Die tweede.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef pinquit het volgende:
gut, dat was in de zomer.. dat weet ik niet meer![]()
iig heel veel heerlijk helder daglicht (zowiezo het beste ingredient voor mooie foto's)
en stiekum wat photosjop om de foto's wat mooier contrast en helderheid te laten krijgen en de achtergrondfrummels weg te werken(waaraan je nog wat sporen kan vinden op de 1e foto aan de rechterkant van t hoofdje)
foto's van de winter:
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi gedaanquote:Op maandag 5 februari 2007 03:10 schreef MrFotografie het volgende:
Een paar foto's van afgelopen zaterdag..
[afbeelding]
(klik op de foto hier boven om hem groot te bekijken..)
[afbeelding]
de eerste doet het niet (kruisje) maar de tweede vind ik echt heel erg lekker. prachtige blik en posequote:Op maandag 5 februari 2007 03:10 schreef MrFotografie het volgende:
Een paar foto's van afgelopen zaterdag..
[afbeelding]
(klik op de foto hier boven om hem groot te bekijken..)
[afbeelding]
heb je er ook op geklikt?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef Olio het volgende:
Re hij's fijn. Maar hij lijkt wat overscherp? Gezeur, ik weet het, maar een mooie foto en model, en iets anders van je.
Mocht je haar huid wat willen verbeteren in ps dan kan je dat doen met de spothealingbrush of door een beetje te blurren. En ik zou een volgende keer iets meer van haar achterste schouder laten zien, maar dat is ook persoonlijke smaak. (dan lijkt het meer of ze gewoon 2 armen heeft)quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef Claudiu het volgende:
Pea dank je voor je commentaar, dit is de eerste keer dat ik zo'n shoot heb gemaakt dus tips voor verbetering zijn altijd welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |