We kunnen ook over 2 weken afspreken. Heb nieuw achterbandje nodig en kan ik gelijk langs St. Oedenrode als ik toch al richting het zuiden ga. Volgende week kan Pepijn niet, en in de tussentijd heb jij alle tijd om al je vrienden ervan te overtuigen dat je die zondag al een afspraak hebtquote:Op donderdag 23 november 2006 20:39 schreef Rib-i het volgende:
Wordt goed weer zondag zeg... kan ik eigenlijk niet laten schieten![]()

Op zondag banden laten leggenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
We kunnen ook over 2 weken afspreken. Heb nieuw achterbandje nodig en kan ik gelijk langs St. Oedenrode als ik toch al richting het zuiden ga. Volgende week kan Pepijn niet, en in de tussentijd heb jij alle tijd om al je vrienden ervan te overtuigen dat je die zondag al een afspraak hebt
Nadeel: kan baggerweer zijn

@school, wrom?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
El Presidente waar hangt jouw brother met extra chromosoompje uit?
St. Oedenrode = bedrijf aan huis, op afspraak dus. Ook op zondagquote:Op donderdag 23 november 2006 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op zondag banden laten leggenAls je die kant opgaat moet je het in ieder geval laten weten, ook als het baggerweer is
![]()

gewoon allebeiquote:Op donderdag 23 november 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
We kunnen ook over 2 weken afspreken. Heb nieuw achterbandje nodig en kan ik gelijk langs St. Oedenrode als ik toch al richting het zuiden ga. Volgende week kan Pepijn niet, en in de tussentijd heb jij alle tijd om al je vrienden ervan te overtuigen dat je die zondag al een afspraak hebt
Nadeel: kan baggerweer zijn

Ik kom om te stanna, niet om te toerenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon allebei![]()
dit weekend is ws goed weer, dus sowieso meepakken..
zaterdag wel weer [afbeelding] dus zal zondag wel weer [afbeelding] zijn

Denk je dat pimber met jou persoonlijk gaat meeten ofzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die paubert zou misschien zondag hier komen kloten en vroeg me af of ie nog kwam

wie heeft het over tourenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Ik kom om te stanna, niet om te toeren>>
Rib komt welquote:Duss jjaahhh, wat zit er dan voor mij in![]()

Nee maar aangezien jij een slap aanhangsel van pimber bent en de rest een slap aanhangsel van jullie was ik onder de indruk dat die dan ook wel zou volgenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Denk je dat pimber met jou persoonlijk gaat meeten met jou ofzo?
Liever kom je aan de ronde tafel staan om je in het grote mensen gesprek te mengen...
Waar hebben we het momenteel over denk je

Goed manquote:Op donderdag 23 november 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
@school, wrom?
[..]
St. Oedenrode = bedrijf aan huis, op afspraak dus. Ook op zondag
Het is veel te goed weer voor de tijd van het jaar. Vorig jaar lag er centimeters sneeuwquote:Op donderdag 23 november 2006 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon allebei![]()
dit weekend is ws goed weer, dus sowieso meepakken..
quote:

Ik weet nog de laatste keer dat je zoquote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie heeft het over touren [afbeelding]
[..]
Rib komt wel![]()
kunnen we een beetje oefenen

Als je eenmaal aan het motorrijden bent dan wil je alleen maar rijdenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie heeft het over touren [afbeelding]
[..]
Rib komt wel![]()
kunnen we een beetje oefenen

klopt, maar toen was het ook wel erg gezellig gewordenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
Ik weet nog de laatste keer dat je zo [afbeelding] naar een meeting kwam ...
Je had netzogoe thuis kenne blijven
dus je heb geen zinquote:My point is, dit weekend kan ik beter in sweet home Alabama stanna en over 2 weken zonder [afbeelding] en met Rib-i [afbeelding] en met een bandje dat eraan moetHeb gewoon geen zin om met een stelletje papzakken op een parkeerplaats af te spreken en die vervolgens voor 95% van de tijd met de handen in de zakken langs de kant gaan staan

Als de meet zal verlopen volgens de prognoses dan vind ik het matig om er 100 km voor af te leggen jaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus je heb geen zinwrom of of

quote:

100quote:Op donderdag 23 november 2006 22:31 schreef hicham het volgende:
Als de meet zal verlopen volgens de prognoses dan vind ik het matig om er 100 km voor af te leggen jaDe doorslaggevende beslissing laat ik aan pimber over en ik hang er vervolgens wel slap aan ...

Thanks voor het gebruiken van mijn smiley, nu kan ik ff een IP tracert uitvoeren om te achterhalen waar je chick woontquote:Op donderdag 23 november 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ow.. ben veilig aangekomen. Geen problemen of storingen.![]()
Alleen met deze gearing rij ik liever niet harder dan 100 km/u continu. Reed zelfs eerder 80 km/u gemiddeld. [afbeelding]
![]()
Ja, netzoals het begin van dit seizoen toen ik met wat Bollen en OPM afsprak. Reden we van tankstation naar tankstationquote:Wat een gezeur verder stanna .. niks boven een gezellige meet.![]()
100 heen, 100 terug ja. We hebben nog wel ff om definitief uitspraak te doen in deze belanrijke kwestiequote:Op donderdag 23 november 2006 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
100mjaja, er is nog wat te bespreken zeg maar
we hebben nog (heel) even

quote:Wederom tbs'er ontsnapt
Uitgegeven: 23 november 2006 18:08
Laatst gewijzigd: 23 november 2006 18:10
ENSCHEDE - Een 43-jarige tbs'er is donderdagmiddag ontsnapt aan zijn begeleider in het centrum van Enschede. Enige tijd later later hield de politie hem aan op het NS-station toen hij in een trein wilde stappen. Dat maakte de politie bekend.
De man vormde volgens de politie geen direct gevaar. Hij werd in de tbs-kliniek in het Gelderse Rekken behandeld voor een gewelddadig verleden en een drankprobleem. De man is veroordeeld voor een gewapende overval. De tbs'er ontsnapte in 2003 al eens aan zijn begeleider.

quote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef Rib-i het volgende:
Wat is dit nu voor iets
[[url=http://www.topscooterstores.com/images/products_large/GS_074.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets dus

Dan kunnen we het fingerspitzengefuhl laten spreken over ons. 

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogge![]()

^^ dan wil ik er wel 1tje minder nemen en op tijd ri. huiswaarts gaanquote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Hej slappe aanhangsels![]()
Als Rib-I, Hicham, Pepijn en Bazzie kenne komen zondag dan zal ik erbij wezen. Tenzij iemand nog het gore woord grafkankerHCM gebruikt [afbeelding] Dan kunnen we het fingerspitzengefuhl laten spreken over ons.

Hey Rib.... Ik zie in je sig dat je 0 weken geen fan mail hebt gehad. What happenededquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!

quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:33 schreef Makster het volgende:
eej
mzzlSpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak moet ik het nog zeggen, GEEN SPOILERS
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Vrijdagmiddagmeligheid viert al hoogtij hier ..

néhquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Verder iemand nog iets boeiends meegemaakt?

quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:37 schreef worldpimber het volgende:
Hhahaha, vooral die jump![]()
Maar aniweg, Bazzie had een mooi parkeerplaatsje in zijn buurt gechecked. Picca ga ik niet terugzoeken, die post Bazzie maar als ie om 17.00 wakker wordt.Mij maakt het niet uit waar het gehouden wordt, zolang de opkomst maar OK is. Denk dat Bazzie zelfs gewoon eens goed moet kijken of die parkeerplaats geschikt is of dat we liever naar de Maasvlakte gaan.
(ik zeg Maasvlakte, een lange weg is makkelijker voor noobiestr0lls dan een begrensde parkingspot)

12.00 wakker geworden in een vreemd bed, vriendinnetje moest al vroeg werken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Verder iemand nog iets boeiends meegemaakt?
..ik wist dat er iemand in de wereld Nederland was die er nog gek op zou zijn ook.quote:ik heb de kuip ontvangen, helemaal te gek! ben d'r blij mee!!![]()

quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:23 schreef kratjuh het volgende:Neih.. die heeft een beter figuur dan de linker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me van je tegen, jij ..bezitter van een M55.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Verder iemand nog iets boeiends meegemaakt?Gelukkig heb je je gedrag gecorrigeerd.
Too bad dat ik drie weken geleden mijn in nieuwsstaat verkerende S55 aan mijn ex heb gegeven.
Anders had jij die kunnen krijgen.![]()
Anyway, mail je nieuwe nummer maar, kan ik je weer toevoegen aan de ondergrondse.
Mijn idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:37 schreef worldpimber het volgende:
(ik zeg Maasvlakte, een lange weg is makkelijker voor noobiestr0lls dan een begrensde parkingspot)
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |