Het is iets anders gewordenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
Verdring je voorkeur voor Boris vd Ham van D66 maar in een topic.
POLSC voldoet aardig als substituur hoor. Had er al iemand je welkom geheten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef anneja het volgende:
tis een beetje ongezellig, ik wil samen met iemand op de bank hangen en uitslagen kijken en popcorn naar de beeltenis van Balkenende gooien maar ik ben helemaal alleeheeeeeen, boehoe.
Ik hoor een potlood vallen
Ja of Lutjebroek of hoe dat plaatsje ook heet. Het is toch altijd een van de twee.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:43 schreef gelly het volgende:
Zou het weer schiermonnikoog worden ?
Awwwquote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef anneja het volgende:
tis een beetje ongezellig, ik wil samen met iemand op de bank hangen en uitslagen kijken en popcorn naar de beeltenis van Balkenende gooien maar ik ben helemaal alleeheeeeeen, boehoe.
Ik hoor een potlood vallen
Dank jequote:Op woensdag 22 november 2006 20:42 schreef sigme het volgende:
Dank je, Reya.
[..]
POLSC voldoet aardig als substituur hoor. Had er al iemand je welkom geheten?
Welkom.
Bennebroek?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja of Lutjebroek of hoe dat plaatsje ook heet. Het is toch altijd een van de twee.
Dat vindt mijn man nooit zo leuk. Onhebbelijk he, wekenlang weggaan en dan mij geen bijslaap gunnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Reya het volgende:
Wellicht wil Godslasteraar nog wel met je daten![]()
De stad van begeerlijke vrijgezellen bedoel je, die Stad ?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef sigme het volgende:
He, Anneja.. Woonachtig in Stad?
Draaikont.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is iets anders geworden.
Met van der Ham komt D66 (weer) op gang
Lutjebroek, de tegenhanger van Grootebroek.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja of Lutjebroek of hoe dat plaatsje ook heet. Het is toch altijd een van de twee.
Er is maar één stad die Stad heet (zonder lidwoord), gelly. Als Stadjer word je geacht dat te weten.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef gelly het volgende:
[..]
De stad van begeerlijke vrijgezellen bedoel je, die Stad ?
Haren, maar de kinders slapen en de oppas wilde met haar jaarclub verkiezingen kijken. Ook al zo onhebbelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef sigme het volgende:
He, Anneja.. Woonachtig in Stad?
Ik wilde alleen maar bevestiging.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is maar één stad die Stad heet (zonder lidwoord), gelly. Als Stadjer word je geacht dat te weten.
Anders was deze thread er niet geweest. Best makkelijk draaienquote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Autodidact het volgende:
Draaikont.
Bijslaapquote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef anneja het volgende:
[..]
Dat vindt mijn man nooit zo leuk. Onhebbelijk he, wekenlang weggaan en dan mij geen bijslaap gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |