HEEJ footooke posten jij jongquote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Valt er niets te beleven in ONZ jongens?
ja volgens mij had ik die van mij ook al eens gepost maar kweet nie zeker.. ff lunchenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs309.xs.to/xs309/06474/Afbeelding051.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oudje.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Frederiqueske het volgende:
heej ik mag een nieuwe openen![]()
ff lapo opnieuw
[..]
HEEJ footooke posten jij jong
[afbeelding]
Maffia whehe![]()
Hey sgatje hoe is het nou ?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja volgens mij had ik die van mij ook al eens gepost maar kweet nie zeker.. ff lunchen![]()
![]()
1) Aangezien zij uit Australië komen dacht ik misschien dat haar vader het Australische type Steyr had meegenomen, de Austeyrquote:Op donderdag 23 november 2006 11:02 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Zoiets heet een Steyr Aug commando en is Zwitsers niet uit Australie
En volgens mij is dat geen FN Fal want die mag je bij wet niet eens hebben.
Leuke fotoquote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Frederiqueske het volgende:
heej ik mag een nieuwe openen![]()
ff lapo opnieuw
[..]
HEEJ footooke posten jij jong
[afbeelding]
Maffia whehe![]()
welke ben jij die ene met de oogkappen op of die met die bruine jas?quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 01:18 schreef snopprinses het volgende:
en ook maar ff een normale
[afbeelding]
Je tattoo heeft er een broertje/zusje bijquote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
![]()
held
![]()
mijn nieuwe tatt
[afbeelding]
nee hij zit niet scheef, foto van je eigen rug is best moeilijk
zusje natuurlijk [tattoo is vrouwelijkquote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Je tattoo heeft er een broertje/zusje bij
Wat jij wiltquote:Op maandag 27 november 2006 21:06 schreef saaw het volgende:
[..]
zusje natuurlijk [tattoo is vrouwelijk]
Die met die grijze trui waar aan alle kanten een wit hemd uitsteekt?quote:
volgens mij is dat een damequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef rameijer het volgende:
[..]
Die met die grijze trui waar aan alle kanten een wit hemd uitsteekt?![]()
Sterf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:39 schreef Brembo het volgende:
[..]
Moest eff checken of je wel een man was.
hmm, het lijkt me toch duidelijk dat het om dat groepje gaat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef rameijer het volgende:
[..]
Die met die grijze trui waar aan alle kanten een wit hemd uitsteekt?![]()
quote:
Ik dacht eerst dat het een wijf was (serieus)quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:39 schreef Brembo het volgende:
[..]
Moest eff checken of je wel een man was.
Ahem ..quote:
Zal ik even een foto van jou posten?quote:Op woensdag 29 november 2006 07:37 schreef PPAUL het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik geen foto's op me stage pc heb
nou ja jammer, jammer :p![]()
"ik zie een roze wolk"quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef Frederiqueske het volgende:
Nou nog maar even een foto om het zomer gevoel terug te brengen whehe
[afbeelding]
![]()
Het meisje naast je is mooier dan jij!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef Frederiqueske het volgende:
Nou nog maar even een foto om het zomer gevoel terug te brengen whehe
[afbeelding]
![]()
ja uiteraard, maar ik ben lelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:57 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Het meisje naast je is mooier dan jij!
Nee, kijk, commentaar geven zonder eigen foto's, dat is sterk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef harteloos het volgende:
haha hij lijkt op frodo
Gaan we samen in een hoekje huilen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar ik ben lelijkmaar ik snap ook wel waarom jij je foto niet weg zet hier, je bent nou ook niet echt om over naar huis te schrijven
Neuh, heb niet zo'n laag zelfbeeld dak moet jankenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:16 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Gaan we samen in een hoekje huilen?![]()
Nice.quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
nog maar een foto dansamen met een buurmeisje
[afbeelding]
Sproetjesquote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
nog maar een foto dansamen met een buurmeisje
[afbeelding]
Dreamhack?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:23 schreef Soepkip-je het volgende:
Een paar weekjes terug toen ik me nieuwe DSLR had gekocht:
[afbeelding]
Zojuist in Zweden genomen:
[afbeelding]
*ja ik ben moe*
quote:
Duidelijk nooit meer doen nee! Meet haar is cute!quote:Op maandag 4 december 2006 21:37 schreef cw2cu het volgende:
Hier was ik kaal.. nooit meer![]()
[afbeelding]
Maar zo zie ik er normaal gesproken ongeveer uit.
[afbeelding]
edit: sorry![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Soepkip-je het volgende:
Vertel die fotograaf dat ie ns leert scherpstellen :p
Pedo ..quote:
De fotograaf had net als ons ook al wat goudgele rakkers achter de kiezen...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Soepkip-je het volgende:
Vertel die fotograaf dat ie ns leert scherpstellen :p
Je hebt zware wallen onder je ogen gekquote:Op woensdag 6 december 2006 09:43 schreef gfo het volgende:
Nog een zomer foto
[afbeelding]
Afgelopen zomer @ noordwijk (let niet op de wallenonder mijn ogen )
Bij mij is het erg maar bij hemquote:Op woensdag 6 december 2006 09:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt zware wallen onder je ogen gek!1!!1
!1!1;D
!1!1
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef Frederiqueske het volgende:
oooe enge foto whehe
afbeelding
![]()
Relaxt!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
TJ was de klungelige piet afgelopen zondag!!
Rot op pedo!quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef Frederiqueske het volgende:
oooe enge foto whehe
[afbeelding]
![]()
Als dit een enge foto volgens jou is.. zou ik wel eens een mooie foto willen zienquote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef Frederiqueske het volgende:
oooe enge foto whehe
[afbeelding]
![]()
die bestaan nie whehequote:Op woensdag 6 december 2006 15:06 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Als dit een enge foto volgens jou is.. zou ik wel eens een mooie foto willen zien![]()
nioet alleen rietje hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
Die vriendin zuigt beter op het rietje dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |