Daarom had het FP een boycot afgelopen zondag naar Utrecht. Wij een verplichte buscombi zonder maatwerk met een redenering erachter die kant nog wal slaat. En FCU mag straks zoals altijd op evv naar ons komen...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Er zijn ook mensen in Arnhem die het eens zijn met je standpunt , en dan voornamelijk de Harde Kern , en daarbij vindt ik het in de bus nog niet zo erg met een biertje erbij, dat gaat dan weer lastiger als je op EV moet , maar zoals Zondag hadden ze het in Den Haag wee verboden voor de heenreis
![]()
En soms kan het ook nog wel gezellig zijn als je met de goede mensen in de bus zit![]()
Ik heb dat met Sittard & Maastricht.quote:Ja dat weet ik wel , Ik wil niks uitgeven in Nijmegen![]()
Ja las het op een of andere fotosite van Roda , ja slaat nergens op .quote:Op donderdag 23 november 2006 20:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom had het FP een boycot afgelopen zondag naar Utrecht. Wij een verplichte buscombi zonder maatwerk met een redenering erachter die kant nog wal slaat. En FCU mag straks zoals altijd op evv naar ons komen...
Ik zelf ga liever op evv, en dat betekent niet dat er niet gedronken kan worden (als je een bob hebt of met de trein gaat).
En met de combi ga ik ook wel eens mee, en geloof me ook dan gaat er genoeg bier doorheen. En het blijft niet alleen bij alcohol in onze bussen
[..]
Ik heb dat met Sittard & Maastricht.
Mooie is wel dat ik iedere maand geld krijg uit die 2 steden. Wel nemen maar niet geven
Dat was volgens mij met Groningen-Roda omdat er iemand jarig was.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja las het op een of andere fotosite van Roda , ja slaat nergens op .
Ja zie weleens limburge vlaaien bij jullie in de bus , alleen op de foto's dan he![]()
Dit seizoen 3x met de combi geweest en 2x een bak Jupiler meegenomen. De andere keer 2 sixpacks Jupiler.quote:Bij ons mogen er sinds dit seizoen weer wat broodjes in de bus , en we hebben helaas alleen bier ( maar wel die groene van freddy) en cola , fanta , en water , snoep en dergelijke zal helaas wel niet komen.
Duurder? Ligt eraan met hoeveel je gaat, als je met 4 man met de auto gaat niet.quote:met evv ben je alleen iets duurder uit , maar je bent wel vrijer in je doen en laten dat is wel een voordeel ja.
Vitesse-Roda springt echt per jaar, dan weer combi dan weer niet. En de redenen erachter?quote:Nu we het toch over combi's hebben , Roda JC- Vitesse en Vitesse - Roda JC zal ook wel weer een verplichte combi worden![]()
Twee of 3 / 4 jaar terug is eens vlak voor Arnhem een bus van NSC ruim voor de wedstrijd van de snelweg geplukt. Weet je meteen waarom we combi's hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja klopt me een busje is het goedkoper, bier is altijd een kwestie van smaak
, en als je maar plezier hebt
![]()
Vitesse - Roda JC zal dit keer wel weer een combi worden vrees ik voor jullie , omdat het de laatste keer ook niet echt goed ging bij het vertrek van de bussen van Roda , ach dan leen je toch een scc of cc![]()
En als ik het niet goed heb , zal krikke wel weer iets verzinnen om het een combi te maken.![]()
Toen was ik er nog niet zo mee bezigquote:Op donderdag 23 november 2006 21:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twee of 3 / 4 jaar terug is eens vlak voor Arnhem een bus van NSC ruim voor de wedstrijd van de snelweg geplukt. Weet je meteen waarom we combi's hebben
Kiekeboe!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gisteravond naar aanleiding van Nancy-Feyenoord moest ik dit even kwijt:
-hoop geblaat-
Daar kan je over het algemeen wel van spreken, ja! Dat er altijd incidenten zijn, dat weet je. Dat stop je ook nooit helemaal denk ik, maar hoe het er nu aan toe gaat is 100 procent beter dan voor die voetbalwet... Dus het effect van de voetbalwet kan je niet ontkennen.quote:Ik zal je maar even citeren dan he: Maar het hooliganisme is het stadion uitgebannen en dat is al een hele prestatie op zich.
Dus het is niet uitgebannen zoals jij beweerd. Bovendien zou ik dit niet afdoen als een incidentje. Ik kan me namelijk niet herrineren de laatste keer dat een rel van deze omvang, op het "heilige gras" notabene, zich in een Nederlands stadion heeft afgespeeld....quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Daar kan je over het algemeen wel van spreken, ja! Dat er altijd incidenten zijn, dat weet je.
Waar heb je dat stukje vandaan? Alsof er in England niks gebeurtquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Voetbalwet waar blijft-ie nou, hihaho...
[...]
Door Passie Gedreven
De invoering van de voetbalwet betekent toch niet dat we gelijk vrij op het veld moeten kunnen komen? Wat mij betreft komt er een voetbalwet en blijven de afbakeningen van het veld gewoon in stand. Het duurt toch jaren voordat je de ergste raddraaiers te pakken hebt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus het is niet uitgebannen zoals jij beweerd. Bovendien zou ik dit niet afdoen als een incidentje. Ik kan me namelijk niet herrineren de laatste keer dat een rel van deze omvang, op het "heilige gras" notabene, zich in een Nederlands stadion heeft afgespeeld....
Jouw conclusie: voetbalwet in Engeland heeft niets uitgehaald? Dat er nog altijd rellen zijn, is algemeen bekend! De grootste zelfs, maar de meeste vaak ver buiten het stadion... en als dat het effect is van de voetbalwet, de rellen naar ver buiten het stadion verplaatsen, zou ik daar als minister (én als burger) voor tekenen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar heb je dat stukje vandaan? Alsof er in England niks gebeurt
Jah, laten we ze los laten in de stad. Tussen het winkelende volk.. Gezellig in de Kalverstraatquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Jouw conclusie: voetbalwet in Engeland heeft niets uitgehaald? Dat er nog altijd rellen zijn, is algemeen bekend! De grootste zelfs, maar de meeste vaak ver buiten het stadion... en als dat het effect is van de voetbalwet, de rellen naar ver buiten het stadion verplaatsen, zou ik daar als minister (én als burger) voor tekenen!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, laten we ze los laten in de stad. Tussen het winkelende volk.. Gezellig in de Kalverstraat
Als daarmee de problemen in- en rondom het stadion grotendeels zijn opgelost, teken ik daarvoor ja. Ik denk bovendien dat het hooliganisme afneemt als het alleen nog maar plaats kan vinden op andere (afgesproken) plekken. Meeste meelopers haken dan al af.quote:Jij verplaatst de problemen liever dan dat je ze oplost..
In ieder geval niet wat er gisteren bij Feyenoord gebeurde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar heb je dat stukje vandaan? Alsof er in England niks gebeurt
Dan ben je echt een knurft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
[..]
Als daarmee de problemen in- en rondom het stadion grotendeels zijn opgelost, teken ik daarvoor ja. Ik denk bovendien dat het hooliganisme afneemt als het alleen nog maar plaats kan vinden op andere (afgesproken) plekken. Meeste meelopers haken dan al af.
Gast, zie die foto's hier iets bovenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:35 schreef Robar het volgende:
[..]
In ieder geval niet wat er gisteren bij Feyenoord gebeurde.
Dat is eigenlijk alquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat naief zeg, en je denkt dat de politiek dat ook vind??
Trouwens geldt betekent zo'n voetbalwet ook het einde van fakkels e.d. in het stadion.
En?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, zie die foto's hier iets boven
Is nu ook al verboden bij ons... tenzij georganiseerd via de club. Trouwens, we hoeven die voetbalwet toch niet precies te kopieren? Voor fakkels moet mooi een uitzondering worden gemaaktquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat naief zeg, en je denkt dat de politiek dat ook vind??
Trouwens geldt betekent zo'n voetbalwet ook het einde van fakkels e.d. in het stadion.
Euh. Jah.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
En?
Ik zeg niet dat een voetbalwet alles oplost, maar het is wel een machtig hulpmiddel.
En denk je dat je die mensen van de foto's ooit nog in een stadion ziet?
Ja zo werkt het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Is nu ook al verboden bij ons... tenzij georganiseerd via de club. Trouwens, we hoeven die voetbalwet toch niet precies te kopieren? Voor fakkels moet mooi een uitzondering worden gemaakt![]()
Dat heeft gisteren klaarbljikelijk ook niet gewerkt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan ben je echt een knurft.
In plaats van de problemen op een centrale/ controleerbare plaats te houden, verplaats je ze naar buiten
En welk land produceert op WK's/EK's de meeste problemen? Die met de voetbalwetquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Stpan het volgende:
- Incidenten zul je nooit kunnen voorkomen, het gaat om de grote lijn. Daarom vind ik het posten van 1 plaatje met supporters op het veld in Engeland geen argument dat de voetbalwet daar niet werkt. Is het hooliganisme door die wet afgenomen? Ja? Dan is het een effectieve wet.
- Met meldingsplicht voorkom je dat vandalen buiten de stadions (binnen het stadion komen ze misschien niet door clubcards en stadionverboden, let op het woord misschien) kunnen afspreken. Want dan moeten ze zich bij oom agent melden ipv dat ze zich binnen of buiten het stadion kunnen misdragen. Dan verplaats je het probleem niet, maar los je het op.
Eensch. Dank voor de hulp, klopt als een busquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Stpan het volgende:
- Incidenten zul je nooit kunnen voorkomen, het gaat om de grote lijn. Daarom vind ik het posten van 1 plaatje met supporters op het veld in Engeland geen argument dat de voetbalwet daar niet werkt. Is het hooliganisme door die wet afgenomen? Ja? Dan is het een effectieve wet.
- Met meldingsplicht voorkom je dat vandalen buiten de stadions (binnen het stadion komen ze misschien niet door clubcards en stadionverboden, let op het woord misschien) kunnen afspreken. Want dan moeten ze zich bij oom agent melden ipv dat ze zich binnen of buiten het stadion kunnen misdragen. Dan verplaats je het probleem niet, maar los je het op.
Maar is dat inderdaad zo? Want ik zie wel een mooi verhaaltje maar geen feiten of cijfers.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Stpan het volgende:
Omdat ze dan zich niet hoeven te houden aan die voetbalwetquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
En welk land produceert op WK's/EK's de meeste problemen? Die met de voetbalwet
En toen had je actie kunnen ondernemen;quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat heeft gisteren klaarbljikelijk ook niet gewerkt.
Toen zjin ze juist naar binnen geleid.
Over naief gesproken... als jij het effect van de voetbalwet in Engeland ontkent, heeft een discussie al geen zin.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar is dat inderdaad zo? Want ik zie wel een mooi verhaaltje maar geen feiten of cijfers.
Ik zeg niet dat het niks heeft uitgehaald maar zoals ik dat stukje interpreteer is het alsof er niks meer gebeurt. En dat is niet zo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Jouw conclusie: voetbalwet in Engeland heeft niets uitgehaald? Dat er nog altijd rellen zijn, is algemeen bekend! De grootste zelfs, maar de meeste vaak ver buiten het stadion... en als dat het effect is van de voetbalwet, de rellen naar ver buiten het stadion verplaatsen, zou ik daar als minister (én als burger) voor tekenen!
Dan wordt die wet niet consequent uitgevoerd.quote:
EK2000, toen mochten de relschoppers Engeland niet uit. Meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Omdat ze dan zich niet hoeven te houden aan die voetbalwet![]()
Feiten en cijfers?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Over naief gesproken... als jij het effect van de voetbalwet in Engeland ontkent, heeft een discussie al geen zin.
Inderdaad, dat had ook moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
En toen had je actie kunnen ondernemen;
Vastzetten (al dan niet op het vak), Paspoortjes/ID's kopieeren en naar de Nederlandse authoriteiten faxen oid.
Tsja, dat zegt neits over het effect van een voetbalwet in eigen land.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
En welk land produceert op WK's/EK's de meeste problemen? Die met de voetbalwet
En diegene die nooit gepakt zijn maar buiten Engeland een ideale gelegenheid zagen om er weer hevig op los te slaan? Die groep gaat vast in de duizenden, zo niet tienduizenden...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
EK2000, toen mochten de relschoppers Engeland niet uit. Meen ik mij te herinneren.
Waar waren ze? Op een plein in Belgie
Er zullen altijd gasten zijn die de dans ontspringen. En dus geen stadionverbod hebben. + jonge aanwas. Nee je lost het probleem niet op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Stpan het volgende:
Ja nu spreek je dus je eigen meldingsplicht verhaal tegen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
En diegene die nooit gepakt zijn maar buiten Engeland een ideale gelegenheid zagen om er weer hevig op los te slaan? Die groep gaat vast in de duizenden, zo niet tienduizenden...![]()
Zullen we de polite dan ook maar afschaffen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zullen altijd gasten zijn die de dans ontspringen. En dus geen stadionverbod hebben. + jonge aanwas. Nee je lost het probleem niet op.
Vind jij. Als het gros vastzit/het stadion niet in komt omdat ze zich moeten melden, heb je een héél groot deel opgelost. En dan neemt de aanwas gestaag af. Je lost het probleem op termijn wel op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zullen altijd gasten zijn die de dans ontspringen. En dus geen stadionverbod hebben. + jonge aanwas. Nee je lost het probleem niet op.
Nee, want die gasten die géén stadionverbod hebben en er alleen maar buiten Engeland op los slaan, hoeven zich toch niet te melden? Doordenkertje...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja nu spreek je dus je eigen meldingsplicht verhaal tegen.
Met een SV mag je bij geen enkel sportevenement 'gepakt' worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En diegene die nooit gepakt zijn maar buiten Engeland een ideale gelegenheid zagen om er weer hevig op los te slaan? Die groep gaat vast in de duizenden, zo niet tienduizenden...![]()
En net heb je het nog over een groep van duizenden zoniet tienduizenden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Vind jij. Als het gros vastzit/het stadion niet in komt omdat ze zich moeten melden, heb je een héél groot deel opgelost. En dan neemt de aanwas gestaag af. Je lost het probleem op termijn wel op.
Dan zijn we er in 3008 wel vanafquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En net heb je het nog over een groep van duizenden zoniet tienduizenden.
Ja en dus lost de meldingsplicht niks op, omdat er nog duizenden wel erop los slaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Nee, want die gasten die géén stadionverbod hebben en er alleen maar buiten Engeland op los slaan, hoeven zich toch niet te melden? Doordenkertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |