Auw, Saskia, kusje erop... over? zou Isa zeggenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef E.T. het volgende:
iets zegt me dat Isa net zo'n tijdrekker is als Saskia bij 't naar bed gaan![]()
CB zei hier trouwens ooit: peuters groeien op lucht en liefde.
Saskia had vanavond een hele zere teenZe stond met papa onder de douche, en van wat ik ervan begreep had ze een of ander bakje op d'r voet gezet en was ze daar met d'r andere voet op gaan staan.. Randje precies op de nagelriem van grote teen
Ik haar een beetje afdrogen, Arniflor erop... dat moest eraf!!!!!! Dat deed nog zeerder
Hele tijd brullen en huilen om d'r teen.. en als ze toch even moest lopen dan je teen wel omhooghouden!!
Geprobeerd... werkt nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef dutchie het volgende:
Zo af en toe heb je alleen de neiging om hem vast te zetten, zijn mond met klemmen open te zetten en met een trechter al het stukgepureerde voedsel door zijn giechel te gieten.
quote:Op zondag 17 december 2006 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik jullie even opvrolijken met het feit dat Christan met ongeveer 5,5 weer iets beter is gaan eten?
Nou, dat is goed nieuws toch?
Dat hoop ik ook, en dan nog het allerliefst iets waar snel, makkelijk en permanent iets aan gedaan kan worden.quote:Op zondag 17 december 2006 20:04 schreef Lois het volgende:
Succes morgen met de uitslag Maneki! Ik hoop dat er iets uitkomt waar je iets aan kunt doen.
Visioenen heeft van McDonalds reclamequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn meespelen met de fantasie van je kind.
Saskia komt met een speelgoed bordje uit d'r speelgoed keukentje aanlopen.
"Alstjeblieft papa, die is voor jou"
"Ow lekker meid! wat zit erop?"
Saskia kijkt fronsend naar het bordje, haalt d'r schouders op..
"Zit niks op papa"
En ze loopt weg.
Had jij ook toen ze terug kwamen zoiets van: Wat heb je met hem laten doen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook een peuter!
En die is gisteren met zijn vader naar de kapper geweest. Zijn haar is nu kort, hij is al zijn krullen kwijt
Ik heb wel even een traantje moeten laten![]()
Daarstraks vroeg ik hem om een kusje en dat kreeg ik ook. Hij keek me daarna ernstig aan, gaf een klopje tegen mijn schouder en zei: goed hoor, goed hoor![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Saskia kan al best goed tellen. En zelfs zien van 'dat zijn 3 peren'. Maar al dat Dora kijken op regenachtige middagen heeft blijkbaar toch zijn goede kanten, want zojuist stond ze tot 12 te tellen.... in het engels
![]()
Half vind ik niet zo erg, maar ik ben wel met je eens dat ze moet weten wát ze zegt.quote:Op maandag 25 december 2006 09:47 schreef livelink het volgende:
Ja, ik vind het wel een groot verschil om kinderen tweetalig op te voeden of dat ze alleen maar liedjes leren en wat oppikken van een televisieprogramma. Als je het doet, moet je het goed doen en niet zo half. Op school leert Katja dan Jinggle Bells, maar ik moest haar uitleggen wat een one-horse-open-sleigh was. Dan vind ik het dus niet goed en heeft ze gewoon wat klanken geleerd.
Op zich komen we de dag goed door tot een uur of 5 dan gaan we van start, slechte eter op moment maar gelukkig drinkt ze heel erg goed. Koorts is bijna weg en ze begint een beetje weer mijn Zoëquote:Op maandag 25 december 2006 09:31 schreef livelink het volgende:
Rottdog, hoe gaat het met Zoë?
Ik las er net iets over maar dan zouden ze vrij snel te troosten zijn. En dat is Morris niet. Die blijft wel een uur over zijn toeren. Echt heel verdrietig. En ik voel me natuurlijk ook ellendig want ik kan als moeder zijnde mijn eigen kind niet troosten en dat vind ik heel naar. Het komt trouwens maar af en toe voor. Dat jullie niet denken dat het elke avond bal is hierquote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef poemojn het volgende:
Nachtangsten / night terrors waarschijnlijk Snoopy. Heeft Myrthe na Juliette's geboorte een paar keer gehad maar lijkt nu weer over te zijn.
is nog maar iets meer dan een jaar, dus op zich valt 't wel mee.quote:
'kleurtjes' oftewel vruchtenhagel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:07 schreef bixister het volgende:
en wat zat erop chacama?lief hoor!
en jolie ook al zo'n sociaal dier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |