http://www.nederlandkiest.nl/quote:Op woensdag 22 november 2006 23:59 schreef DionysuZ het volgende:
waar kan ik de tussenstand per gemeente opvragen?
idem, stel je had wel gestemd op sp, dan had je je nu kloten gevoeld omdat pvda verlies had van zetels toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef Jasza het volgende:
SP mooi hoor, heb lang zitten twijfelen tussen SP en Pvda maar uiteindelijk de 2e gekozen vanwege het strategische maargoed dat heeft lekker veel geholpen
Nee Maastricht dan. Daar steeg het aantal SP-stemmers met 13.8 procentpunten. Waarvoor nog bedankt trouwens.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heerlen![]()
![]()
Daar noemen ze me toch een stad
Kijk maar niet naar mij... ik heb PvdD gestemdquote:Op donderdag 23 november 2006 00:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee Maastricht dan. Daar steeg het aantal SP-stemmers met 13.8 procentpunten. Waarvoor nog bedankt trouwens.
http://teletekst.nos.nl/ en dan naar pagina 440 en dan kan je je gemeente opzoekenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:59 schreef DionysuZ het volgende:
waar kan ik de tussenstand per gemeente opvragen?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee Maastricht dan. Daar steeg het aantal SP-stemmers met 13.8 procentpunten. Waarvoor nog bedankt trouwens.
Dan spoor je echt niet idd, rare vent die Rutte.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:04 schreef NorthernStar het volgende:
Rutte heeft echt een kronkel. Het VVD beleid sociaal noemen
Feit blijft dat in verhouding het grootste gedeelte van de stemgerechtigde Nederlanders voor de CDA heeft gestemd.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef NorthernStar het volgende:
Het minderheidskabinet heeft 9 zetels verlies geleden.
Hoe wil je dat dan vertalen Balkie? Als een overwining?
Als de VVD zo sociaal was, dan was de SP niet nodig. De SP is een kind van de politiek van de VVDquote:Op donderdag 23 november 2006 00:04 schreef NorthernStar het volgende:
Rutte heeft echt een kronkel. Het VVD beleid sociaal noemen
zoals altijdquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef NorthernStar het volgende:
Nee, als het goed verdelen van zondebokken over je coalitie zodat je zelf (CDA) minimaal verlies leidtquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef NorthernStar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |