geloof jij dat de getuigen ondeskundig waren - of heb je daar bewijs voor?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:57 schreef Cyclonis het volgende:
2) behalve van ondeskundige ooggetuigen is er geen bewijs dat het metaal dat uit het WTC stroomde gesmolten staal was. gezien de kennis dat het metaal net naar buiten stroomde uit de verdieping waar het vliegtuig in zat, en het feit dat een vliegtuig uit aluminium legeringen bestaat en kunnen smelten vanaf 450-650 graden,en het feit dat aluminium begint te gloeien rond een temperatuur van 800 graden, en het feit dat temperaturen in gebouwbranden gemiddeld tegen de 1100 graden liggen, en het feit dat het WTC ook een gebouw is, en het feit dat brandveilige materialen alleen geen giftige stoffen afgeven bij verbranding en dat ze wat minder snel brand vatten maar nog steeds op dezelfde temperaturen kunnen branden als niet brandveilige materialen doet mij hieruit logisch concluderen dat het gloeiende metaal wat naar buiten stroomde uit de brandende verdieping waar het vliegtuig in zat, aluminium was. ik ben benieuwd als iemand mij kan aantonen waar deze conclusie niet op feiten maar op geloof is gebasseerd
Heb je ook een bron voor die bewering?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Orwell het volgende:
veel interressanter dan geneuk over aluminium lijkt me bijv. het feit dat Atta $ 100.000 van ISI-bobo heeft ontvangen..iets dat us-regering angstvallig stil heeft proberen te houden.
ISI is zusterorganisatie van de CIA. do the math...
Helemaal mee eens, al die info heeft mijn buiten het commision report gehouden.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Orwell het volgende:
[..]
veel interressanter dan geneuk over aluminium lijkt me bijv. het feit dat Atta $ 100.000 van ISI-bobo heeft ontvangen..iets dat us-regering angstvallig stil heeft proberen te houden.
ISI is zusterorganisatie van de CIA. do the math...
in een criminal court waren Cheney,Rumsfeld en trawanten allang veroordeeld..gloeiend aluminium of niet
heb jij dan een link naar die duidelijke feiten?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al die info heeft mijn buiten het commision report gehouden.
En daar komen de strafbare feiten na 9-11 nog bij, EPA lies b.v.
Over de EPA?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:04 schreef calvobbes het volgende:
heb jij dan een link naar die duidelijke feiten?
Denk jij dat de gemiddelde toerist of passant die dat gezien heeft, verstand heeft van het smelten van staal, aluminium etc?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef Resonancer het volgende:
geloof jij dat de getuigen ondeskundig waren - of heb je daar bewijs voor?
Dat maakt niet zoveel uit of er nog ander brandbaar materiaal was. Er was kerosine en voor zover ik weet is het niet mogelijk om een kerosine brand minder heet te laten worden.quote:geloof jij dat kerosine /inventaris de enige "brandstof" was? - idem
Hij geeft aan dat het een algemeen feit is dat gebouwbranden gemiddeld rond de 1100 graden liggen. Heb jij redenen om aan te nemen dat dat niet klopt?quote:geloof jij dat de temp(plaatselijk) niet hoger was dan 1100 graden? - idem
Ach... Ziekmakende stoffen in de lucht waarvan de overheid op de hoogte was.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef Resonancer het volgende:
Over de EPA?
EPA's Lies after 9/11 will kill more than the attack itself
"11 september, Een onderzoek naar de feiten" David R. Griffenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heb je ook een bron voor die bewering?
Of misschien de context, waar, wanneer, hoe, waarvoor....
Wat verder en meer gelezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:21 schreef calvobbes het volgende:
Ach... Ziekmakende stoffen in de lucht waarvan de overheid op de hoogte was.
En daar hebben ze Bush, Bloomberg, Gulliani etc ook aan blootgesteld...
Ik zie in dat topic geen feiten staan die aantonen dat de Amerikaanse overheid op de hoogte was van kankerverwekkende stoffen en de omgeving daar bewust aan blootstelde.
Je roept wel weer heel veel, maar nergens bewijzen. Alleen maar vermoedens, redenaties, mensen woorden in de mond leggen etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:26 schreef pietje77 het volgende:
From wikipedia:
[knip]
1 van de vele klokkenluiders met extreem veel kennis van zaken en research op zijn naam.
Zoveel klokkenluiders.....
Te gruwelijk en TE logisch
Dat is al van af 1990 bezig. Vanaf het moment dat Bush Sr NWO uitspraken doet.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je haalt de oorzaak en de gevolgen van 9/11 door elkaar. Ik geloof grotendeels in de officiele verklaring van de VS wat betreft 9/11. Het echte vuile spel is imo pas daarna gekomen.
In de reclame voor het boek zie ik al een aantal onwaarheden staan:quote:Op donderdag 23 november 2006 23:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
"11 september, Een onderzoek naar de feiten" David R. Griffen
ook gratis te downloaden
heb het boek inmiddels doorgespeeld aan een redacteur van het nos-journaal...
ben benieuwd naar zijn reactie
Allemaal fout en/of aangedikt. Waarom zou ik de rest van dat boek dan wel geloven?quote:Wist u dat de Amerikaanse overheid talloze waarschuwingen had ontvangen dat terroristen met gekaapte vliegtuigen een aanslag zouden plegen op Amerikaanse doelen? En dat er specifieke berichten waren die wezen op 11 september 2001?
Wist u dat op Amerikaanse luchtvaartbases permanent gevechtsvliegtuigen paraat staan om verdachte toestellen binnen enkele minuten te onderscheppen?
Wist u dat er op 11 september één uur en twintig minuten lang geen gevechtsvliegtuigen de lucht in zijn gestuurd om de gekaapte vliegtuigen te onderscheppen?
Wist u dat het beton van de wtc-torens is verpulverd, waarvoor een kracht nodig is die meer dan twintig keer zo groot is als de kracht die vrijkomt bij een instorting? En dat zo’n kracht alleen met explosieven kan worden bereikt?
Wist u dat de regering het puin van de ingestorte gebouwen direct heeft laten verwijderen? En dat ze niet toestond dat het zou worden onderzocht?
bewijs..?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
In de reclame voor het boek zie ik al een aantal onwaarheden staan:
[..]
Allemaal fout en/of aangedikt.
Punt 1 is al genoeg om Bush te beschuldigen !?!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
In de reclame voor het boek zie ik al een aantal onwaarheden staan:
[..]
Allemaal fout en/of aangedikt. Waarom zou ik de rest van dat boek dan wel geloven?
Er zijn wel vliegtuigen de lucht ingestuurd, maar die kunnen niet overal binnen een paar minuten zijn. Het puin is ook niet meteen weggehaald, maar pas na onderzoek. Een link daarvoor heb ik al eerder vandaag gegeven. Er zijn idd talloze waarschuwingen geweest, maar die waren niet concreet genoeg om te weten dat er op 11 september een aanslag zou worden gepleegd op de Twin Towers met gekaapte vliegtuigen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:42 schreef Orwell het volgende:
bewijs..?
Punt is al hartstikke fout.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
Punt 1 is al genoeg om Bush te beschuldigen !?!
Als je gaat twijfelen aan natuurwetten, dan is het wel duidelijk waar jij voor staat en hoe ver je daar voor wilt gaan....quote:Op donderdag 23 november 2006 23:50 schreef pietje77 het volgende:
Dat soort wijsheden zijn misschien nog wel betrouwbaarder dan de natuurwetten
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:31 schreef calvobbes het volgende:
.
Dus wat mij betreft gaat het snel de prullebak in. Kom liever met echt bewijs ipv dergelijke bijkomstigheden.
quote:But it’s clear that many of the estimated 40,000 police, firefighters and other workers who came to the site to assist in rescue and recovery efforts have begun suffering from similar and sometimes serious ailments during the past four and a half years.
quote:NEW YORK (CNN) -- Three bills signed by New York Gov. George Pataki expand health and death benefits to 9/11 rescue workers who became sick or have died in the nearly five years since the attacks on the World Trade Center.
Bloomberg says new laws could cost city up to $500 million
De leugens van de EPA (want dat zijn het) en de gevolgen daarvan zijn slechts 'n bijkomstigheidje...quote:The rescue and recovery workers of 9/11 are not getting the care they need. Of the 9,000 monitored so far, half are sick.
http://www.gothamgazette.com/feds/maloney_040204.php
omgekeerd kunnen dus alleen de Amerikanen zelf echt de boel rechtzetten middels de echte patriots.(die ik dan weer graag iedere dag op tv zou zien)quote:"At what point shall we expect the approach of danger? By what means shall we fortify against it? Shall we expect some transatlantic military giant, to step the Ocean, and crush us at a blow? Never! All the armies of Europe, Asia and Africa combined, with all the treasure of the earth (our own excepted) in their military chest; with a Buonaparte for a commander, could not by force, take a drink from the Ohio, or make a track on the Blue Ridge, in a trial of a thousand years. At what point, then, is the approach of danger to be expected? I answer, if it ever reach us it must spring up amongst us. It cannot come from abroad. If destruction be our lot, we must ourselves be its author and finisher. As a nation of freemen, we must live through all time, or die by suicide. The Collected Works of Abraham Lincoln edited by Roy P. Basler, Volume I, "Address Before the Young Men's Lyceum,of Springfield, Illinois (January 27, 1838), p. 109.
Ik vraag het helemaal niet aan jouw, maar aan de "deskundige" in ons midden.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Denk jij dat de gemiddelde toerist of passant die dat gezien heeft, verstand heeft van het smelten van staal, aluminium etc?
[..]
Dat maakt niet zoveel uit of er nog ander brandbaar materiaal was. Er was kerosine en voor zover ik weet is het niet mogelijk om een kerosine brand minder heet te laten worden.
[..]
Hij geeft aan dat het een algemeen feit is dat gebouwbranden gemiddeld rond de 1100 graden liggen. Heb jij redenen om aan te nemen dat dat niet klopt?
Volg jij bijvoorbeeld een vergelijkbare studie als Cyclonis?
Hij doet die uitspraak 1 jaar na de val van de Berlijnse muur vanaf dat moment was er inderdaad sprake van een new world order, het was niet meer het vrije westen tegenover het ijzeren gordijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is al van af 1990 bezig. Vanaf het moment dat Bush Sr NWO uitspraken doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |