abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2006 @ 20:56:38 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43832353
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

Er zijn ook mensen in Arnhem die het eens zijn met je standpunt , en dan voornamelijk de Harde Kern , en daarbij vindt ik het in de bus nog niet zo erg met een biertje erbij , dat gaat dan weer lastiger als je op EV moet , maar zoals Zondag hadden ze het in Den Haag wee verboden voor de heenreis

En soms kan het ook nog wel gezellig zijn als je met de goede mensen in de bus zit
Daarom had het FP een boycot afgelopen zondag naar Utrecht. Wij een verplichte buscombi zonder maatwerk met een redenering erachter die kant nog wal slaat. En FCU mag straks zoals altijd op evv naar ons komen...

Ik zelf ga liever op evv, en dat betekent niet dat er niet gedronken kan worden (als je een bob hebt of met de trein gaat).

En met de combi ga ik ook wel eens mee, en geloof me ook dan gaat er genoeg bier doorheen. En het blijft niet alleen bij alcohol in onze bussen
quote:
Ja dat weet ik wel , Ik wil niks uitgeven in Nijmegen
Ik heb dat met Sittard & Maastricht.

Mooie is wel dat ik iedere maand geld krijg uit die 2 steden. Wel nemen maar niet geven
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43832579
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Daarom had het FP een boycot afgelopen zondag naar Utrecht. Wij een verplichte buscombi zonder maatwerk met een redenering erachter die kant nog wal slaat. En FCU mag straks zoals altijd op evv naar ons komen...

Ik zelf ga liever op evv, en dat betekent niet dat er niet gedronken kan worden (als je een bob hebt of met de trein gaat).

En met de combi ga ik ook wel eens mee, en geloof me ook dan gaat er genoeg bier doorheen. En het blijft niet alleen bij alcohol in onze bussen
[..]

Ik heb dat met Sittard & Maastricht.

Mooie is wel dat ik iedere maand geld krijg uit die 2 steden. Wel nemen maar niet geven
Ja las het op een of andere fotosite van Roda , ja slaat nergens op .

Ja zie weleens limburge vlaaien bij jullie in de bus , alleen op de foto's dan he

Bij ons mogen er sinds dit seizoen weer wat broodjes in de bus , en we hebben helaas alleen bier ( maar wel die groene van freddy ) en cola , fanta , en water , snoep en dergelijke zal helaas wel niet komen.

met evv ben je alleen iets duurder uit , maar je bent wel vrijer in je doen en laten dat is wel een voordeel ja.

Dat is wel een goede zaak dat laatste ( voor jou dan )

Nu we het toch over combi's hebben , Roda JC- Vitesse en Vitesse - Roda JC zal ook wel weer een verplichte combi worden
  donderdag 23 november 2006 @ 21:08:11 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43832781
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ja las het op een of andere fotosite van Roda , ja slaat nergens op .

Ja zie weleens limburge vlaaien bij jullie in de bus , alleen op de foto's dan he
Dat was volgens mij met Groningen-Roda omdat er iemand jarig was.

Maar er gaat ook 'cake' rond en de nodige pretsigaretten En op de lijnen zou Daum nog jaloers zijn
quote:
Bij ons mogen er sinds dit seizoen weer wat broodjes in de bus , en we hebben helaas alleen bier ( maar wel die groene van freddy ) en cola , fanta , en water , snoep en dergelijke zal helaas wel niet komen.
Dit seizoen 3x met de combi geweest en 2x een bak Jupiler meegenomen. De andere keer 2 sixpacks Jupiler.
quote:
met evv ben je alleen iets duurder uit , maar je bent wel vrijer in je doen en laten dat is wel een voordeel ja.
Duurder? Ligt eraan met hoeveel je gaat, als je met 4 man met de auto gaat niet.

Dat is wel een goede zaak dat laatste ( voor jou dan )
quote:
Nu we het toch over combi's hebben , Roda JC- Vitesse en Vitesse - Roda JC zal ook wel weer een verplichte combi worden
Vitesse-Roda springt echt per jaar, dan weer combi dan weer niet. En de redenen erachter?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43834040
Ja klopt me een busje is het goedkoper , bier is altijd een kwestie van smaak , en als je maar plezier hebt

Vitesse - Roda JC zal dit keer wel weer een combi worden vrees ik voor jullie , omdat het de laatste keer ook niet echt goed ging bij het vertrek van de bussen van Roda , ach dan leen je toch een scc of cc

En als ik het niet goed heb , zal krikke wel weer iets verzinnen om het een combi te maken.
  donderdag 23 november 2006 @ 21:55:16 #105
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43834473
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja klopt me een busje is het goedkoper , bier is altijd een kwestie van smaak , en als je maar plezier hebt

Vitesse - Roda JC zal dit keer wel weer een combi worden vrees ik voor jullie , omdat het de laatste keer ook niet echt goed ging bij het vertrek van de bussen van Roda , ach dan leen je toch een scc of cc

En als ik het niet goed heb , zal krikke wel weer iets verzinnen om het een combi te maken.
Twee of 3 / 4 jaar terug is eens vlak voor Arnhem een bus van NSC ruim voor de wedstrijd van de snelweg geplukt. Weet je meteen waarom we combi's hebben
Planning:
-
pi_43834682
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Twee of 3 / 4 jaar terug is eens vlak voor Arnhem een bus van NSC ruim voor de wedstrijd van de snelweg geplukt. Weet je meteen waarom we combi's hebben
Toen was ik er nog niet zo mee bezig , vorig jaar hadden ze het ook kunnen doen , maar dat hebben ze niet gedaan hoorde ik .
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:30:36 #107
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_44048073
Schopje...............

Genoeg politieke druk op dit moment. De PvdA wil zich klaarblijkelijk hard maken voor een voetbalwet, en de SP heeft bij monde van Agnes Kant zich altijd uitgesproken dat vandalen effectiever moeten worden aangepakt en de echte supporters buiten schot moeten blijven met beperkende maatregelen.

Huidige ontwikkelingen + huidige formatiebespreken = gunstig perspectief dat de voetbalwet met meldingsplicht er gaat komen?
pi_44048443
Voetbalwet waar blijft-ie nou, hihaho...

Zondagmiddag 16:00 lokale tijd was ik aanwezig bij het duel tussen de twee sterkste elftallen van Engeland. Manchester United en Chelsea vochten op Old Trafford in een geweldig spektakelstuk de strijd uit om plek één in de Premier League. Eigenlijk wilde ik u vooral vertellen over de geweldige ervaring in een van de mooiste voetbaltempels van de wereld, maar de actualiteit noodzaakt mij om met mijn weekend Manchester iets anders aan te kaarten.

Het volle uitvak met rond de 2.000 meegereisde Chelsea-supporters stond zonder enige omheining tegen het veld aan. Aan de rechterzijde van het vak stond een kleine plastic wal en aan de linkerzijde een smalle (éénmans) scheidingslijn van gele supposten. Aan beide kanten zaten de fans van de twee rivaliserende ploegen op minder dan twee meter van elkaar af. Hoewel de belangen groot waren en daar emoties bijhoren, hielden beide supportersgroepen zich in toom. Alle emoties, zowel positief als negatief, werden geuit in gezang, gezang en nog eens gezang. De tienduizenden fanatieke aanhangers van de Mancunians en The Blues gaven de confrontatie ook buiten het veld om een vermakelijk tintje. Zo nu en dan stapte José Mourinho, die vanaf de tribune waar ik zat bijna aan te raken was, zijn dug-out uit. Binnen no time kreeg de flamboyante Portugees de tekst Sit down Mourinho, Sit down Mourinho, Sit down Mourinho... om zijn oren. Ludiek en zo waren en meer soortgelijke liederen te bespeuren.

Nadat wij na afloop nog even goed om ons heen gekeken hadden en Edwin van der Sar en companen door middel van een applaus uitgebreid hadden bedankt voor het optreden van de middag, baanden wij ons een weg naar de uitgang. De oude, typisch Engelse voetbalpoortjes gepasseerd te hebben, arriveerden wij weer buiten. Daar kwam ik een voor mij zeldzaam fenomeen tegen. De Manchester United-supporters zochten hun weg naar huis midden tussen de Chelsea-fans, die ook de weg naar de uitgang van het stadion hadden gevonden. Van een gespannen sfeer geen énkele sprake, merkte ik tot grote verbazing van mijn vrienden en mijzelf op. Sommige Manchester-fans feliciteerden de uitsupporters met een stevige handdruk, de ander zong grappend We're on top of it (Manchester behield koppositie, red.). Dit laatste werd zeer respectvol beantwoord door de Chelsea-aanhang met een glimlach. "Moet je nou eens kijken", riep een vriend enthousiast. "Er zitten zelfs hele families in een uitvak, inclusief kinderen!"

Het ging er niet alleen in het stadion rustig aan toe, maar ook buiten was dus geen enkele sprake van hooliganisme. Ik dacht even aan de vele Ajax-Feyenoord's die ik in mij leven bezocht heb. "Stel je voor dat wij als Ajax-fans midden tussen de Feyenoord-supporters zouden lopen na de wedstrijd", vertelde ik een van mijn vrienden. "Onmogelijk, dat zou uitlopen op een masale slachtpartij." Toch diep en diep triest, constateerden we. Waarom kan dit in Engeland, het land waar niet alleen het spelletje maar ook het hooliganisme geboren is, wel en bij ons niet? Waarom slaan ze elkaar bij ons de pan in en heeft men hier in Engeland gewoon nog respect voor elkaar? Waarom proef ik hier de blijdschap en de vreugde van het voetbal en moet je in veel Nederlandse stadions na afloop uitkijken waar je loopt?

Al snel realiseerden wij ons dat dat dit alles zijn oorzaak bij de geroemde voetbalwet van de voormalige Engelse premier Margaret Thatcher vindt. Ware het immers niet de Chelsea-fans die ook met het Engelse nationale elftal meereisden en alles in Europa aan gort sloegen? Waren deze mensen er zondag niet of hielden ze zich in toom? Ik vermoed een combinatie van beide. Met de invoering van de Football Spectators Act in 1989 (naar aanleiding van het Hillsboroughdrama dat 96 personen het leven kostte), worden hooligans flink aangepakt. Diegene die zich in het verleden eens heeft misdragen, komt nu het stadion niet meer in. Telkens wanneer er gevoetbald wordt, moet de desbetreffende persoon zich melden bij de politie. De meeste potentiële hooligans halen het niet meer in hun hoofd om iets (ernstigs) uit te halen. Het betreden van het veld kan alleen al jaren gevangenis op leveren, het aanvallen van een rivaliserende supporter kan tot nog hogere straffen lijden. Hogere, want wat is er voor een diehard voetbalsupporter nou erger dan de wedstrijden van de je favoriete ploeg niet meer te mogen bijwonen?

De voetbalwet werkt, dat is in de afgelopen jaren wel bewezen. Tijdens de rondleiding op Old Trafford liet ik mij door de uiterste amusante gids vertellen dat er in het jaar 2006 tot nog toe slechts 130 personen in of rondom het stadion zijn gearresteerd. Het feit dat bij het minst of geringste onheuse gedrag door de Bobby's al over gegaan wordt tot actie, maakt dit aantal op drie miljoen bezoekers per jaar tot uiterst gering.

Natuurlijk vinden ook in Engeland nog altijd grote vechtpartijen plaats tussen rivaliserende clubs. Maar het hooliganisme is het stadion uitgebannen en dat is al een hele prestatie op zich. Als ik dan zie hoe een groep mensen dat zich supporter van Feyenoord noemt de Rotterdamse trots donderdagavond in het UEFA Cup-duel bij Nancy naar de klote helpt, vraag ik mij af: wanneer gaan wij ook op het vaste land van Europa eens tot handelen over. Wanneer is de tijd weer rijp dat moeder het verantwoord vindt om haar kleine jongen met vader mee naar het stadion te laten gaan? Wanneer wordt voetbal weer gewoon voetbal? Om mij tot Nederland te beperken: politiek, waar blíjft die voetbalwet nou?

Door Passie Gedreven
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44049062
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gisteravond naar aanleiding van Nancy-Feyenoord moest ik dit even kwijt:

-hoop geblaat-
Kiekeboe!

Van vorig seizoen. Geloof West Ham - Chelsea ofzo ???

Aardig grote knokpartijen op het veld notabene.

Hiep hoi! Leve de voetbalwet!

Lekker verder slapen...
pi_44049220
Wat dacht je van de straffen die volgden? Jij wil beweren dat een voetbalwet geen uitwerking heeft? Die van West Ham zijn aardig onhandelbaar ja, is algemeen bekend. Ik ken daar het fijne niet van, maar weet bijna wel zeker dat die gasten nu het stadion niet meer inkomen. Ik ontken toch ook niet dat het hélemaal is uitgeroeid met de voetbalwet? Maar het scheelt een héle hoop!
quote:
Ik zal je maar even citeren dan he: Maar het hooliganisme is het stadion uitgebannen en dat is al een hele prestatie op zich.
Daar kan je over het algemeen wel van spreken, ja! Dat er altijd incidenten zijn, dat weet je. Dat stop je ook nooit helemaal denk ik, maar hoe het er nu aan toe gaat is 100 procent beter dan voor die voetbalwet... Dus het effect van de voetbalwet kan je niet ontkennen.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44049292
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Daar kan je over het algemeen wel van spreken, ja! Dat er altijd incidenten zijn, dat weet je.
Dus het is niet uitgebannen zoals jij beweerd. Bovendien zou ik dit niet afdoen als een incidentje. Ik kan me namelijk niet herrineren de laatste keer dat een rel van deze omvang, op het "heilige gras" notabene, zich in een Nederlands stadion heeft afgespeeld....
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:28:06 #112
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44049364
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Voetbalwet waar blijft-ie nou, hihaho...

[...]

Door Passie Gedreven
Waar heb je dat stukje vandaan? Alsof er in England niks gebeurt
Planning:
-
pi_44049398
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dus het is niet uitgebannen zoals jij beweerd. Bovendien zou ik dit niet afdoen als een incidentje. Ik kan me namelijk niet herrineren de laatste keer dat een rel van deze omvang, op het "heilige gras" notabene, zich in een Nederlands stadion heeft afgespeeld....
De invoering van de voetbalwet betekent toch niet dat we gelijk vrij op het veld moeten kunnen komen? Wat mij betreft komt er een voetbalwet en blijven de afbakeningen van het veld gewoon in stand. Het duurt toch jaren voordat je de ergste raddraaiers te pakken hebt.
pi_44049431
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jouw conclusie: voetbalwet in Engeland heeft niets uitgehaald? Dat er nog altijd rellen zijn, is algemeen bekend! De grootste zelfs, maar de meeste vaak ver buiten het stadion... en als dat het effect is van de voetbalwet, de rellen naar ver buiten het stadion verplaatsen, zou ik daar als minister (én als burger) voor tekenen!
pi_44049450
Jij verplaatst de problemen liever dan dat je ze oplost..
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:32:07 #116
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049456
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Jouw conclusie: voetbalwet in Engeland heeft niets uitgehaald? Dat er nog altijd rellen zijn, is algemeen bekend! De grootste zelfs, maar de meeste vaak ver buiten het stadion... en als dat het effect is van de voetbalwet, de rellen naar ver buiten het stadion verplaatsen, zou ik daar als minister (én als burger) voor tekenen!
Jah, laten we ze los laten in de stad. Tussen het winkelende volk.. Gezellig in de Kalverstraat
pi_44049513
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jah, laten we ze los laten in de stad. Tussen het winkelende volk.. Gezellig in de Kalverstraat
quote:
Jij verplaatst de problemen liever dan dat je ze oplost..
Als daarmee de problemen in- en rondom het stadion grotendeels zijn opgelost, teken ik daarvoor ja. Ik denk bovendien dat het hooliganisme afneemt als het alleen nog maar plaats kan vinden op andere (afgesproken) plekken. Meeste meelopers haken dan al af.
pi_44049554
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

In ieder geval niet wat er gisteren bij Feyenoord gebeurde.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:36:07 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049563
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

[..]

Als daarmee de problemen in- en rondom het stadion grotendeels zijn opgelost, teken ik daarvoor ja. Ik denk bovendien dat het hooliganisme afneemt als het alleen nog maar plaats kan vinden op andere (afgesproken) plekken. Meeste meelopers haken dan al af.
Dan ben je echt een knurft.
In plaats van de problemen op een centrale/ controleerbare plaats te houden, verplaats je ze naar buiten
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:36:40 #120
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049582
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:35 schreef Robar het volgende:

[..]

In ieder geval niet wat er gisteren bij Feyenoord gebeurde.
Gast, zie die foto's hier iets boven
pi_44049591
Wat naief zeg, en je denkt dat de politiek dat ook vind??

Trouwens geldt betekent zo'n voetbalwet ook het einde van fakkels e.d. in het stadion.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:38:04 #122
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049626
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:

Trouwens geldt betekent zo'n voetbalwet ook het einde van fakkels e.d. in het stadion.
Dat is eigenlijk al
Bij ons hebben er 2 een SV gekregen omdat ze een fakkel (bij DK's afscheid) "langer dan normaal" vasthielden
pi_44049628
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gast, zie die foto's hier iets boven
En?
Ik zeg niet dat een voetbalwet alles oplost, maar het is wel een machtig hulpmiddel.
En denk je dat je die mensen van de foto's ooit nog in een stadion ziet?
pi_44049637
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:

Is nu ook al verboden bij ons... tenzij georganiseerd via de club. Trouwens, we hoeven die voetbalwet toch niet precies te kopieren? Voor fakkels moet mooi een uitzondering worden gemaakt
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:38:30 #125
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_44049639
- Incidenten zul je nooit kunnen voorkomen, het gaat om de grote lijn. Daarom vind ik het posten van 1 plaatje met supporters op het veld in Engeland geen argument dat de voetbalwet daar niet werkt. Is het hooliganisme door die wet afgenomen? Ja? Dan is het een effectieve wet.

- Met meldingsplicht voorkom je dat vandalen buiten de stadions (binnen het stadion komen ze misschien niet door clubcards en stadionverboden, let op het woord misschien) kunnen afspreken. Want dan moeten ze zich bij oom agent melden ipv dat ze zich binnen of buiten het stadion kunnen misdragen. Dan verplaats je het probleem niet, maar los je het op.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:38:50 #126
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049652
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Robar het volgende:

[..]

En?
Ik zeg niet dat een voetbalwet alles oplost, maar het is wel een machtig hulpmiddel.
En denk je dat je die mensen van de foto's ooit nog in een stadion ziet?
Euh. Jah.
pi_44049666
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Is nu ook al verboden bij ons... tenzij georganiseerd via de club. Trouwens, we hoeven die voetbalwet toch niet precies te kopieren? Voor fakkels moet mooi een uitzondering worden gemaakt
Ja zo werkt het niet natuurlijk
pi_44049670
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan ben je echt een knurft.
In plaats van de problemen op een centrale/ controleerbare plaats te houden, verplaats je ze naar buiten
Dat heeft gisteren klaarbljikelijk ook niet gewerkt.
Toen zjin ze juist naar binnen geleid.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:39:53 #129
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049675
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Stpan het volgende:
- Incidenten zul je nooit kunnen voorkomen, het gaat om de grote lijn. Daarom vind ik het posten van 1 plaatje met supporters op het veld in Engeland geen argument dat de voetbalwet daar niet werkt. Is het hooliganisme door die wet afgenomen? Ja? Dan is het een effectieve wet.

- Met meldingsplicht voorkom je dat vandalen buiten de stadions (binnen het stadion komen ze misschien niet door clubcards en stadionverboden, let op het woord misschien) kunnen afspreken. Want dan moeten ze zich bij oom agent melden ipv dat ze zich binnen of buiten het stadion kunnen misdragen. Dan verplaats je het probleem niet, maar los je het op.
En welk land produceert op WK's/EK's de meeste problemen? Die met de voetbalwet
pi_44049679
quote:

Eensch. Dank voor de hulp, klopt als een bus
pi_44049689
quote:
Maar is dat inderdaad zo? Want ik zie wel een mooi verhaaltje maar geen feiten of cijfers.
pi_44049693
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef Keltie het volgende:

[..]

Omdat ze dan zich niet hoeven te houden aan die voetbalwet
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:41:15 #133
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049717
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat heeft gisteren klaarbljikelijk ook niet gewerkt.
Toen zjin ze juist naar binnen geleid.
En toen had je actie kunnen ondernemen;
Vastzetten (al dan niet op het vak), Paspoortjes/ID's kopieeren en naar de Nederlandse authoriteiten faxen oid.
pi_44049721
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar is dat inderdaad zo? Want ik zie wel een mooi verhaaltje maar geen feiten of cijfers.
Over naief gesproken... als jij het effect van de voetbalwet in Engeland ontkent, heeft een discussie al geen zin.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:41:29 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44049722
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niks heeft uitgehaald maar zoals ik dat stukje interpreteer is het alsof er niks meer gebeurt. En dat is niet zo.
Planning:
-
pi_44049734
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Euh. Jah.
Dan wordt die wet niet consequent uitgevoerd.
Dat zal in Nederland dan beter aangepakt moeten worden.
Dat zegt dus niet dat de wet niet goed werkt, maar dat zegt dat het niet goed uitgevoerd wordt.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:42:14 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049739
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Omdat ze dan zich niet hoeven te houden aan die voetbalwet
EK2000, toen mochten de relschoppers Engeland niet uit. Meen ik mij te herinneren.
Waar waren ze? Op een plein in Belgie
pi_44049758
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Over naief gesproken... als jij het effect van de voetbalwet in Engeland ontkent, heeft een discussie al geen zin.
Feiten en cijfers?
pi_44049762
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

En toen had je actie kunnen ondernemen;
Vastzetten (al dan niet op het vak), Paspoortjes/ID's kopieeren en naar de Nederlandse authoriteiten faxen oid.
Inderdaad, dat had ook moeten gebeuren.
Mee eens, maar ik zeg niet dat de voetbalwet alles oplost, maar je kunt nu wel hooligans aanpakken.
pi_44049796
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef Keltie het volgende:

[..]

Tsja, dat zegt neits over het effect van een voetbalwet in eigen land.
Dat heb je gewoon niet in de hand.
Ander land, andere regels.
Zelfde als gsiteravond bij Nancy - Feyenoord.
pi_44049802
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

EK2000, toen mochten de relschoppers Engeland niet uit. Meen ik mij te herinneren.
Waar waren ze? Op een plein in Belgie
En diegene die nooit gepakt zijn maar buiten Engeland een ideale gelegenheid zagen om er weer hevig op los te slaan? Die groep gaat vast in de duizenden, zo niet tienduizenden...
pi_44049807
quote:
Er zullen altijd gasten zijn die de dans ontspringen. En dus geen stadionverbod hebben. + jonge aanwas. Nee je lost het probleem niet op.
pi_44049833
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
En diegene die nooit gepakt zijn maar buiten Engeland een ideale gelegenheid zagen om er weer hevig op los te slaan? Die groep gaat vast in de duizenden, zo niet tienduizenden...
Ja nu spreek je dus je eigen meldingsplicht verhaal tegen.
pi_44049853
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zullen altijd gasten zijn die de dans ontspringen. En dus geen stadionverbod hebben. + jonge aanwas. Nee je lost het probleem niet op.
Zullen we de polite dan ook maar afschaffen?
Ze lossen het probleem toch niet op.
pi_44049854
quote:

[..]

Vind jij. Als het gros vastzit/het stadion niet in komt omdat ze zich moeten melden, heb je een héél groot deel opgelost. En dan neemt de aanwas gestaag af. Je lost het probleem op termijn wel op.
pi_44049873
quote:

[..]

Ja nu spreek je dus je eigen meldingsplicht verhaal tegen.
Nee, want die gasten die géén stadionverbod hebben en er alleen maar buiten Engeland op los slaan, hoeven zich toch niet te melden? Doordenkertje...
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:47:28 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049875
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Met een SV mag je bij geen enkel sportevenement 'gepakt' worden.
Ookal is het een amateurwedstrijd, tenminste.. Dat kreeg een maat van mij te horen
pi_44049891
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Vind jij. Als het gros vastzit/het stadion niet in komt omdat ze zich moeten melden, heb je een héél groot deel opgelost. En dan neemt de aanwas gestaag af. Je lost het probleem op termijn wel op.
En net heb je het nog over een groep van duizenden zoniet tienduizenden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:48:33 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44049902
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En net heb je het nog over een groep van duizenden zoniet tienduizenden.
Dan zijn we er in 3008 wel vanaf
pi_44049911
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Nee, want die gasten die géén stadionverbod hebben en er alleen maar buiten Engeland op los slaan, hoeven zich toch niet te melden? Doordenkertje...
Ja en dus lost de meldingsplicht niks op, omdat er nog duizenden wel erop los slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')