bron?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja dus. Dt is wel eng. Vinden de buitenlandse media trouwens ook.
Als alle belastingen voor de rekening van de rijken komen, zullen deze oprotten uit Nederland, waardoor men dus het gemiddlede volk overhoud. Als er geen rijken meer zijn, zijn er ook geen belastinginkomsten meer volgens dat zelfde beleid, en zal het gemiddelde volk een extra belasting aanslag op de deurmat krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nederland staat aan de rand van de afgrond als de SP in de regering komt. De drie K's Kennis, Kapitaal en Kwaliteit zal wegvluchten, pauperige handjesophouders zullen er over blijven.
Op basis waarvan is dit gebaseerd ?
vergeet niet dat het licht dan ook uitgaatquote:Op donderdag 23 november 2006 16:10 schreef venomsnake het volgende:
Ja man, doodeng. Vuur, hell, demonen, dood en verderf, communisme, gaskamers, doodseskaders etc etc..![]()
Ja, alle rijken gaan het land uitquote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Als alle belastingen voor de rekening van de rijken komen, zullen deze oprotten uit Nederland, waardoor men dus het gemiddlede volk overhoud. Als er geen rijken meer zijn, zijn er ook geen belastinginkomsten meer volgens dat zelfde beleid, en zal het gemiddelde volk een extra belasting aanslag op de deurmat krijgen.
Even kort door de bocht globaal zeg maar....
Ik ben niet rijk, dus ga ik geen belasting meer betalen ?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Als alle belastingen voor de rekening van de rijken komen, zullen deze oprotten uit Nederland, waardoor men dus het gemiddlede volk overhoud. Als er geen rijken meer zijn, zijn er ook geen belastinginkomsten meer volgens dat zelfde beleid, en zal het gemiddelde volk een extra belasting aanslag op de deurmat krijgen.
Even kort door de bocht globaal zeg maar....
Dat zou ik graag willen zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vinden de buitenlandse media trouwens ook.
Daar komt het wel op neer jahquote:Op donderdag 23 november 2006 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk, dus ga ik geen belasting meer betalen ?![]()
If you can't beat them, join them.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja dus. Dt is wel eng. Vinden de buitenlandse media trouwens ook. Het probleem is dat naast de extreem-linkse diehard SP'ers ook een groot deel van salonfahig links dit keer niet op de PvdA heeft gestemd, maar op de SP. Dom dom dom.
Nederland staat aan de rand van de afgrond als de SP in de regering komt. De drie K's Kennis, Kapitaal en Kwaliteit zal wegvluchten, pauperige handjesophouders zullen er over blijven. Veel plezier mense.
4 jaar geleden liep iedereen naar rechts omdat die alle buitenlanders buiten probeerde te zetten.. Iets van "vol" enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef 2M2 het volgende:
ik vind het ook eng...... er raar ook....... vier jaar geleden nog hebben we een hele ruk naar rechts gehad...... en nu ineens allemaal naar links? Is er dan zoveel verandert in 4 jaar tijd?
Ik krijg steeds meer het idee dat bij elke verkiezingen de man die het hardst schreeuwt en het meest opvalt op TV, de meeste stemmen krijgt van het gros aan domme mensen in nederland....... ze hebben GEEN IDEE waar die gast het over heeft, maar hij valt wel het meeste op.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
Toch vreemd, in de scandanaviëse landen regeren ze al jaren over links. Laat daar nu ook naast een goede economie ook nog eens vriendelijk en niet egoistische mensen rondlopen. Kunnen wij nog wat van leren. Een flinke scheut links kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |