Blinde devotie? Onzin. Ik zie zoals het is en zeg waar het op staat. En Nintendo schat de markt beter in dan Sony en Microsoft. Vooral Sony.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je blinde devotie aan Nintendo is grappig
Dit is een teaser reclame, die ook gedraait heeft in Japan/America.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef Platina het volgende:
Iemand anders Nederlandse Wii reclame gezien? Echt bar slecht. Zal um ff samenvatten:
- Wii logo
- Hand met Wiimote in beeld die tennis/golfbewegingen etc maakt.
- Praatje over dat je kunt golfen en tennis en meer (dacht ik?)
- Einde plaatje van afstandsbediening met gesproken tekst: dit is niet zomaar een afstandsbediening, het is de nieuwe controller van de Wii.
- kleine link naar wii.nintendo.nl
Kortom, waardeloze reclame zonder enige ingame beelden of plaatjes van de console zelf
Dezelfde reclames als Japan, briljantquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef Platina het volgende:
Iemand anders Nederlandse Wii reclame gezien? Echt bar slecht. Zal um ff samenvatten:
- Wii logo
- Hand met Wiimote in beeld die tennis/golfbewegingen etc maakt.
- Praatje over dat je kunt golfen en tennis en meer (dacht ik?)
- Einde plaatje van afstandsbediening met gesproken tekst: dit is niet zomaar een afstandsbediening, het is de nieuwe controller van de Wii.
- kleine link naar wii.nintendo.nl
Kortom, waardeloze reclame zonder enige ingame beelden of plaatjes van de console zelf
Wat een verschrikkelijke kut reclame is dat ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef Roi het volgende:
En, werd het verteld door een vrouwen stem die een meisje probeert na te doen? (zoals bij de DS)
Hmmz, dan koop ik hem toch maar op de GC, ipv wachten tot op de Wii...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef devv05 het volgende:
Verder lijkt Splinter Cell mij redelijk onspeelbaar met zo'n Wiimote, maar goed.
Mario kart (Double dash)quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef Koentje3 het volgende:
Trouwens, ik zit me nu te bedenken ..GC games doen het ook gewoon..! nu heb ik nooti een GC gehad ofzo .. wat zijn echt top titels (die nu in de budget bak liggen) die je eigenlijk ook gespeeld moet hebben
?
Ik bied 225. Het is immers een tweedehands he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat ik mijn 2e Wii reservering ook maar ga innen, zet ik dat ding mooi op Ebay om mijn 360 te financieren.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik bied 225. Het is immers een tweedehands he.
Ahjoh, je loopt zo een winkel in op 8 december.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik bied 225. Het is immers een tweedehands he.
maar krijg je een wii mee das de vraagquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ahjoh, je loopt zo een winkel in op 8 december.
Hmm, true. Ik laat me afzetten. 200 dan!quote:
hoe dik kan je bullshit makenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
10.000 Wii\'s voor launch NL
Paniekkkkk!
Ik heb het doorgebeld naar Roy vanaf de gameplay en tel er maar op dat mijn bron betrouwbaar isquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Xrenity het volgende:
Hmmm, wie heeft meer credibility.
Noot of GdR.
Iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoe dik kan je bullshit maken
laatst toch een interview geweest met een nintendo pief.
dat alle verhalen rondom aantallen voor de EU/ML launch 100% geruchten zijn.
en dan gaat fok pageview genereren met een loos bs berichtje
iemand enig idee wat ze in de nintendo fabriek aan het doen zijn?
juist, wii's poepen. EU zal genoeg units krijgen. waarom anders het tijdsverschil tussen de launches.
Neu. Je kunt het immers nooit precies nagaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:26 schreef _GdR_ het volgende:
omg![]()
ik moet nu weg. maar ik zie hier een leuke weddenschap ontstaan.
Juh, ik geloof het graagquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb het doorgebeld naar Roy vanaf de gameplay en tel er maar op dat mijn bron betrouwbaar is
En ook eerst even op page 1 kijken van ditzelfde topic...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
10.000 Wii\'s voor launch NL
Paniekkkkk!
was dat dezelfde Nintendo pief die zei dat er echt geen redesign van de Nintendo DS aan zou komen? Want 2 dagen na die opmerking kwam er dus gewoon wel een redesignquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoe dik kan je bullshit maken
laatst toch een interview geweest met een nintendo pief.
dat alle verhalen rondom aantallen voor de EU/ML launch 100% geruchten zijn.
en dan gaat fok pageview genereren met een loos bs berichtje
de pre-order acties zijn niet opgezet door Nintendo, dus nintendo kan sowieso niet garanderen dat de pre-orders ook worden geleverd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Idd
Lijkt me meer iets voor ONZ
Wii tekort ,nee dat zie ik niet zo snel gebeuren,ik ga er van uit dat alle preorders in ieder geval er een krijgen en dan zullen er echt nog wel een paar los te koop zijn![]()
+ Dat het een hype start, mensen zijn bang dat hij voorlopig niet meer te krijgen, en gaan ook pre-orderen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:11 schreef kepler het volgende:
was dat dezelfde Nintendo pief die zei dat er echt geen redesign van de Nintendo DS aan zou komen? Want 2 dagen na die opmerking kwam er dus gewoon wel een redesign
Tuurlijk gaan ze niet zeggen hoeveel consoles ze hier op de launch beschikbaar hebben, maar als veel winkels zelfs nog minder Wii's krijgen dan een 360 op launchday dan zegt mij dat wel genoeg
incl BTW is dus zo'n 240 euro. 10 euro winst vind ik niet enorm veel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is juist toch gigantisch veel?
Andere consoles maken er juist verlies op, als ik het goed begrepen had.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
10 euro gigantisch veel?
Maar het gaat hier om de winkels.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef seto het volgende:
[..]
Andere consoles maken er juist verlies op, als ik het goed begrepen had.
U riep?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Neu. Je kunt het immers nooit precies nagaan
Daarnaast zo groot is de gamesmarkt in nederland ook weer niet hoor, stukje van de nvpi:
"Sinds 2004 wordt aan games de Goud/Platinastatus verleend. In totaal kregen het afgelopen
jaar 22 titels het edelmetaal toebedeeld (t.o.v. 31 in 2004). 16 titels behaalden Goud, 5 titels
kregen Platina en 1 het Meervoudig Platina. Deze laatste was het succesvolle Gran Turismo
4."
Games:
Goud - 40.000 exemplaren
Platina – 80.000 exemplaren
geen DVD speler.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef DaMook het volgende:
Zit er nou wel of geen dvd speler in, ik las laatst ergens dat dat in japan wel is maar verder nergens, zou ik wel heel jammer vinden.
zelda.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Boeit die DVD speler nou
Is Rayman echt een spel met alleen minigame's?
Ik ga nooit uit de launchtitels komen vrees ik
Nou ik heb wel een half uur, op dat ign zitten kijken toen ernaquote:
volgens psxshop is het 0,03 centquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ff nagezocht, een Wii kost een winkel 200 euro en 34 ct excl BTW. De winstmarge is dus érg klein
Hehe ik eigenlijk ook niet. Gaat nog leuk worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een half uur, op dat ign zitten kijken toen erna
Maar ik kan niet zo goed tegen puzzels
PSX Shopquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:04 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
volgens psxshop is het 0,03 cent
bij mij hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSX ShopAls er één slechte winkel is, is het die wel
Twee keer iets gekocht, twee keer niet in ene goed gegaan![]()
Gast waar heb je het over, denk je nou echt dat ik dat geld ervoor zou gebruikenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:39 schreef disjfa het volgende:
Jij krijgt geld van andere mensen en gaat dat uitgeven aan een project waar je mischien winst op gaat maken maar waarschijnlijk nietNee okee. Jij vergooit geld wat je al krijgt van andere.
Leuk voor de mensen die jouw hebben willen helpen.
Waarom zou je anders iets doorverkopen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:27 schreef Chanty87 het volgende:
Mensen die doorverkopen alleen voor winst
Waarom zo lame doen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je anders iets doorverkopen?
Of begin anders een petitie tegen Ebay
quote:Hallo ----,
Nintendo geeft geen cijfers over de supply vrij. Wel kunnen we bekend
maken dat het in aantallen de grootste launch van Nintendo in Nederland
zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Geloof jij nou maar gewoon wat FOK!games en WiiGamer je zeggen, en wat de winkels zelf zeggen, in plaats van 'meer dan ooit!11!!!', komt het allemaal goed.quote:
Zeg ik dan dat ik het geloofquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Geloof jij nou maar gewoon wat FOK!games en WiiGamer je zeggen, en wat de winkels zelf zeggen, in plaats van 'meer dan ooit!11!!!', komt het allemaal goed.
De eerste Nederlandse Wii-reclame, btw: http://www.wiigamer.nl/article/5391p1.html
Waarom zou je überhaupt doorverkopen? Oh wacht, dat is alleen voor gierige egoïsten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je anders iets doorverkopen?
Of begin anders een petitie tegen Ebay
Mensen die alles geloven wat de media zegtquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Geloof jij nou maar gewoon wat FOK!games en WiiGamer je zeggen, en wat de winkels zelf zeggen, in plaats van 'meer dan ooit!11!!!', komt het allemaal goed.
De eerste Nederlandse Wii-reclame, btw: http://www.wiigamer.nl/article/5391p1.html
Rayman. Kom op man, doe mee aan de hypequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:22 schreef McGilles het volgende:
Monkey Ball of Rayman...... WELKE WORD HET!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och media...quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mensen die alles geloven wat de media zegtIk geloof liever de supplier, als je het niet erg vindt.
Omdat ze anders geen Wii heeft op 8 decquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Och media...
Ik heb het van een goede bron. Waarom zou ik erover liegen?
Monkey Ball! Een geweldige Monkey Ball single player en daarnaast 50!! minigames voor mulitplayerquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:22 schreef McGilles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De media haalt het dan weer van waar de supplier aan levert, aka Bart Smit en MediaMarkt etc. Als die zelf aangeven er weinig binnen te krijgen ben ik geneigd ze te geloven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mensen die alles geloven wat de media zegtIk geloof liever de supplier, als je het niet erg vindt.
gameshop twente kreeg 20 xboxjes... Ze krijgen nu 13 wii's.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zodra ik weet hoeveel onze winkel er krijgt zal ik dat ook ns vergelijken met bijv de 360
Die had 5 om 5 (premium vs core) dus 10 totaal. En we weten hoe die launch was
quote:
Meer dan ooit inderdaad Nintendoquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
[..]
gameshop twente kreeg 20 xboxjes... Ze krijgen nu 13 wii's.
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meer dan ooit inderdaad Nintendo![]()
![]()
Geen van beide.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:22 schreef McGilles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:31 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
en wiiplay
en rayman
en supermonkeyball!
Ik zeg niet dat je liegt, maar dat het gewoon een gerucht is en dat iedereen dat gewoon aanneemt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Och media...
Ik heb het van een goede bron. Waarom zou ik erover liegen?
Lekker boeiend. Ik zie wel wanneer 'ie hier in de huiskamer staat.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat ze anders geen Wii heeft op 8 dec
Of 't is gewoon een gerucht dat flink wordt aangedikt door de mediaquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
De media haalt het dan weer van waar de supplier aan levert, aka Bart Smit en MediaMarkt etc. Als die zelf aangeven er weinig binnen te krijgen ben ik geneigd ze te geloven.
Of ze willen gewoon 'schaarste' creëren. Zo van, "wees er snel bij want we hebben maar een beperkt aantal!!1!1!" Natuurlijk is iedereen er dan snel bij om te preorderen, zodat ze geheid een crapload aan Wii's verkopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk of het is gewoon echt zo.
Goed argument 14.gif. Ik zou maar gelijk hebben, hè? Geef mij één reden waarom wij hier verschikkelijk weinig Wii's zullen krijgen terwijl er genoeg zijn geproduceerd.quote:
Kind, ga met de knikkers spelen. Toevallig heb ik best betrouwbare bronnen en wat de neuk voor belang heb je erbij om hier zo belachelijk te doen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goed argument 14.gif. Ik zou maar gelijk hebben, hè?
Zit niet zo raar te doen joh met je goed argument............. alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goed argument 14.gif. Ik zou maar gelijk hebben, hè?
Belachelijk? Ik geef gewoon een andere versie van het verhaal.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kind, ga met de knikkers spelen. Toevallig heb ik best betrouwbare bronnen en wat de neuk voor belang heb je erbij om hier zo belachelijk te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |