Ohja, dat is ook zo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Zijn er nog meer mensen die aan Fok voor Fok mee willen doen? Samenvatting: Geld aan een goed doel geven.
Ik zag je naam staan ja,quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef Reya het volgende:
Ik heb al meegedaan, maar ik heb gevraagd het tagje achterwege te laten. Volgensmij sta ik wel in de lijst![]()
Goedemorgen, trouwens
HAaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Mmmmmmquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:34 schreef Isegrim het volgende:
Mooi, ik niet.
Wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn collega's van een heel andere kant gezien, gisterenWas wel erg gezellig, maar het is maar goed dat er zoveel restaurants zijn in Amsterdam en we niet te vaak naar dezelfde terug hoeven
We hebben sushi gegeten (was heel erg lekker trouwens daar, op de van der Woustraat bij Kagetsu) maar een collega kan niet zo goed tegen drankquote:
Sushi? dat had die russische spion ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben sushi gegeten (was heel erg lekker trouwens daar, op de van der Woustraat bij Kagetsu) maar een collega kan niet zo goed tegen dranker vloog zelfs rijst over de tafel
we gingen denk ik net op tijd weg, anders hadden ze ons vast ongevraagd de rekening gepresenteerd
Whahahaquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:22 schreef miss_sly het volgende:
We hebben sushi gegeten (was heel erg lekker trouwens daar, op de van der Woustraat bij Kagetsu) maar een collega kan niet zo goed tegen dranker vloog zelfs rijst over de tafel
we gingen denk ik net op tijd weg, anders hadden ze ons vast ongevraagd de rekening gepresenteerd
Ik 'heb m'n werk uitgesteld met nutteloze bezigheden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeej Causi! Wat ben je aan het doen?
jij hebt je drukste dag altijd op vrijdag is het niet?quote:
Zet gewoon je computer uit en ga eermee verder, Causa. Op deze manier schuif je het alleen maar voor je uitquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik 'heb m'n werk uitgesteld met nutteloze bezigheden.
Toen heb ik Fok! aangezet en inmiddels zit ik een stemmetje te negeren om toch weer naar m'n werk terug te keren.
Dan zie ik jullie maandag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Zet gewoon je computer uit en ga eermee verder, Causa. Op deze manier schuif je het alleen maar voor je uit
Prettig weekendquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:09 schreef Causa het volgende:
[..]
Dan zie ik jullie maandag.
Prettig weekend![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Grapje hoor![]()
Morgen ben je weer thuis
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:05 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Ohja, dat is ook zo!
*naar topic surft*
*pak zoekt*quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van de carrierebeurs.
Mannen in pak![]()
Flirten
Nagestaard worden![]()
Is het al lente?![]()
Hey!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]Heeft de wijze raad van Heit nog vruchten afgeworpen?
![]()
Dan is het maar te lang. Er staat nu niets meer in dat ik eruit zou willen laten. Als een bedrijf me afwijst omdat mijn CV te lang is, dan is dat pech.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Ise, ruim 3 pagina's is echt te lang, tenminste als het ook de bedoeling is om het op te sturen bij een reactie op een vacature. Als het alleen bedoeld is voor het uitzendbureau kan het wel.
Wat vind jij sterke en zwakke punten van jezelf?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan is het maar te lang. Er staat nu niets meer in dat ik eruit zou willen laten. Als een bedrijf me afwijst omdat mijn CV te lang is, dan is dat pech.Ik heb al de helft van mijn banen eruit gelaten. Overigens bestaat en deel ervan (een hele pagina) uit hobby's / interesses en sterke en zwakke punten.
Wat voor salaris doel je op?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben naar drie uzb's geweest en ik heb tot nu toe één zeer interessante functie aangeboden gekregen waarover ik nog word gebeld. Het lijkt vrij zeker dat ik daar binnenkort zou kunnen beginnen. Goed salaris, zeer goede secundaire voorwaarden. Mijn eigen uzb belde vanmorgen met een functie hier in Rotterdam bij ING / Nationale Nederlanden. Zelfde werkgever als ik nu heb (Postbank hoort bij ING). In de Delftse Poort (Nationale Nederlanden-gebouw, het hoogste gebouw in R'dam)!![]()
![]()
De functie was leuk, maar het salaris was me te laag, rond de achteneenhalve euro bruto per uur. Ik heb gezegd dat ik dat gewoon te laag vind. Ze krijgen maandag weer een nieuwe lading vacatures binnen van hetzelfde bedrijf en ik word maandag of dinsdag weer door hen gebeld. Zit er niets bij, dan gaan ze proberen om het salaris van de al aangeboden functie wat omhoog te krikken.
Sterke punten:quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind jij sterke en zwakke punten van jezelf?
Hoe bedoel je? Ze gaan dan proberen om dat salaris van die baan die ik wel leuk vind maar die te weinig betaalt, wat hoger te krijgen.quote:
Kijk je op die manier wel eerlijk naar jezelf?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sterke punten:
• Groot verantwoordelijkheidsgevoel
• Klantgericht, servicegericht, commercieel
• Punctueel
• Flexibel
• Perfectionistisch
• Verbaal vaardig
• Assertief
• Initiatiefrijk
• Zelfstandig
Zwakke punten:
• Ik heb regelmatig de neiging om me ook verantwoordelijk te voelen voor dingen die niet mijn verantwoordelijkheid zijn
• Een tikkeltje eigenwijs
• Ik kan soms beter praten dan luisteren
• Neiging tot overdreven perfectionisme, dingen moeilijk los kunnen laten
Ik bedoel waarmee je tevreden bent.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze gaan dan proberen om dat salaris van die baan die ik wel leuk vind maar die te weinig betaalt, wat hoger te krijgen.
Dat klinkt wel erg voordeligquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Bij ING kan ik trouwens wel zó aan de slag als dat toch nog wat wordt. Ik hoef dan niet eens een sollicitatiegesprek te doen, omdat ik in Leeuwarden al bij ING werk.
Je wilt toch direct een kamer huren?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:11 schreef Isegrim het volgende:
De ING-functie lijkt me trouwens leuker dan die andere functie, maar ik móet gewoon minimaal rond de 1300 euro netto uitkomen wil ik mijn oude huis plus een studentenkamer o.i.d. kunnen bekostigen.
VVD'ersquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van de carrierebeurs.
Mannen in pak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |