quote:Op donderdag 23 november 2006 18:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je mag 2 jaar na je rijbewijs dus pas zwaar...
Dus in 2012 is het 24 jaar pas zwaar rijden. Dus mag je pas beginnen op je 22ste![]()
HAAAAAAAAA Maar dannnn heb ik em toch al![]()
![]()
IK denk dat ie technisch niet echt puik is, maar dr zit wel p0rN spul opquote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal technisch puik zijn maar ik vind em lilluk![]()
Een vrouw met enkel dikke tetten is ook niet leukquote:Op donderdag 23 november 2006 18:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
IK denk dat ie technisch niet echt puik is, maar dr zit wel p0rN spul op
hij zit netjes bovenin... zit alleen nog ff te denken of ik haar dat ook ga vertellenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar moet je zusje zeker tot aan haar oksel in wroeten
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nou.......je moet ook theorie doen
Als dr p0rN spul opzit hoeven de hersenen niet perfect te zijn hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 18:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een vrouw met enkel dikke tetten is ook niet leuk
wtfquote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Knuffelslet het volgende:
zak over het hoofd en neuken die tetten![]()
Beetje raar ding trouwens, lijkt wel een wedstrijd SM, en dan een stuurkuipje er op het laatste moment opgeplakt. Remmen kloppen dan overigens niet. Buell achtig.quote:
Italiaans..quote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef BazzieK het volgende:
Zal technisch puik zijn maar ik vind em lilluk![]()
Op logica redt ze het niet idd.. dus dat wordt stampen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij begrijpt niet iedereen emen dat is nu juist mijn punt
En ze moet niet stinken. Tip: neem altijd deo een wasknijper mee op een blind date.quote:
hoeveel kwoots ga je erin edittenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje raar ding trouwens, lijkt wel een wedstrijd SM, en dan een stuurkuipje er op het laatste moment opgeplakt. Remmen kloppen dan overigens niet. Buell achtig.![]()
[..]
Italiaans.... roept Rib-i..
![]()
[..]
Op logica redt ze het niet idd.. dus dat wordt stampen.![]()
[..]
En ze moet niet stinken. Tip: neem altijd deo een wasknijper mee op een blind date.![]()
De broertjes zijn weer eens eensgezind vandaag. Niets bij te dragen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
Geweldig ja
Maar 't was een verkapte tvp, had verder niets bij te dragen
Korte reactie's, en er stonden nog geen postings.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeveel kwoots ga je erin editten
Dat is lekkah als je rond de dertig-veertig-vijftig bent .. dat is ook de doelgroep.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
LollllllIk luister naar een 80 radio zender, waarom komt er nu zoveel Blondie langs
![]()
Mwoah, loopt over van enthousiasmequote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef 4x2 het volgende:
Niemand NX'je kopen, ideale pekelfiets ?
En mn VFR heeft een rammeltje ontwikkeld.....
Gaat weer goed...
Succesquote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of de XJ ook betrouwbaar is.., als ik niet meer post vandaag of morgen..
![]()
![]()
![]()
Geweldig jaquote:
Wave disc is meer p0rn dan een buitenringquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Knuffelslet het volgende:
zak over het hoofd en neuken die tetten![]()
Italiaans -> passiequote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Italiaans.... roept Rib-i..
![]()
De elite is het weer eens eensgezind vandaag. Niets bij te dragen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Geweldig ja![]()
Maar 't was een verkapte tvp, had verder niets bij te dragen![]()
Zoals altijdquote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
De elite is het weer eens eensgezind vandaag. Niets bij te dragen.![]()
Weet je nog hoeveel toeren je draaide toen je de mijne de lucht inkreegquote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
De elite is het weer eens eensgezind vandaag. Niets bij te dragen.![]()
Het was idd fingerspitzen gefühlquote:Op donderdag 23 november 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet je nog hoeveel toeren je draaide toen je de mijne de lucht inkreeg
Of was dat fingerspitzen gefühl![]()
Morgen maar weer oefenenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Het was idd fingerspitzen gefühl
Probeer als je nog een n00biestroll beginner bent zachtjes richting ~6.000 toeren te gaan, dan tikje geven aan de koppeling en tegelijkertijd een stoot gas geven. Dat is makkelijker dan proberen te leren om vanuit stapvoetstempo gelijk richting het balanspunt te gooien
dit weekend ff oefenenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet je nog hoeveel toeren je draaide toen je de mijne de lucht inkreeg
Of was dat fingerspitzen gefühl![]()
kan ookquote:
Ken je egnie a.s zondag naar de HCM / CCM / BCC / HCC, of kan het eventueel wel maar slaap je dan de daaropvolgende nachten op de bank?quote:
Mischien dit weekend ook jahquote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit weekend ff oefenen
[..]
kan ook
Als er besloten wordt om zondag ergens een meet te doen kan ik altijd kijken of ik ernaartoe kanquote:Op donderdag 23 november 2006 20:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ken je egnie a.s zondag naar de HCM / CCM / BCC / HCC, of kan het eventueel wel maar slaap je dan de daaropvolgende nachten op de bank?
Blondiequote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
LollllllIk luister naar een 80 radio zender, waarom komt er nu zoveel Blondie langs
![]()
Ik hoorde zo ook net Simon & Garfunkel met Cecilliaquote:
Dunno, kzal hem eens downenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik hoorde zo ook net Simon & Garfunkel met CecilliaDiuesssssssss vet!
![]()
En en enquote:
Youtubequote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
En en en? Do you like it
![]()
Hehehhe Vooral op de helft, als ze op van die dieeeeeeee rare trommeltjes en fluitjes gaan toeteren en belle![]()
![]()
Die live versie is niet tofquote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Youtube
Simon & Garfunkel, geitewollensokkenmuziek
kan ik wel van genieten
Late in the evening
Paul Simon, goeie groove![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |