Bij het woordje moeten ging het fout.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt, dat de rollen worden omgedraaid. Dat de liberalen zware arbeid moeten verrichten onder gure omstandigheden voor een karig loontje. Misschien dat ze dan eens wat socialer worden.
Gezellig naar de States jongen, waar de overheid actief propaganda voert tegen seks onder de 29 jaarquote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SuperbDeLux het volgende:
*haalt volgende week z'n Amerikaanse paspoort op op het museumplein*![]()
Ja, de VS is niet het echt het land waar de liberaal moet wezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Gezellig naar de States jongen, waar de overheid actief propaganda voert tegen seks onder de 29 jaar. Dat wordt iedere zondag op je knietjes in de kerk bidden om in sociaal opzicht niet je aanzien ten gronde te richten
.
uhuh.... en dan mogen de uitkeringtrekkers een keer op mijn werk langskomen. Kunnen ze zien dat ik me kapot werk voor m'n centen, waarvan ik vervolgens een groot deel van in mag leveren terwijl veel van die mensen gewoon kunnen werken!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt, dat de rollen worden omgedraaid. Dat de liberalen zware arbeid moeten verrichten onder gure omstandigheden voor een karig loontje. Misschien dat ze dan eens wat socialer worden.
U is expert?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Gezellig naar de States jongen, waar de overheid actief propaganda voert tegen seks onder de 29 jaar. Dat wordt iedere zondag op je knietjes in de kerk bidden om in sociaal opzicht niet je aanzien ten gronde te richten
.
Nou dat was niet mijn inzetquote:Op donderdag 23 november 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, 't wordt weer een VS bash topic.
Hou die mensen nou maar lekker daar, in de VS hebben we al genoeg idioten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou dat was niet mijn inzetmaar de VS is niet liberaal, dat is geen aanval, dat is een constatering.
Die gebruiken kokosnoten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Hou die mensen nou maar lekker daar, in de VS hebben we al genoeg idioten.
Hoe kom je er toch bij dat iedereen vind dat Nederland socialer moet ?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:52 schreef FuifDuif het volgende:
Nu duidelijk is geworden dat Nederland socialer moet en er minder oog is voor het vrije marktdenken, zijn er al liberalen die een enkelje hebben geboekt; lees: gaan emigreren?!
Ja, als het aan jou zou liggen liggen vielen ze ook nog Iran en Noord Korea binnen.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:58 schreef Ferrox het volgende:
ik kies door de uitslag van de verkiezingen geen nederlands recht meer.
Ik ga nu een studie kiezen waar ik internationaal wat mee kan, geen zin om over 20 jaar de schulden van Kabinet Bos/Marijnissen te gaan betalen
Eerst nog maar afwachten of ie in de Coalitie komtquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:08 schreef PJORourke het volgende:
Emigreren uit Wilders-land? Nee hoor.
En dáár zijn nou technische studies voor uitgevonden. Je hebt er altijd wat aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:58 schreef Ferrox het volgende:
Ik ga nu een studie kiezen waar ik internationaal wat mee kan, geen zin om over 20 jaar de schulden van Kabinet Bos/Marijnissen te gaan betalen
Weer iemand die denkt dat alleen domme, arme mensen links stemmen en slimme, rijke mensen rechts. Hoogleraren, professoren en andere topmensen in het onderwijs stemmen over het algemeen links. Topmensen uit het bedrijfsleven zijn inderdaad vaker rechts. Maar ook daarbij zijn er 'linkse rakkers'. Als je alleen rechtse mensen (of moet ik nu rechtse ballen zeggen?) overhoud houd je echt niet de bovenste helft van Nederland over hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:02 schreef draaijer het volgende:
Van dit land zouden we een succes kunnen maken als alle linkse st(r)akkers naar een buurland zouden vertrekken. Het gem IQ zou in NL stijgen alsmede het NL financiele vermogen.
Wat een dompie ben jijquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:02 schreef draaijer het volgende:
Van dit land zouden we een succes kunnen maken als alle linkse st(r)akkers naar een buurland zouden vertrekken. Het gem IQ zou in NL stijgen alsmede het NL financiele vermogen.
Mensen zoals jij zouden eigenlijk gekort moeten worden op hun studiefinanciering of eigenlijk helemaal geen financiering meer ontvangen. Dit meen ik serieus. Als jij dit zo zegt, dan toon je je zonder twijfel als een verwerpelijke profiteur. Wat mij betreft zijn er voor mensen zoals jij dan twee opties waar de staat uit kan kiezen: 1. de kogel en 2. financiering stopzetten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:58 schreef Ferrox het volgende:
Jij moet denk ik even je geheugen laten opfrissen. Bovengenoemd heb ik namelijk nog NOOIT gepost.. ha ha sufferd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt dat alleen domme, arme mensen links stemmen en slimme, rijke mensen rechts. Hoogleraren, professoren en andere topmensen in het onderwijs stemmen over het algemeen links. Topmensen uit het bedrijfsleven zijn inderdaad vaker rechts. Maar ook daarbij zijn er 'linkse rakkers'. Als je alleen rechtse mensen (of moet ik nu rechtse ballen zeggen?) overhoud houd je echt niet de bovenste helft van Nederland over hoor.
Oh, en die persoon hierboven die denkt dat Maoïsten mensen naar Siberië stuurde mag het een en ander aan zijn geschiedenis of aardrijkskunde gaan doen.
Weg is jullie zo graag gewilde financiele daadkracht.. APPLAUS !quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een dompie ben jij. Weet je dan niet dat de overgrote meerderheid van de academici (die werkzaam zijn als onderzoeker, professor enzovoort) links is?
Diens brood men eet, diens woord men spreekt. Die onderzoekers profs zijn broodslaven van vadertje staat.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:14 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een dompie ben jij. Weet je dan niet dat de overgrote meerderheid van de academici (die werkzaam zijn als onderzoeker, professor enzovoort) links is?
En dat is precies wat ik ben gaan doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef Sniper het volgende:
Emigreren hoeft helemaal niet. De moderne calculerende burger past zich aan en stelt zich dus in op het komende uitkeringen- en subsidie paradijs. De truuk is nu om de bijdrage aan de staatsruif te minimaliseren, terwijl je ondertussen maximaal meevreet uit die trog. Dat kan door: minder werken (werken is voor sukkels), aandelenportfolio liquideren en samen met eventuele spaargelden wegsluizen richting Seychellen (spaargeld en bezit in het algemeen is verdacht) etc. En vervolgens lekker ontspannen aan het subsidie/toelage/uitkeringen infuus!
Ha ha prachtige verwoording... Dit is volgens mij hoe de linksen het sociale beleid graag zien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef Sniper het volgende:
Emigreren hoeft helemaal niet. De moderne calculerende burger past zich aan en stelt zich dus in op het komende uitkeringen- en subsidie paradijs. De truuk is nu om de bijdrage aan de staatsruif te minimaliseren, terwijl je ondertussen maximaal meevreet uit die trog. Dat kan door: minder werken (werken is voor sukkels), aandelenportfolio liquideren en samen met eventuele spaargelden wegsluizen richting Seychellen (spaargeld en bezit in het algemeen is verdacht) etc. En vervolgens lekker ontspannen aan het subsidie/toelage/uitkeringen infuus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |