abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 11:52:59 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43815178
de PvdA komt waarschijnlijk in de regering. De enige partij die inzette op een voetbalwet! Nu kunnen ze hun slag slaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 23 november 2006 @ 11:54:12 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43815209
Waarom werd dat steeds tegengehouden dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 11:57:50 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43815336
politieke onwil
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43815469
Dat is natuurlijk goed nieuws
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43815593
Voetbalwet? Iedereen voetballen en anders dood?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 23 november 2006 @ 12:08:09 #6
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43815663
Wet ?? wat voor een wet ??
wat staat er in dan?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_43815672
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef rubbereend het volgende:
de PvdA komt waarschijnlijk in de regering. De enige partij die inzette op een voetbalwet! Nu kunnen ze hun slag slaan.
De PVDA als enige?
http://blogger.xs4all.nl/panhuis/archive/2005/04/18/35870.aspx
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_43815956
Mits het maar een fatsoenlijke wet is en er niet dat soort massale willekeur kan ontstaan als bij neusjes - Roda vorig jaar, of men iedereen maar oppakt zoals rond Feyenoord - neusjes vorig jaar.

En dan mogen e ook andere clubs dan Den Haag eens flink aanpakken.

Alles valt en staat met het consequent optreden en straffen, anders is het kansloos.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 23 november 2006 @ 12:25:11 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43816094
Zitten ze als enige in regering dan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 12:49:40 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43816816
quote:
mooi, alleen is dat 2005........... vervolgens doen ze zelf niks en staat er niets in hun verkiezingsprogramma!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43816879
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mooi, alleen is dat 2005........... vervolgens doen ze zelf niks en staat er niets in hun verkiezingsprogramma!
Soort van PVDA dus....eerst zien en dan geloven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 12:53:03 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43816922
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:51 schreef wonko het volgende:

[..]

Soort van PVDA dus....eerst zien en dan geloven.
dat is altijd zo in de politiek
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 23 november 2006 @ 12:58:33 #13
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43817070
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Mits het maar een fatsoenlijke wet is en er niet dat soort massale willekeur kan ontstaan als bij neusjes - Roda vorig jaar, of men iedereen maar oppakt zoals rond Feyenoord - neusjes vorig jaar.
Volledig mee eens!
quote:

Alles valt en staat met het consequent optreden en straffen, anders is het kansloos.
Maar consequent is men niet echt in dit land

SP was trouwens de enige die kamervragen stelde na 020-Roda en die het duidelijk opnam voor de Rodafans!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43817080
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is altijd zo in de politiek
Dat bedoel ik...feit is dat het niet verkeerd zou zijn als die wet er komt.
pi_43817132
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:58 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volledig mee eens!
[..]

Maar consequent is men niet echt in dit land

SP was trouwens de enige die kamervragen stelde na 020-Roda en die het duidelijk opnam voor de Rodafans!
Had je misschien toch SP moeten stemmen ...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 23 november 2006 @ 13:01:49 #16
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43817172
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:00 schreef dndiek het volgende:

[..]

Had je misschien toch SP moeten stemmen ...
Nope. Dan blijf ik bij mijn blanco.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43817291
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:

Kun je je nog kinderachtiger en verongelijkter uitdrukken?

Prima plan van de PvdA.

Zo snel mogelijk invoeren.
Al die mongolen het stadion uit!
  donderdag 23 november 2006 @ 13:07:51 #18
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43817347
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef Robar het volgende:

[..]

Prima plan van de PvdA.

Zo snel mogelijk invoeren.
Al die mongolen het stadion uit!
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 13:07:56 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43817350
vooral de meldplicht e.d. zou een winst zijn tov nu
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43817440
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

t.o.v. wie of wat voel ik me dan verongelijkt volgens jou?
En wat is er kinderachtig aan mijn reactie?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:15:43 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43817627
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:10 schreef Robar het volgende:

[..]

t.o.v. wie of wat voel ik me dan verongelijkt volgens jou?
En wat is er kinderachtig aan mijn reactie?
Jij hebt het over mongolen. Terwijl zijn reactie juist zegt hoe het is in dit land!

Wel eens als uitclub naar Amsterdam of Utrecht geweest? Vergelijk die 2 eens met de rest van het land, zul je zien dat de politie in de eerste 2 steden gewoon asociaal en sensatiebelust is.

Waarom heeft de KNVB anders alle stadionverboden na 020-Roda moeten kwijtschelden? Waarom heeft justitie Amsterdam al meerdere rechtszaken verloren? Utrecht dan, eerst knuppelen ze je de bus in en daarna moet je allemaal de bus weer uit en rennen er ineens 4 paarden door je hele groep als je bij de bus staat.

Noem je dat consequent? Als jij zulke uitwedstrijden hebt meegemaakt weet je waarom rellen ook kunnen onstaan.

Dat ze met het problemen oplossen eerst eens bij zichzelf beginnen ipv, altijd maar naar de voetbalsupporters te wijzen!

En jij, jij loopt gewoon blindelings achter de massa aan.
Planning:
-
pi_43817852
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jij hebt het over mongolen. Terwijl zijn reactie juist zegt hoe het is in dit land!

Wel eens als uitclub naar Amsterdam of Utrecht geweest? Vergelijk die 2 eens met de rest van het land, zul je zien dat de politie in de eerste 2 steden gewoon asociaal en sensatiebelust is.

Waarom heeft de KNVB anders alle stadionverboden na 020-Roda moeten kwijtschelden? Waarom heeft justitie Amsterdam al meerdere rechtszaken verloren? Utrecht dan, eerst knuppelen ze je de bus in en daarna moet je allemaal de bus weer uit en rennen er ineens 4 paarden door je hele groep als je bij de bus staat.

Noem je dat consequent? Als jij zulke uitwedstrijden hebt meegemaakt weet je waarom rellen ook kunnen onstaan.

Dat ze met het problemen oplossen eerst eens bij zichzelf beginnen ipv, altijd maar naar de voetbalsupporters te wijzen!

En het ligt nooit aan de supporters zelf? Die stellen zich niet agressief op?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 13:22:37 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43817893
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef wonko het volgende:

[..]

En het ligt nooit aan de supporters zelf? Die stellen zich niet agressief op?
dat zal best wel, maar de politie is er dan om die agressie tegen te gaan en niet aan te wakkeren
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 23 november 2006 @ 13:22:55 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43817897
En als je altijd naar de voetbalfans wijst, bij 020-Roda zijn er altijd wel kleine incidentjes. Normaal zijn er een 200/300 Rodafans aanwezig in die UFO dus dat kun je nog enigzins in de gaten houden en ze van de parking naar het uitvak laten lopen.

Maar afgelopen maart kwamen er 2500 naar Amsterdam en moest men lopen zonder dat men in de gaten gehouden werd. Ieder jaar kleine incidentjes maar als er 10x zoveel komen als normaal zou het wel goed gaan zeker?

Zet ze toch in de bus af bij het uitvak, dat er geen capaciteit is om die bussen te parkeren is ook geen probleem. Afzetten en de lege bus alsnog naar die parking laten rijden.

En politiekosten drukken? Anderhalve week na die wedstrijd in Amsterdam was Roda-Ajax. In plaats van die gasten een verplichte (bus)combi te geven zetten ze liever een compleet leger aan politie in. En maar zeuren over de kosten...
Planning:
-
pi_43817938
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wat betreft dat kinderachtige doel ik op de uitdrukkingswijze neusjes dit, neusjes dat, neusjes zus en het is niet eerlijk! Kom op zeg, we hebben allemaal gezien wat er nu weer gebeurd is in Den Haag. En wat heeft Ajax te maken met het beleid van de lokale politie? Amsterdam treed gewoon hard op tegen relschoppers, wat mij betreft is dat volkomen terecht.

En de bron van al het kwaad (rellen) zit hem in dat kleine groepje supporters dat zich niet aan de regels kan houden. Niet naar de politie wijzen als schuldige. Supporters worden als criminelen behandeld, omdat daar een aanleiding voor is. Die aanleiding, tevens de bron van deze ellende, is die groep supporters die het nodig vindt om te gaan knokken of dingen te gaan slopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')