Het is iets anders gewordenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
Verdring je voorkeur voor Boris vd Ham van D66 maar in een topic.
POLSC voldoet aardig als substituur hoor. Had er al iemand je welkom geheten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef anneja het volgende:
tis een beetje ongezellig, ik wil samen met iemand op de bank hangen en uitslagen kijken en popcorn naar de beeltenis van Balkenende gooien maar ik ben helemaal alleeheeeeeen, boehoe.
Ik hoor een potlood vallen
Ja of Lutjebroek of hoe dat plaatsje ook heet. Het is toch altijd een van de twee.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:43 schreef gelly het volgende:
Zou het weer schiermonnikoog worden ?
Awwwquote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef anneja het volgende:
tis een beetje ongezellig, ik wil samen met iemand op de bank hangen en uitslagen kijken en popcorn naar de beeltenis van Balkenende gooien maar ik ben helemaal alleeheeeeeen, boehoe.
Ik hoor een potlood vallen
Dank jequote:Op woensdag 22 november 2006 20:42 schreef sigme het volgende:
Dank je, Reya.
[..]
POLSC voldoet aardig als substituur hoor. Had er al iemand je welkom geheten?
Welkom.
Bennebroek?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja of Lutjebroek of hoe dat plaatsje ook heet. Het is toch altijd een van de twee.
Dat vindt mijn man nooit zo leuk. Onhebbelijk he, wekenlang weggaan en dan mij geen bijslaap gunnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Reya het volgende:
Wellicht wil Godslasteraar nog wel met je daten![]()
De stad van begeerlijke vrijgezellen bedoel je, die Stad ?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef sigme het volgende:
He, Anneja.. Woonachtig in Stad?
Draaikont.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is iets anders geworden.
Met van der Ham komt D66 (weer) op gang
Lutjebroek, de tegenhanger van Grootebroek.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja of Lutjebroek of hoe dat plaatsje ook heet. Het is toch altijd een van de twee.
Er is maar één stad die Stad heet (zonder lidwoord), gelly. Als Stadjer word je geacht dat te weten.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef gelly het volgende:
[..]
De stad van begeerlijke vrijgezellen bedoel je, die Stad ?
Haren, maar de kinders slapen en de oppas wilde met haar jaarclub verkiezingen kijken. Ook al zo onhebbelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef sigme het volgende:
He, Anneja.. Woonachtig in Stad?
Ik wilde alleen maar bevestiging.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is maar één stad die Stad heet (zonder lidwoord), gelly. Als Stadjer word je geacht dat te weten.
Anders was deze thread er niet geweest. Best makkelijk draaienquote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Autodidact het volgende:
Draaikont.
Bijslaapquote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef anneja het volgende:
[..]
Dat vindt mijn man nooit zo leuk. Onhebbelijk he, wekenlang weggaan en dan mij geen bijslaap gunnen.
ontvang ik niet, heb wel de NIPO exitpoll gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
Prognose op RTL4.
Wat valt er te bevestigen aan dat Stad Stad is? Oh - dat van die begeerlijke vrijgezellen.quote:
naah. ik zit aan de foute kant van het spoor. De biologenkant.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Maar het is een Harense. Een snakkerig kakkertje dus.
Kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
GL op 6 volgens de prognose van RTL4.
Awwww had ik mijn mans stem nou maar niet ongeldig gemaakt, dan hadden ze zo 3 zetels meer gehadquote:Op woensdag 22 november 2006 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
GL op 6 volgens de prognose van RTL4.
Blijft dus die rare afwijkende peiling van hun.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
VVD 20
SP op 30.
PvdA 34
CDA 38
volgens rtl 4
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sexist.
Ze heeft slavistiek gestudeerd, in Leiden. Dikke kans dat ze dan KvhR tegengekomen is.
waar moet ik nu beginnen!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee laiverd, dan had je geen stem meer, dan had je je mond vol.
[..]
[afbeelding]
Het idee alleen al maakt je bijna ontoerekingsvatbaar, zie ik.
dat moeten we nog even afwachten hè, maar nu verdwijnt het circusclubje eerst weer enkele maanden achter de schermen, om dan vervolgens op het bordes te gaan staan met Bea, en dan weer achter de schermen te verdwijnen, om vervolgens alle voorgaande impopulariteitsrecords te doorbreken.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Je had een slechtere keuze kunnen maken![]()
Ja TNS NIPO. Ik ben benieuwd of dit klopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijft dus die rare afwijkende peiling van hun.
Ik hang ook een beetje naar haren, wonende in Stad.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar het is een Harense. Een snakkerig kakkertje dus.
Ik zie geen mogelijke coalitiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
VVD 20
SP op 30.
PvdA 34
CDA 38
volgens rtl 4
Ah - dat is jouw habitat dus. Die leuke kleine rijtjeshuisjes?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:53 schreef anneja het volgende:
[..]
naah. ik zit aan de foute kant van het spoor. De biologenkant.
PvdA/SP/GL/CUquote:Op woensdag 22 november 2006 20:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
CDA / PvdA kan dus niet!
Over links kan niet.
Naja, maar eens kijken wat de NOS heeft laten meten.
Kunnen ook beiden eigenlijk niet. Geloof hier echt nog niks van.quote:
daar ergens, ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah - dat is jouw habitat dus. Die leuke kleine rijtjeshuisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |