nog lang niet, de kandidaten zijn nu vragen aan het beantwoorden.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:04 schreef Frederiqueske het volgende:
en is het al bekend??? want heb politiek 24 nog niet opstaan whehe zo ff doen![]()
![]()
Dat aftreden is nog niet geheel zeker, dus die post telt op dit moment nog wel mee.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er werd in het verleden altijd gewezen op een driemanschap aan adviseurs van de koningin, te weten de voorzitters van Eerste en Tweede Kamer en de vice-voorzitter van de Raad van State. Bij benoemingen werd er op gelet dat deze posten onder de belangrijkste politieke stromingen verdeeld werden.
Maar goed, dat telt allemaal veel minder tegenwoordig, daarbij wordt de Eerste Kamer in mei 2007 opnieuw gekozen en wordt er gezegd dat Herman Tjeenk Willink, de vice-voorzitter van de RvS, in de loop van 2007 gaat aftreden.
Eensch, Kamp is in mijn ogen een capabele man. ( Ik heb hem een keer ff ontmoet en hij is best grappigquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Kozzmic het volgende:
Kamp moet lekker de politiek leider van de VVD gaan worden. Hij is volgens mij bij uitstek degene die de liberalen weer een beetje op de rails kan zetten en ervoor kan zorgen dat de kiezers die naar het CDA en de PVV zijn gevlucht weer terug kunnen komen.
opzich wel, alleen vond ik hem deze verkiezingen niet zo sterk, rare uitspraken enzo. Terwijl ik hem een hele goede minister vind! Daarom viel hij me zo tegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Kozzmic het volgende:
Kamp moet lekker de politiek leider van de VVD gaan worden. Hij is volgens mij bij uitstek degene die de liberalen weer een beetje op de rails kan zetten en ervoor kan zorgen dat de kiezers die naar het CDA en de PVV zijn gevlucht weer terug kunnen komen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef _The_General_ het volgende:
Helder verhaal gezien vanuit zijn functie als minister van Defensie.
Alleen gaat de discussie nu vaak over zijn huidige functioneren, ipv zijn ambities als Kamervoorzitter. Zowel de Kamerleden als Kamp zelf zouden eea iets meer gescheiden moeten houden in dit debat, mijn inziens.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef _The_General_ het volgende:
Helder verhaal gezien vanuit zijn functie als minister van Defensie.
Die grappen had hij ook al toen hij nog geen minister was. Zolang hij een goed politiek neutraal verhaal kan uitdragen doet hij het prima. Echter hij denkt nog zoals Kuifje over de negertjes in Afrika.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich wel, alleen vond ik hem deze verkiezingen niet zo sterk, rare uitspraken enzo. Terwijl ik hem een hele goede minister vind! Daarom viel hij me zo tegen.
Geen slechte eigenschap voor een Kamervoorzitter!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel Maria mijn keuze is vind ik nog altijd dat ze dat schooljuffrouw achtige over haar heen heeft
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Hoewel Maria mijn keuze is vind ik nog altijd dat ze dat schooljuffrouw achtige over haar heen heeft
Ze houdt een goed praatjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Wie was dat?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef rubbereend het volgende:
ze heeft tijd nodig om te overleggen met haar partij denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |