*bitchslap*quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik vind zelda waardeloos.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef _GdR_ het volgende:
zit een nunchuck standaard bij de wii btw?
Neuh, je kunt ook de Sensor bar iets bijdraaien uiteraardquote:en moet je echt recht voor de tv zitten om het allemaal goed te laten werken?
lucky bastardsquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef Oksel het volgende:
13 nachtjes.. DERTIEN! Dat is niets!
ik denk niet eens dat je hem hoeft bij te draaien, gezien t ook niet echt een sensor is, maar gewoon een set IR lampjes.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep
[..]
Neuh, je kunt ook de Sensor bar iets bijdraaien uiteraard![]()
ZOMFG!! echt inderdaadquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef Oksel het volgende:
13 nachtjes.. DERTIEN! Dat is niets!
Ja OK, maar die Wiimote moet die lampjes wel zien hehquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:33 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ik denk niet eens dat je hem hoeft bij te draaien, gezien t ook niet echt een sensor is, maar gewoon een set IR lampjes.
ik denk dat ie ze onder een hoek van 45 graden ook wel ziet hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja OK, maar die Wiimote moet die lampjes wel zien heh![]()
het is te vergelijken met remote van je TV, de wiimote en sensor bar zijn heus geen goedkope rommel hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ik denk dat ie ze onder een hoek van 45 graden ook wel ziet hoor![]()
pikminquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef Koentje3 het volgende:
Trouwens, ik zit me nu te bedenken ..GC games doen het ook gewoon..! nu heb ik nooti een GC gehad ofzo .. wat zijn echt top titels (die nu in de budget bak liggen) die je eigenlijk ook gespeeld moet hebben
?
Laten we het maar op een *HEEEEEEEEEEEEEL* persoonlijke mening houden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb je ze gespeeld? De spelletjes lijken me allemaal behoorlijk crap namelijk. Ik zou hem eerder kopen omdat ie toch maar een stukje duurder is dan een wiimote, maar nu dus 20 euro, dat vind ik weer een beetje veel dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Play is gewoon een musthave, zitten echt wel leuke MP spellekes tussen
idd, dat vind ik ook, ik denk ook dat ik al genoeg minigames heb met Rayman alleen alquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je ze gespeeld? De spelletjes lijken me allemaal behoorlijk crap namelijk. Ik zou hem eerder kopen omdat ie toch maar een stukje duurder is dan een wiimote, maar nu dus 20 euro, dat vind ik weer een beetje veel dan.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=14946quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je ze gespeeld? De spelletjes lijken me allemaal behoorlijk crap namelijk. Ik zou hem eerder kopen omdat ie toch maar een stukje duurder is dan een wiimote, maar nu dus 20 euro, dat vind ik weer een beetje veel dan.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:54 schreef floppie86 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/7545
My god.. dat is toch wel erg BADquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:54 schreef floppie86 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/7545
Toepasselijke verspreking trouwens:quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee mushaves erbij:
Ik ga ook nog ff wat laatste veranderingen doorgeven waar ik mijn Wii besteld heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook maar ns langs de FRS waar ik besteld heb. Wil sowieso wat dingen veranderen en navragen nog
Ik sta bij de plaatselijke Intertoys 9e op de lijst. Maar zoveel krijgen ze er echt niet binnen. En componentkabels worden ook zeldaam. Gezeik altijd met nieuwe consoles, ik wil gewoon een winkel binnenlopen en alles kopen wat ik nodig heb. Wii, kabel, Zelda, klaar!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
10.000 Wii\'s voor launch NL
Paniekkkkk!
FRSquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook maar ns langs de FRS waar ik besteld heb. Wil sowieso wat dingen veranderen en navragen nog
Toen ik ging pre-orderen hadden ze daar geen lijst nog. Ik sta dus eerste, maar goed. Na aftrek personeel misschien 4e ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
FRS
mijn GoW Collector's Edition is daar ook nog steeds niet binnen...![]()
Bart Smit FTW!
Microsoft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom moeten sony en nintendo Europa altijd benadelen. Alsof er hier niet goed wordt verkocht.
Wat dat betreft kunnen ze leren van microsoft.
Je blinde devotie aan Nintendo is grappigquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Microsoft.![]()
![]()
Ik zeg niet dat Nintendo kan leren van Sony en Microsoft. Laat me niet lachen.
Misschien is dat juist het probleem. Nintendo heeft geen voorbeeld zoals Sony en Microsoft dat hebben (Nintendo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |