Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Nooit. CU is een enge Christenfundamentalistische partij. Vervang de C door M en iedereen zou moord en brand schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat de PvdA daarmee akkoord gaat.
Valt wel mee, je verwart CU met SGP.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Nooit. CU is een enge Christenfundamentalistische partij. Vervang de C door M en iedereen zou moord en brand schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat de PvdA daarmee akkoord gaat.
Er is geen plaats in een democratisch seculier land voor een partij met een C in de naam.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Valt wel mee, je verwart CU met SGP.
Ik denk dat jij teveel naar het C'tje kijkt.
Mensen hebben democratisch voor de C gekozen, dus het slaat nergens op wat jij zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Er is geen plaats in een democratisch seculier land voor een partij met een C in de naam.
Grappig. Democratisch in een zin hebben staan maar het zelf niet accepteren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Er is geen plaats in een democratisch seculier land voor een partij met een C in de naam.
SGP is echt conservatief, Christenunie is haast zo iets als CDA. Alleen op wat kleine puntjes verschilt het zich. Maar coalitie CDA-PVDA is dan beter, want dan heb je maar 2 partijen ipv 3quote:Op woensdag 22 november 2006 21:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Daar ben ik het toch niet mee eens. De CU is echt heel anders dan het CDA. De CU is veel linkser en verschilt op heel veel punten met de CDA. Daarom denk ik ook dat als CDA en PVDA het alleen samen kunnen redden Balkenende dat ook zeker zal doen, want die zal de CU er echt liever niet bij hebben. Vergis je daar niet in!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
SGP is echt conservatief, Christenunie is haast zo iets als CDA. Alleen op wat kleine puntjes verschilt het zich. Maar coalitie CDA-PVDA is dan beter, want dan heb je maar 2 partijen ipv 3.
Ik denk dat de Pvda met veel akkoord gaat als ze maar kunnen regerenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Stelletje profiteurs!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Pvda met veel akkoord gaat als ze maar kunnen regeren![]()
Zeer goed! Nederland moet dat haantje de voorste gedrag eens wat afremmen, die punten zullen heus niet afgeschaft worden, hopelijk worden meer dwaze ideeën wel enigzins voorkomen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Xith het volgende:
Een partij tegen Homohuwelijk, Abortus, euphenasie in de regering - houzee!
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:48 schreef cptmarco het volgende:
lijkt mij de meest logische coalitie op dit moment...
De pvda is heel flexibel.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
al zal de formatie heel moeilijk worden. pvda heeft net 4 jaar op het cda staan af te geven.
Mij ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:48 schreef cptmarco het volgende:
lijkt mij de meest logische coalitie op dit moment...
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:12 schreef Renesite het volgende:
Afgezien van Homo, Euthenasie, Abortus en weer dat gezever over normen en waarden een leuke optie
Ja, ik denk echt dat de CU dat met 6 zetels allemaal gaat bereiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:12 schreef Renesite het volgende:
Afgezien van Homo, Euthenasie, Abortus een leuke optie.
Dat gaat dus niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef Brembo het volgende:
Maar coalitie CDA-PVDA is dan beter, want dan heb je maar 2 partijen ipv 3.
Zo'n krampachtige constructie lijkt wel héél erg op de SP ten koste van alles buiten willen houden. No way dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
CDA-PvdA-D66 kan ook nog net, of is dat volledig uitgesloten?
En evaluatie winkelsluitingswet.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Xith het volgende:
Een partij tegen Homohuwelijk, Abortus, euphenasie in de regering - houzee!
Jan wilde absoluut niet in een coalitie met het CDA dus moeten hij zich maar aan zijn woord houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n krampachtige constructie lijkt wel héél erg op de SP ten koste van alles buiten willen houden. No way dus.
Ach, dan gaan we toch over 2 jaar weer?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:46 schreef du_ke het volgende:
Dit zal het wel worden inderdaad. Of het een goede coalitie is, is een tweede.
Nou het wordt tijd dat een kabinet het weer een keer 4 jaar uithoudt. Maar dat zit e niet echt in geloof ikquote:Op donderdag 23 november 2006 00:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, dan gaan we toch over 2 jaar weer?
Waarom aangevuld met het PvdA?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:20 schreef dVTB het volgende:
Recht doen aan de verkiezingsuitslag betekent CDA en SP, aangevuld met de PvdA.
gebeurt hier ook nooit hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 00:38 schreef schatje het volgende:
[..]
En evaluatie winkelsluitingswet.
Ik wil wel mijn brood bij de Appie kunnen blijven halen op de zondag.
Ik ook niet echt.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef Ericr het volgende:
Teveel Christelijke invloed, zit er niet op te wachten eigenlijk.
Nog zo iemand die afgaat op indrukken in de media. Lees het partijprogramma eens van de CU. Ze staan praktisch voor het invoeren van een theocratie, waar elke wet getoetst moet worden aan de bijbel.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef Brembo het volgende:
SGP is echt conservatief, Christenunie is haast zo iets als CDA. Alleen op wat kleine puntjes verschilt het zich.
Dit is ook mijn grote bezwaar. Leuke partij die absoluut in de oppositie hoort maar als dit soort stromingen gaan regeren moet je je toch zorgen gaan maken. Geloof en politiek hebben we al lang geleden uit elkaar getrokken in dit land, en met een reden.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Nog zo iemand die afgaat op indrukken in de media. Lees het partijprogramma eens van de CU. Ze staan praktisch voor het invoeren van een theocratie, waar elke wet getoetst moet worden aan de bijbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |