Jah idd.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Veel mensen geloven in het sprookje dat iedereen alles cadeau moet krijgen en staan buiten de realiteit. Niets aan te doen. Deze mensen hebben ook stemrecht.

Rutte denk ik meer. Met Verdonk had VVD minder om te janken gehad.quote:

Klopt...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef k3vil het volgende:
Ik voorzie wel een probleem.
Het symbool tomaat staat natuurlijk voor protest, maar hoe kun je protesteren wanneer je zelf steeds meer te zeggen hebt.

Jammer dat er toch nog mensen strategisch op de PVDA hebben gestemd anders was de SP nog groter geworden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef Jasza het volgende:
SP mooi hoor, heb lang zitten twijfelen tussen SP en Pvda maar uiteindelijk de 2e gekozen vanwege het strategische maargoed dat heeft lekker veel geholpen

Wij zijn hier in POL. Mensen met een andere mening zijn ook toegestaan (als het goed is).quote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is er niet ergens een uithuiltopic ofzo? Ga even ergens anders mensen vervelen svp.

Mooi, dan zijn we gelijk af van het beeld dat Marijnissen gelijk staat aan de SPquote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Klopt...
Jan heeft ooit gezegd, dat ie nooit zelf premië wil worden.
Want waartegen moet je dan protesteren.... wat ie het liefste doet

Het is vast geen toeval dat die naam valt vlak nadat men het over een uithuiltopic heeftquote:

www.nederlandkiest.nlquote:Op woensdag 22 november 2006 23:59 schreef DionysuZ het volgende:
waar kan ik de tussenstand per gemeente opvragen?

Zit je iets dwars?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is er niet ergens een uithuiltopic ofzo? Ga even ergens anders mensen vervelen svp.

http://www.nederlandkiest.nl/quote:Op woensdag 22 november 2006 23:59 schreef DionysuZ het volgende:

idem, stel je had wel gestemd op sp, dan had je je nu kloten gevoeld omdat pvda verlies had van zetels toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef Jasza het volgende:
SP mooi hoor, heb lang zitten twijfelen tussen SP en Pvda maar uiteindelijk de 2e gekozen vanwege het strategische maargoed dat heeft lekker veel geholpen

Nee Maastricht dan. Daar steeg het aantal SP-stemmers met 13.8 procentpunten. Waarvoor nog bedankt trouwens.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heerlen![]()
![]()
Daar noemen ze me toch een stad

Kijk maar niet naar mij... ik heb PvdD gestemdquote:Op donderdag 23 november 2006 00:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee Maastricht dan. Daar steeg het aantal SP-stemmers met 13.8 procentpunten. Waarvoor nog bedankt trouwens.

http://teletekst.nos.nl/ en dan naar pagina 440 en dan kan je je gemeente opzoekenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:59 schreef DionysuZ het volgende:

Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee Maastricht dan. Daar steeg het aantal SP-stemmers met 13.8 procentpunten. Waarvoor nog bedankt trouwens.

Dan spoor je echt niet idd, rare vent die Rutte.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:04 schreef NorthernStar het volgende:
Rutte heeft echt een kronkel. Het VVD beleid sociaal noemen

Feit blijft dat in verhouding het grootste gedeelte van de stemgerechtigde Nederlanders voor de CDA heeft gestemd.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef NorthernStar het volgende:
Het minderheidskabinet heeft 9 zetels verlies geleden.
Hoe wil je dat dan vertalen Balkie? Als een overwining?

Als de VVD zo sociaal was, dan was de SP niet nodig. De SP is een kind van de politiek van de VVDquote:Op donderdag 23 november 2006 00:04 schreef NorthernStar het volgende:
Rutte heeft echt een kronkel. Het VVD beleid sociaal noemen

zoals altijdquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef NorthernStar het volgende:

Nee, als het goed verdelen van zondebokken over je coalitie zodat je zelf (CDA) minimaal verlies leidtquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef NorthernStar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |