nou, dan moet deze ff vol hequote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
Volgende Hools met de mooie TT van SCH van vanmiddag staat klaar.
Weet nu nog steeds niet waar je op hebt gestemd..quote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef Againzender het volgende:
Laat me ff uitikken man
[..]
nou, dan moet deze ff vol he
Ik ga toch even de echte uitslag afwachten, maar de coalitie ziet etr lastig uit, en SP is duidelijk de winnaar lijkt mij.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Weet nu nog steeds niet waar je op hebt gestemd..
Je zit niet alleenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef appelsientje het volgende:
Dus ik moet achter in Hools zitten??
uitstekende advocaat. Met verstandige opmerkingen altijd. Zoals Groen Links wel meer verstandige ideeen heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga vast een hele domme vraag stellen... maar waarom op hem? (waarschijnlijk heb je het ergens verteld...)
Geweldig.quote:
Gezellig..quote:
ik moet zeggen, het is de enige echte partijleider in deze campagne. En dat doet hij al sinds de vorige verkiezingen, en ook daarvoor. SP is ook actief als er GEEN verkiezingen aanstaande zijn.quote:
idd ik heb veel respect voor die man...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet zeggen, het is de enige echte partijleider in deze campagne. En dat doet hij al sinds de vorige verkiezingen, en ook daarvoor. SP is ook actief als er GEEN verkiezingen aanstaande zijn.
Beetje een trend, de grote 3 (CDA, PVDA, VVD) verliezen altijd. 1 grote winnaar (Fortuyn, SP) de rest gaat naar de kleintjesquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef Againzender het volgende:
Als je zo kijkt erg veel verliezers, en een paar heel grote winnaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |