Waddan?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
een weekje thuis zijn levert alleen maar stress opwat een gespannen bende altijd
Ik ben met je eens dat die mensen niet arm zijn. Maar dat die mensen er zijn toont geenszins aan dat er geen armoede is.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het idee dat de term armoede ook aan inflatie onderhevig is. En dan rijst de vraag: is de armoede ook gestegen, of zijn de algemeen geaccepteerde grenzen veranderd en lijkt de armoede dus gestegen.
Ik heb een docu gezien in het kader van "armoede in Nederland" over een mevrouw die niet in haar eigen huis wilde worden gefilmd, want ze had al bijna 10 jaar dezelfde meubels en ze schaamde zich voor haar armoede.
Een mevrouw die het ook erg slecht had, kon niet iedere avond vlees eten, anders kon ze haar auto niet betalen.
Mensen die naar de Voedselbank gaan met de auto of een pak shag per dag roken.
Herkenbaar.quote:En nee, wij hebben ons gezin nooit als arm gezien, en dat waren we ook niet. Als bovenstaand tegenwoordig op een gezin van toepassing is, zijn ze arm....
Kloon alert.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je bent mod af en opeens begin je net als Akkersloot over gristenen
Succesquote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn strakke kantoor-outfit inclusief pumps meegenomen en mijn haar is gister net geverfd, dus ik ben er helemaal klaar voor om morgen een toffe baan te gaan scoren.
* Alicey zal maar niet haar geheugen opfrissen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lief moet tot half tien werken, dus hij is er wrs. pas om half elf ofzo. Ik heb alvast even zijn huisje schoongemaakt, de afwas gedaan en de was in de machine gegooid.Stepford wives, maak je borst maar nat!
Ik verbaas me ook over de frequentie waarmee ze los gaan..quote:Op donderdag 23 november 2006 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Er was vandaag alweer een TBS-er ontsnapt.Ze hebben hem alleen meteen weer gepakt.
Of jouwquote:Die Muller was trouwens gisteren in Breda. En raad eens waar mijnwas? In Breda.
Die kerel loopt hem gewoon te stalken.
je zegt het wel subtielquote:Op donderdag 23 november 2006 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
De ironie des levens: ik krijg aandacht van de jongens waar ik net niet op val, en de jongens waar ik als een blok voor val, willen niet.
En ik ben aangekomen volgens mij.
Geen reden om bezorgd te zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Trin, ik krijg soms een beetje het idee dat je nogal geobsedeerd bent door je gewicht... Niet vervelend bedoeld, eerder uit bezorgdheid...
Hmkay. I'll take your word for that.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Geen reden om bezorgd te zijn.
Gooi je charme in de strijdquote:Op donderdag 23 november 2006 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
De ironie des levens: ik krijg aandacht van de jongens waar ik net niet op val, en de jongens waar ik als een blok voor val, willen niet.
Boeiend?quote:En ik ben aangekomen volgens mij.
Ik zal nog eens wat van me laten horenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ey!Niet zoveel i-netten via je telefoon he
. Dat doe je namelijk van onze belastingcenten
.
Grapje hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat van me laten horen
over drie kwartier vandaagquote:Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Grapje hoor![]()
Morgen ben je weer thuis
Oeh daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Lekker workshops volgen ('Effectieve salarisonderhandeling'),
Mmmm, zelf zou ik het altijd tot max 2 kantjes houdenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:55 schreef Isegrim het volgende:
CV is klaar.Maar liefst 5 pagina's, maar ik heb dan ook veel verschillende banen gehad.
Ironie van het levenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
Volgens mij is volgens de zog. regeltjes een goed cv ook max 2 A4-tjesquote:Op donderdag 23 november 2006 23:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmm, zelf zou ik het altijd tot max 2 kantjes houdenEik 1 voor de referenties, de belangrijkste alleen aanstippen. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je tot 5 komt zonder teveel uit te wijden.
![]()
Zou goed kunnen. Ik kan die van mij in 2 regels kwijtquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:10 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is volgens de zog. regeltjes een goed cv ook max 2 A4-tjes
Das een goed beginquote:
idd opvallend dat er weinig LFC'ers meedoen... Je mag daarnaast ook boeken kopen, bieden op een mod of iemand betalen die veel gaat lopen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Zijn er nog meer mensen die aan Fok voor Fok mee willen doen? Samenvatting: Geld aan een goed doel geven.
hoiquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:19 schreef Isegrim het volgende:Korte nacht.
Ik doe niet aan goede doelen, ik houd lekker al mijn geld voor mezelf.
Fuck, gaat om net niks. Daarnaast is het een idee via Fok dat ik wil stimuleren en ik hoop dat meer mensen dit medium gaan gebruiken voor dit soort acties. Magoed, ik ben met je eens dat leuke kleding belangrijker isquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe niet aan goede doelen, ik houd lekker al mijn geld voor mezelf.
Ja ik hier, en ik sponsor de 100km ook,quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Zijn er nog meer mensen die aan Fok voor Fok mee willen doen? Samenvatting: Geld aan een goed doel geven.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fuck, gaat om net niks. Daarnaast is het een idee via Fok dat ik wil stimuleren en ik hoop dat meer mensen dit medium gaan gebruiken voor dit soort acties. Magoed, ik ben met je eens dat leuke kleding belangrijker is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |