De wie?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef Dos37 het volgende:
Frans Körver
Mwa dat lijkt me niet echt een Land trainer, meer een club trainer.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:04 schreef SupaMario het volgende:
Bert van marwijk lijkt me ook best een goede!!
Kees Kist ook.Maar van Marwijk meen je dat nou?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:04 schreef SupaMario het volgende:
Bert van marwijk lijkt me ook best een goede!!
Er zijn zelfs nog mensen die terugverlangen naar Advocaatquote:Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Lijkt me niet verstandig om een coach te nemen die al bondscoach is geweest. Guus Hindink lijkt me sowieso onhaalbaar en Frank Rijkaard heeft zijn kans gehad. Co Adriaanse heeft het Van Gaal probleem (ze hebben hun resultaten behaald door hun trainingen, minder door het managen). Blijft Martin Jol over of een buitenlandse trainer.Zoveel opties zijn er dus niet, en daarbij zal Marco ook nog wel ff aanblijven als bondscoach
dan Martin O'Neillquote:Op donderdag 23 november 2006 13:46 schreef dndiek het volgende:
Ik zou geen problemen hebben met een buitenlandse coach als NL goede resultaten boekt op grote toernooien
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef Dos37 het volgende:
Frans Körver
Maar dan speel je wel met vleugelspelersquote:Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef Robar het volgende:
Ik heb begrepen dat Frans Adelaar beschikbaar is.
Dat zeggen de Van Basten fans al vanaf het begin. Ik wacht al 2 jaar dus dat kans dat wij over 2 jaar jou spreken ipv andersom lijkt me vele malen groter.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Marco van Basten moet gewoon blijven, klassecoach.![]()
Jammer dat velen in hun emotie en kortzichtigheid dat nog niet zien. Over een paar jaar spreek ik jullie weer.
Dat ziet iedereen, niet alleen de bondscoachquote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
en verlost is van die-en-die speler rendeerden nooit in het NLs elftal-syndroom.
Frank de Boerquote:Op donderdag 23 november 2006 16:35 schreef DarkShine het volgende:
Is er niet ergens een bekende Nederlandse voormalig speler die bijna zijn papiertje heeft?
Hoe komen de mensen toch op het idee dat Korver een buitenlander is??quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De wie?
Ik vind persoonlijk dat Oranje een nederlander moet hebben als bondscoach. We hebben keuze zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |