Nou, de groeten dan maar. We zullen je missen.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Zwitserland it is
Ik denk dat ik morgen Marijnissen op de hoogte stel van mijn plan voor de invoering van emigratiebelasting. De tijd is er nu rijp voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik maak eerst nog even mijn studie af.
Helaas heb ik moeten constateren dat deze inhoudsloze leus nog steeds dienst doet ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:52 schreef FuifDuif het volgende:
dat Nederland socialer moet
haha, goed topic..quote:Op donderdag 23 november 2006 00:52 schreef FuifDuif het volgende:
Nu duidelijk is geworden dat Nederland socialer moet en er minder oog is voor het vrije marktdenken, zijn er al liberalen die een enkelje hebben geboekt; lees: gaan emigreren?!
Dan vertrek ik wel zonder iets te zeggen uit Nederland. Gezien de rotzooi bij de GBA komt men er toch pas achter als ik in Azië zit.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat ik morgen Marijnissen op de hoogte stel van mijn plan voor de invoering van emigratiebelasting. De tijd is er nu rijp voor.
Ik zal expliciet alvast jouw naam erbij vermelden, nu ik deze informatie heb. Bedankt voor de info!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan vertrek ik wel zonder iets te zeggen uit Nederland. Gezien de rotzooi bij de GBA komt men er toch pas achter als ik in Azië zit.
Zodat ik preventief opgepakt kan worden? Ik denk dat dat wel aanslaat bij de Maoisten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zal expliciet alvast jouw naam erbij vermelden, nu ik deze informatie heb. Bedankt voor de info!
Er is nog steeds bezitsverschil. Gaat jouw bloed dan niet koken bij de gedachte dat iemand meer zou kunnen hebben dan jij?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Helaas heb ik moeten constateren dat deze inhoudsloze leus nog steeds dienst doet ja.
Alwaar je onderworpen zult worden aan genitale martelingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zodat ik preventief opgepakt kan worden? Ik denk dat dat wel aanslaat bij de Maoisten.Nu nog een stuk Siberië huren.
Het wordt mij nu duidelijk waarom links zegt dat we nog wat van moslims kunnen leren.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:09 schreef FuifDuif het volgende:
Alwaar je onderworpen zult worden aan genitale martelingen.
Ja, natuurlijk. Ik wil méér.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is nog steeds bezitsverschil. Gaat jouw bloed dan niet koken bij de gedachte dat iemand meer zou kunnen hebben dan jij?
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik maak eerst nog even mijn studie af.
Ja, ik ben bloedjaloers op die mensen, maar liberalen hebben ook daar een oplossing voor hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:09 schreef Litpho het volgende:
Er is nog steeds bezitsverschil. Gaat jouw bloed dan niet koken bij de gedachte dat iemand meer zou kunnen hebben dan jij?
Ik ben constant onder invloed moet ik je eerlijk bekennen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat je weer teveel gezopen hebt Fuifduif.
ach, als je al 25 jaar 60 uur per week werkt... mag het dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt, dat de rollen worden omgedraaid. Dat de liberalen zware arbeid moeten verrichten onder gure omstandigheden voor een karig loontje. Misschien dat ze dan eens wat socialer worden.
Bij het woordje moeten ging het fout.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt, dat de rollen worden omgedraaid. Dat de liberalen zware arbeid moeten verrichten onder gure omstandigheden voor een karig loontje. Misschien dat ze dan eens wat socialer worden.
Gezellig naar de States jongen, waar de overheid actief propaganda voert tegen seks onder de 29 jaarquote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SuperbDeLux het volgende:
*haalt volgende week z'n Amerikaanse paspoort op op het museumplein*![]()
Ja, de VS is niet het echt het land waar de liberaal moet wezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Gezellig naar de States jongen, waar de overheid actief propaganda voert tegen seks onder de 29 jaar. Dat wordt iedere zondag op je knietjes in de kerk bidden om in sociaal opzicht niet je aanzien ten gronde te richten
.
uhuh.... en dan mogen de uitkeringtrekkers een keer op mijn werk langskomen. Kunnen ze zien dat ik me kapot werk voor m'n centen, waarvan ik vervolgens een groot deel van in mag leveren terwijl veel van die mensen gewoon kunnen werken!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
U is expert?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Gezellig naar de States jongen, waar de overheid actief propaganda voert tegen seks onder de 29 jaar. Dat wordt iedere zondag op je knietjes in de kerk bidden om in sociaal opzicht niet je aanzien ten gronde te richten
.
Nou dat was niet mijn inzetquote:Op donderdag 23 november 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, 't wordt weer een VS bash topic.
Hou die mensen nou maar lekker daar, in de VS hebben we al genoeg idioten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou dat was niet mijn inzetmaar de VS is niet liberaal, dat is geen aanval, dat is een constatering.
Die gebruiken kokosnoten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Hou die mensen nou maar lekker daar, in de VS hebben we al genoeg idioten.
Hoe kom je er toch bij dat iedereen vind dat Nederland socialer moet ?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:52 schreef FuifDuif het volgende:
Nu duidelijk is geworden dat Nederland socialer moet en er minder oog is voor het vrije marktdenken, zijn er al liberalen die een enkelje hebben geboekt; lees: gaan emigreren?!
Ja, als het aan jou zou liggen liggen vielen ze ook nog Iran en Noord Korea binnen.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:58 schreef Ferrox het volgende:
ik kies door de uitslag van de verkiezingen geen nederlands recht meer.
Ik ga nu een studie kiezen waar ik internationaal wat mee kan, geen zin om over 20 jaar de schulden van Kabinet Bos/Marijnissen te gaan betalen
Eerst nog maar afwachten of ie in de Coalitie komtquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:08 schreef PJORourke het volgende:
Emigreren uit Wilders-land? Nee hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |