Ene legitieme vraag.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Eens kijken of dat nog zo blijft als het CDA en de PvdA gaan regeren.
denk je dan serieus dat er een coalitie komt met 6 (ZES!) partijen die onderling enorme verschillen hebben maar wel op 1 klein puntje het eens zijn. Denk je dat een coalitie om CDA (by far grootste partij) mogelijk is?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:05 schreef druze_eddy het volgende:
hoezo grapjas? kun je niet tellen??
2de kamer wel, ja, maar of dat in de eerste kamer ook zo zal zijn betwijfel ik en een wetsvoorstel moet ook door de 1e kamer worden goedgekeurd. En dan nog door de koningin.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:48 schreef druze_eddy het volgende:
PvdA, SP,Groen links, CU, D66, PvdD.............76 zetels![]()
![]()
![]()
een generaal pardon verlenen is geen wetsvoorstel zover ik weet.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:20 schreef Gia het volgende:
[..]
2de kamer wel, ja, maar of dat in de eerste kamer ook zo zal zijn betwijfel ik en een wetsvoorstel moet ook door de 1e kamer worden goedgekeurd. En dan nog door de koningin.
Dus ik zou nog maar niet zo hard gaan staan juichen.
Ben overigens persoonlijk wel voor een selectief generaal pardon.
Een meerderheid van de bevolking wil een generaal pardon dus het is maar de vraag wie hier moet opdonderen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:02 schreef Radjesh het volgende:
Opdonderen met je generaal pardon.
Voor zover ik begreep alle illegale inwoners die zijn afgewezen bij de IND een veblijfsvergunning geven.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:06 schreef AcidBurner het volgende:
wat is dat een generaal pardon? die term is mij niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |