quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat wordt hem. CDA moet inleveren en veel socialeren gaan denken.
Hihihihihi.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:00 schreef crackhead het volgende:
En ik had nog wel zo gehoopt op SP-Wilders-SGP.
Geen Éen nl erbij?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:00 schreef crackhead het volgende:
En ik had nog wel zo gehoopt op SP-Wilders-SGP.
De wens is misschien de vader van de gedachte. Met Jan-Peter gaat het CDA geen ruk naar links maken. En de SP gaat niet in een kabinet waar het CDA de overhand heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat wordt hem. CDA moet inleveren en veel socialeren gaan denken.
Nee, alles wijst erop dat de SP en de VVD elkaar niet kunnen luchten en zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef Alecks het volgende:
Op de één of andere manier zie ik PvdA-SP-VVD eerder gebeuren. Ik denk dat het CDA bij de onderhanelingen iets teveel het onderste uit de kan wil halen en daardoor te zware eisen aan de coalitiepartners stelt.
Dat is zo. Maar een coalitie met 2-partijen-onder-1-hoedje lijkt me ook niet heel realistisch of verstandig.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik Bos en Marijnissen nu hoor praten is deze coalitie inderdaad waar ze op uit zijn. En als die straks gezamelijk de onderhandelingen ingaan staan ze ijzersterk. Er zijn geen realistische coalities voor Balkenende mogelijk zonder 1 van deze 2 partijen.
idd , liever het CDA eruit maar dat gaat helaas nietquote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Balkenende is niet gek. Die gaat echt niet van rechts naar links in een dag.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik Bos en Marijnissen nu hoor praten is deze coalitie inderdaad waar ze op uit zijn. En als die straks gezamelijk de onderhandelingen ingaan staan ze ijzersterk. Er zijn geen realistische coalities voor Balkenende mogelijk zonder 1 van deze 2 partijen.
Hij heeft het CDA nooit uitgesloten, hij vond het op zijn ergst een moeilijke opdrachtquote:Op donderdag 23 november 2006 00:41 schreef SjonLok het volgende:
Jan Marijnissen heeft samenwerking met de christendemocraten voor de verkiezingen uitgesloten.
Maar goed, Jan is nu enorm geil geworden van de mogelijkheid om te regeren. Dus hij zal wel wat willen bijdraaien.
Dan moet ie of een minderheidscoalitie vormen of een coalitie met 4-5 partijen. En dan ook nog eens met een aantal onstabiele en/of onervaren partijen. Denk niet dat hij daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef budha het volgende:
[..]
Balkenende is niet gek. Die gaat echt niet van rechts naar links in een dag.
Volgens De Volkskrant heeft hij het CDA voor de verkiezingen uitgesloten.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef k3vil het volgende:
Hij heeft het CDA nooit uitgesloten, hij vond het op zijn ergst een moeilijke opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |