Ik weet zelf zo goed als nooit de Aziatische namen dus daar doe ik niet moeilijk overquote:Op donderdag 23 november 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
2046
Fa yeung nin wa
Mou gaan dou
Mou gaan dou III
Ying Xiong
Lashou shentan
Xich lo
en van Happy Together en Chungking Express weet ik de Chinese titels niet meer.
cwk +1quote:Op donderdag 23 november 2006 06:38 schreef cwk het volgende:
Christopher Lee en Roger Moore in The Man with the Golden Gun.
dit lijkt op Caddyshack met Chevy Chase.quote:Op donderdag 23 november 2006 06:41 schreef cwk het volgende:
Aangezien ik morgen niet voor 1 uur wakker ga zijn, alvast de volgende vraag.
[afbeelding]
Ik wil ook 2 namen uit deze film.
Sorry ranja. Ik zei toch echt 2 namen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef Patch het volgende:
Caddyshack met Bill Murray en Chevy Chase
Oh verdikkie. Ik zal em toevoegen bij de maandstand.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:20 schreef hornage het volgende:
euj ik zie dat ik mijn punt nog niet heb gekregen door het noemen van 15 films met Samuel L Jackson uit het vorige topic. cwk? Mag ik hem nog ontvangen?
Dat is een understatement.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:28 schreef Sokolsky het volgende:
Hij zit toch ook in die Kitanofilms?
Genoeg, kwam hem laatst tegen in After Life. Verder volgens imdbr in The Taste of Tea, Casshern, Nobody Knows, Ichi the Killer en wat andere films die ik bij je toernooitje ben tegenkomen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:51 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij heb ik 'm gevraagd in mijn jubileumvraag, maar hij is niet blijven hangen. Speelde 'ie nog in bekende niet-Kitano's?
Kan dat dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:03 schreef Sokolsky het volgende:
Weet ik niet, maar kun je 'm niet gewoon regiovrij maken?
Sokolsky +1quote:Op donderdag 23 november 2006 13:10 schreef Sokolsky het volgende:
Jules et Jim
Klinkt leukquote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een film met Mandy Moore en Kate Beckinsgale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |