Mja daar is al snel 11 euro per uur voor nodigquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:11 schreef Isegrim het volgende:
De ING-functie lijkt me trouwens leuker dan die andere functie, maar ik móet gewoon minimaal rond de 1300 euro netto uitkomen wil ik mijn oude huis plus een studentenkamer o.i.d. kunnen bekostigen.
Maar dan gaan ze in geitenwollen sokken lopenquote:
You go girlquote:
Minimaal 1300 netto dus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel waarmee je tevreden bent.
En het dan zeker verschuiven naar mijn sterke punten zodat de verdeling nog oneerlijker wordt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk je op die manier wel eerlijk naar jezelf?Dat tikkeltje eigenwijs moet je trouwens nog iets positiever zien in te pakken.
Niet direct, maar wel zo snel mogelijk. Het huisje van mijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt toch direct een kamer huren?
Bij je sterke punten staat flexibel; je hebt echter zelf wel eens verteld dat structuur belangrijk is voor je...eigenlijk past dat dus neit bij flexibel, want dat wil juist zeggen dat je gemakkelijk om kunt gaan met wijzigingen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En het dan zeker verschuiven naar mijn sterke punten zodat de verdeling nog oneerlijker wordt?
Vind jij dat ik niet eerlijk ben? Er staan geen onwaarheden in hoor.
Er staat niet voor niets in dat ik een tikeltje eigenwijs ben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:18 schreef miss_sly het volgende:
Sterke en zwakke punten bespreek je in een sollicitatiegsprek, maar zet je niet al in een cv, heb ik geleerd. En hobby's/interesses kunnen in een cv als er rujimte voor is, anders laat je dat als eerste weg.
Maar goed, jouw cv, je moet het zelf weten![]()
Dat zeker wel.quote:Klink iig alsof het wel goed gaat komen met een baan voor je in Rotterdam
Nou vooruit, ze mogen hun eigen sokken houdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze in geitenwollen sokken lopen![]()
Waarom wil je die dingen er eik inzettenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
En het dan zeker verschuiven naar mijn sterke punten zodat de verdeling nog oneerlijker wordt?
Vind jij dat ik niet eerlijk ben? Er staan geen onwaarheden in hoor.
Onder 'flexibel' versta ik dat het me niets uitmaakt op wat voor tijden ik moet werken, of ik af en toe over moet werken, of ik mijn rooster al dan niet een paar weken van tevoren weet etc.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij je sterke punten staat flexibel; je hebt echter zelf wel eens verteld dat structuur belangrijk is voor je...eigenlijk past dat dus neit bij flexibel, want dat wil juist zeggen dat je gemakkelijk om kunt gaan met wijzigingen.
Die regels komen niet uit de lucht vallen heh. Als ik een stapel CV's voor me krijg dan knap ik snel af op een lang verhaal. Concreet is wel zo handig, de rest is voor het gesprekquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef Isegrim het volgende:
Er staat niet voor niets in dat ik een tikeltje eigenwijs ben.Als iedereen zijn CV precies volgens de regeltjes doet, valt het mijne in elk geval op.
Ik heb de discussie wel een beetje gehad eigenlijk. Ik doe het op mijn manier. Lekker puh.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom wil je die dingen er eik inzettenZie niet echt in hoe dit je cv beter moet verkopen namelijk
We proberen alleen maar om je kansen te vergroten hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de discussie wel een beetje gehad eigenlijk. Ik doe het op mijn manier. Lekker puh.
Ik bitch helemaal niet. Maar ik heb bij mijn weten niet om feedback gevraagd en vervolgens krijg ik allemaal commentaar n.a.v. een enkele opmerking over de lengte van mijn CV. Ik laat alleen maar weten dat ik de discussie niet wil aangaan. Ik heb daar gewoon even geen zin in. That's all.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
We proberen alleen maar om je kansen te vergroten hoorGaan lopen bitchen doe je maar tegen je schoolvrienden
![]()
Bij sommige van die sterke punten heb ik een dubbel gevoel. Perfectionistisch kan leiden tot koppigheid, ontevredenheid en slecht omgaan met kritiek. Assertief is goed, maar het kan ook vervelend zijn als je ook een grote bek hebt tegen personen tegenover wie je dat niet kan maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef Isegrim het volgende:
Sterke punten:
• Groot verantwoordelijkheidsgevoel
• Klantgericht, servicegericht, commercieel
• Punctueel
• Flexibel
• Perfectionistisch
• Verbaal vaardig
• Assertief
• Initiatiefrijk
• Zelfstandig
Zwakke punten:
• Ik heb regelmatig de neiging om me ook verantwoordelijk te voelen voor dingen die niet mijn verantwoordelijkheid zijn
• Een tikkeltje eigenwijs
• Ik kan soms beter praten dan luisteren
• Neiging tot overdreven perfectionisme, dingen moeilijk los kunnen laten
Dat is ook een van de redenen waarom ze meestal niet in een cv staan, maar in een gesprek naar voren komen. Dan kun je ze bespreken en op de juiste manier zoals je wilt onder de aandacht brengen...getikte woorden kunnen nou eenmaal heel anders overkomen dan in gesprekquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bij sommige van die sterke punten heb ik een dubbel gevoel. Perfectionistisch kan leiden tot koppigheid, ontevredenheid en slecht omgaan met kritiek. Assertief is goed, maar het kan ook vervelend zijn als je ook een grote bek hebt tegen personen tegenover wie je dat niet kan maken.
Maar in de basis zijn ze goed.
Wat opvalt is dat je wel veel korte sterke punten hebt, en dat je weinig zwakke hebt, maar wel de neiging om ze te verklaren/verzachten.
Dat is niet bedoeld om je te pesten, maar is bedoeld om je te laten zien hoe je toekomstige baas dit kan lezen.
Dat lijkt me een hele toffe filmquote:Vanavond naar The Departed.
Enig idee waar dat aan kan liggen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
bahik heb mn vak niet gehaald, heb het 2e tentamen nog erger vernaggekd dan het eerste
dus de derde hoef ik niet eens meer te maken
![]()
![]()
nee wist ik t maarquote:
Nee hoor, je moet het wel onder die categorie laten vallen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet helemaal eerlijk bent idd, maar misschien heb ik ook een hoge standaard..quote:Vind jij dat ik niet eerlijk ben? Er staan geen onwaarheden in hoor.
Schuif je he tverkopen van je huis op zo'n lange baan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet direct, maar wel zo snel mogelijk. Het huisje van mijnis gewoon echt te klein. Ik weet dat ik ook bij jou terecht kan, maar het lijkt me het beste om zo snel mogelijk zelf iets te hebben, al is het een klein rotkamertje en al moet ik het sanitair delen ofzo.
Herkansing mogelijk?>quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
bahik heb mn vak niet gehaald, heb het 2e tentamen nog erger vernaggekd dan het eerste
dus de derde hoef ik niet eens meer te maken
![]()
![]()
daar hebben we er in Amsterdam veel vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:42 schreef Isegrim het volgende:
al is het een klein rotkamertje en al moet ik het sanitair delen ofzo.
misschien moet je dat ook in je cv zetten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Maar ik heb bij mijn weten niet om feedback gevraagd en vervolgens krijg ik allemaal commentaar n.a.v. een enkele opmerking over de lengte van mijn CV..
Ik kan dat nou eenmaal niet forceren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schuif je he tverkopen van je huis op zo'n lange baan?
Volgens mij halen veel studenten niet al hun vakken meteen hoor. Doe je het toch volgend jaar over, gaat het misschien wel een stuk beterquote:
Had je nog best ff muziekjes kunnen luisterenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hey!Alles goed?
Welke wijze raad bedoel je ?
Ja hoor. Maar ik lag uiteindelijk toch nog veel te laat in mijn nest. Tja..
mja baal er zo van heb 2 weken aan besteedquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij halen veel studenten niet al hun vakken meteen hoor. Doe je het toch volgend jaar over, gaat het misschien wel een stuk beter
Moet je bij natuurkunde praktika gaan assisteren, dan verdien je dat per half uurquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja daar is al snel 11 euro per uur voor nodig![]()
Ik haalde 3/4 in de herkansingquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij halen veel studenten niet al hun vakken meteen hoor. Doe je het toch volgend jaar over, gaat het misschien wel een stuk beter
Ook true idd..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan dat nou eenmaal niet forceren.
Let alleen wel verdomd goed op dat je die student er dan nog wel uit krijgt als je het verkoopt.. Huurders hebben heel veel rechten..quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Wat trouwens misschien nog wel een optie is, is om mijn huisje tijdelijk te verhuren aan een student. Dat ik er gewoon ingeschreven blijf... Dat mag geloof ik wel.
Dat is idd iets waar je dan hele goede afspraken over moet maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Let alleen wel verdomd goed op dat je die student er dan nog wel uit krijgt als je het verkoopt.. Huurders hebben heel veel rechten..
Goede afspraken maken alleen is niet genoeg. Afspraken kunnen geen wetten overrulen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is idd iets waar je dan hele goede afspraken over moet maken.
Er bestaat niet zoiets als een tijdelijk huurcontract?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goede afspraken maken alleen is niet genoeg. Afspraken kunnen geen wetten overrulen.
Ik dacht het wel, maar daarbij moet je nog op een aantal dingen letten. Doe je dat niet, kun je iemand er niet uitschoppen na afloop van de contractsperiode.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een tijdelijk huurcontract?
Weet jij wat de dingen zijn waar je dan op zou moeten letten?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar daarbij moet je nog op een aantal dingen letten. Doe je dat niet, kun je iemand er niet uitschoppen na afloop van de contractsperiode.
Nee. Ik zou het wel in het BW kunnen nakijken. Naar ik meen in ieder geval een maximale duur van 6 maanden die vooraf is vastgelegd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet jij wat de dingen zijn waar je dan op zou moeten letten?
Als je er binnenkort tijd voor hebt, zou ik het graag willen weten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het wel in het BW kunnen nakijken. Naar ik meen in ieder geval een maximale duur van 6 maanden die vooraf is vastgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |