Hiermee gooide ik hem dicht...quote:Op donderdag 23 november 2006 00:03 schreef renzell het volgende:
Wat een mooie verhaaltjes. Maria met 'r billen en Jolie met 'r eitje.Daar moet ik gewoon bijna van huilen, zo lief vind ik dat.
![]()
En Kai is stoer!!!Dat moest ook nog even gezegd worden!
Dat luier de overtreffende trap van lui is... Isa zit in de fase van zindelijk worden. Ik wil haar nergens in dwingen, vraag haar bij verschonen of ze wil plassen. Soms wil ze wel, soms niet... Dan wil ze alleen maar een 'soone luier aan'. Soms komt ze vertellen dat ze moet plassen en moet zo ook daadwerkelijk, soms moet ze niet...quote:
aanvulling: en geen schoenen aan doen, beetje jammer als die verantwoorde leren binnenzooltjes bedervenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef poemojn het volgende:
Veel goedkoop ondergoed kopen (kun je het bij de echt smerige ongelukjes gewoon weggooien)? En dan gewoon de luier uit laten.. (muv dagjes weg, psz, enz als de wc niet echt binnen handbereik is). Kijken hoe ver je dan in een weekje komt, en hoe lang ze het dan kan ophouden
Wat mij betreft kunnen we elkaar de hand geven. Er is echt geen touw vast te knopen aan die peuter van me. De ene keer wil hij een knuffel, de volgende keer ben ik lucht. Dan moet het een broodje zijn om drie seconden later toch echt een mandarijn te willen. En echt alles... alles.. alles is een strijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Luchtbel het volgende:
Toen ze kleiner was had ik dat echt niet. Nu is er gewoon geen touw aan vast te knopen soms, haar gedrag. En als er dan iets mis is, dan is de toon al gezet vaak. Komt het niet meer goed ofzo. En ik weet dat het aan mij ligt dat ik dat niet om kan zetten naar iets anders nu. Maar die totale onvoorspelbaarheid, dat maakt het echt moeilijk vind ik. Ik moet er gewoon ontzettend hard van huilen nu.
Gelukkig ben ik niet de enige zoals ik het nu lees.
Heel heel heel herkenbaar... Maar als ik dan naar dat filmpje van Jolie kijk (ze lijkt zelfs kwa stem op Isaquote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar Jessie toen ze kleiner was had ik dat echt niet. Nu is er gewoon geen touw aan vast te knopen soms, haar gedrag. En als er dan iets mis is, dan is de toon al gezet vaak. Komt het niet meer goed ofzo. En ik weet dat het aan mij ligt dat ik dat niet om kan zetten naar iets anders nu. Maar die totale onvoorspelbaarheid, dat maakt het echt moeilijk vind ik. Ik moet er gewoon ontzettend hard van huilen nu.
Gelukkig ben ik niet de enige zoals ik het nu lees.
Beter laat dan nooit....quote:Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef LadyS het volgende:Ze wil alleen nooit meer zonder luierAls ik dan toch een onderbroekje aantrek (zonder dwang hoor, gewoon proberen) begint ze zelfs te huilen. Dus dan doe ik de luier weer aan.
Als ik zelf last van mn keel heb dan drink ik vaak chocomel. Ik vind dat juist lekker omdat het een soort beschermend laagje geeft waardoor het hoesten even iets minder pijn doet...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:17 schreef jessie het volgende:
Ik zou even geen melk geven Snoop. Melk werkt best slijmbevorderend. Als ze hier hoesten (en ja hoor ook hier doen we mee) geven we meestal lekkere koude siroop of waterijs.
Grijs wat lief!!!
Beterschap.... maar dan weet je wel wat je straks kunt doen om de speen af te leren....quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:52 schreef renzell het volgende:
Dank je Jij ook. Dat van die speen heb ik trouwens gisteren ook geprobeerd, maar ik kreeg het ding meteen om mijn oren gesmeten...![]()
)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef snoopy het volgende:
Dat afzetten is hier nu pas begonnenMaar nu weten we niet of het komt door het nieuwe zusje, zijn verkoudheid, een groeispurtje, zijn leeftijd of gewoon een combinatie van de eerste dingen
![]()
Toen ik mijn moeder vanmorgen vertelde dat hij zo drakerig was de laatste dagen, vroeg ze of we nog wel lief voor hem waren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:16 schreef Belana het volgende:
hier is het afzetten na ruim 4 maanden een beetje opgehoudendus er is hoop. Liam begint nu ook iets meer aandacht te besteden aan Ezra.
Maar lastig is het, jullie kunnen je mijn posts wel herinneren hier he?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:15 schreef chacama het volgende:
Beterschap.... maar dan weet je wel wat je straks kunt doen om de speen af te leren....
Hij is zeker geen zwaargewicht maar met zo`n ziektekiempje zou je dat ook niet hoeven verwachten. We hebben natuurlijk al een aardige voorgeschiedenis met meneertje.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef bixister het volgende:
arme manekinekoter, heel veel beterschap. ik weet ook niet precies hoeveel hij maximaal mag hebben, maar ik zou er ook zeker even mee naar de huisarts hoor (al ben je waarschijnlijk al geweest). sterkte! en 13 kilo, da's geen zwaargewicht zeg!
dat hoor je idd ook vaakquote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef YPPY het volgende:
Wat drinkt hij op een dag? M'n oppaskindje zat de hele dag aan yoghi en chocolademelk, zat daardoor zo vol, dat ze geen honger meer had. Ze is 'rantsoen'gezet van aanmaaklimonade en toen had ze wel honger ineens.
Auw, Saskia, kusje erop... over? zou Isa zeggenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef E.T. het volgende:
iets zegt me dat Isa net zo'n tijdrekker is als Saskia bij 't naar bed gaan![]()
CB zei hier trouwens ooit: peuters groeien op lucht en liefde.
Saskia had vanavond een hele zere teenZe stond met papa onder de douche, en van wat ik ervan begreep had ze een of ander bakje op d'r voet gezet en was ze daar met d'r andere voet op gaan staan.. Randje precies op de nagelriem van grote teen
Ik haar een beetje afdrogen, Arniflor erop... dat moest eraf!!!!!! Dat deed nog zeerder
Hele tijd brullen en huilen om d'r teen.. en als ze toch even moest lopen dan je teen wel omhooghouden!!
Geprobeerd... werkt nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef dutchie het volgende:
Zo af en toe heb je alleen de neiging om hem vast te zetten, zijn mond met klemmen open te zetten en met een trechter al het stukgepureerde voedsel door zijn giechel te gieten.
quote:Op zondag 17 december 2006 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik jullie even opvrolijken met het feit dat Christan met ongeveer 5,5 weer iets beter is gaan eten?
Nou, dat is goed nieuws toch?
Dat hoop ik ook, en dan nog het allerliefst iets waar snel, makkelijk en permanent iets aan gedaan kan worden.quote:Op zondag 17 december 2006 20:04 schreef Lois het volgende:
Succes morgen met de uitslag Maneki! Ik hoop dat er iets uitkomt waar je iets aan kunt doen.
Visioenen heeft van McDonalds reclamequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn meespelen met de fantasie van je kind.
Saskia komt met een speelgoed bordje uit d'r speelgoed keukentje aanlopen.
"Alstjeblieft papa, die is voor jou"
"Ow lekker meid! wat zit erop?"
Saskia kijkt fronsend naar het bordje, haalt d'r schouders op..
"Zit niks op papa"
En ze loopt weg.
Had jij ook toen ze terug kwamen zoiets van: Wat heb je met hem laten doen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook een peuter!
En die is gisteren met zijn vader naar de kapper geweest. Zijn haar is nu kort, hij is al zijn krullen kwijt
Ik heb wel even een traantje moeten laten![]()
Daarstraks vroeg ik hem om een kusje en dat kreeg ik ook. Hij keek me daarna ernstig aan, gaf een klopje tegen mijn schouder en zei: goed hoor, goed hoor![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Saskia kan al best goed tellen. En zelfs zien van 'dat zijn 3 peren'. Maar al dat Dora kijken op regenachtige middagen heeft blijkbaar toch zijn goede kanten, want zojuist stond ze tot 12 te tellen.... in het engels
![]()
Half vind ik niet zo erg, maar ik ben wel met je eens dat ze moet weten wát ze zegt.quote:Op maandag 25 december 2006 09:47 schreef livelink het volgende:
Ja, ik vind het wel een groot verschil om kinderen tweetalig op te voeden of dat ze alleen maar liedjes leren en wat oppikken van een televisieprogramma. Als je het doet, moet je het goed doen en niet zo half. Op school leert Katja dan Jinggle Bells, maar ik moest haar uitleggen wat een one-horse-open-sleigh was. Dan vind ik het dus niet goed en heeft ze gewoon wat klanken geleerd.
Op zich komen we de dag goed door tot een uur of 5 dan gaan we van start, slechte eter op moment maar gelukkig drinkt ze heel erg goed. Koorts is bijna weg en ze begint een beetje weer mijn Zoëquote:Op maandag 25 december 2006 09:31 schreef livelink het volgende:
Rottdog, hoe gaat het met Zoë?
Ik las er net iets over maar dan zouden ze vrij snel te troosten zijn. En dat is Morris niet. Die blijft wel een uur over zijn toeren. Echt heel verdrietig. En ik voel me natuurlijk ook ellendig want ik kan als moeder zijnde mijn eigen kind niet troosten en dat vind ik heel naar. Het komt trouwens maar af en toe voor. Dat jullie niet denken dat het elke avond bal is hierquote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef poemojn het volgende:
Nachtangsten / night terrors waarschijnlijk Snoopy. Heeft Myrthe na Juliette's geboorte een paar keer gehad maar lijkt nu weer over te zijn.
is nog maar iets meer dan een jaar, dus op zich valt 't wel mee.quote:
'kleurtjes' oftewel vruchtenhagel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:07 schreef bixister het volgende:
en wat zat erop chacama?lief hoor!
en jolie ook al zo'n sociaal dier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |