Is voor veel mensen Jan niet de SP?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef Ludacriss het volgende:
JantjeDe man die de SP groot heeft gemaakt
Ik heb een andere Jan gestemd hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is voor veel mensen Jan niet de SP?
Maar gefeliciteerd met de groei![]()
Wat lul je man, anders notice jij de PI even.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ga iemand anders vervelen aub.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef rutger05 het volgende:
Kameraden. Gefeliciteerd met de mooie verkiezingsuitslag, maar hoe moet dat nou als de SP daadwerkelijk in de regering komt. Verwacht ik overigens niet, maar toch.
Kan die niet maken!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
Word wel lastig voor Balkenende om een regering te vormen. Heb me vermoedens dat het een minderheidskabinet gaat worden.
En dan over 1,5 à 2 jaar een nog grotere SP die samen met de PvdA gaat regeren!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
Word wel lastig voor Balkenende om een regering te vormen. Heb me vermoedens dat het een minderheidskabinet gaat worden.
Met de uitslag van RTL4 gaat CDA denk ik niet eens regeren. Ik zou het in ieder geval niet doen, als ik het CDA was. De NOS uitslag biedt voor hun meer perspectieven.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
Weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef mr.vulcano het volgende:
Mijn stem heeft de SP niet gekregen, maar toch gefeliciteerd. Breekt de tijd toch aan om te gaan regeren.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan over 1,5 à 2 jaar een nog grotere SP die samen met de PvdA gaat regeren!.
Een rechts-minderheidskabinet tegenover een linkse oppositie of omgekeerd? Lijkt me bijna uitgesloten. Zo'n kabinet zal niks kunnen, alles zal direct afgeschoten worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |