Ik weet van 't bestaan van twee kleine museums met allerlei opgeviste/aangespoelde zaken: strandjutters museum op Texel & de vuurtoren van Blankenberge (Belgie, maar dus wel Noordzee). Er zit vast nog wel ergens wat langs de hele Noordzeekust, ik heb niks geGoogle'd maar die twee ken ik alleen al van de (weinige) badplaatsen die ik heb bezocht. In Zeeland zou ik ook wel ergens wat verwachten.... Of heb je een lokaal museum, niet specifiek maritiem maar gewoon van lokale bijzonderheden? Enne, als 't lukt de verzender te vinden en 't verhaal dus verder af te maken, wordt 't natuurlijk ook mooier.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:01 schreef Sakura het volgende:
Maritiem museum nederland ook reaktie gehad, voor hun was het niet een interressant iets voor hun collectie oid.
Motorshow Essen???quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Essen! daar ben ik van het weekend. zal eens rondvragen bij die DEUTSCHERS!!!!!.
daar gaat het niet om, schrijver van de brief vraagt of de vinder kan laten weten waar en wanneer de brief gevonden is... is toch leuk als je daar na 34 jaar achterkomt ?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Komakie het volgende:
Er staat wel zoiets boeiends in dat het belangrijk genoeg is om uit te zoeken wie de familie is
Zat er ook nog drank in de flesquote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef Sakura het volgende:
Ik had HvN vandaag willen bellen, maar dankzij een van links komende lantaarnpaal is mijn dagplanning ietwat omver gegooid![]()
Morgen nog maar eens een poging wagen dus.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef longinus het volgende:
[..]
Zat er ook nog drank in de fles
In Vlissingen zit wel het Het Zeeuws maritiem muZEEum en het Arsenaal. Misschien dat het muZEEum wel kan helpen? Het Arsenaal is meer een atractiepark (wel binnenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:54 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik weet van 't bestaan van twee kleine museums met allerlei opgeviste/aangespoelde zaken: strandjutters museum op Texel & de vuurtoren van Blankenberge (Belgie, maar dus wel Noordzee). Er zit vast nog wel ergens wat langs de hele Noordzeekust, ik heb niks geGoogle'd maar die twee ken ik alleen al van de (weinige) badplaatsen die ik heb bezocht. In Zeeland zou ik ook wel ergens wat verwachten.... Of heb je een lokaal museum, niet specifiek maritiem maar gewoon van lokale bijzonderheden? Enne, als 't lukt de verzender te vinden en 't verhaal dus verder af te maken, wordt 't natuurlijk ook mooier.
Als niemand 'm in een collectie wil hebben en je houd 'm zelf, zou ik toch contact opnemen met een museum conservator om te horen hoe je die brief veilig kan bewaren. Dan kan je 'm er bijhalen als je je (klein)kinderen het verhaal vertelt!![]()
Onbegrijpelijk idd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:10 schreef Schlumberger het volgende:
Wilden ze iets exotischer dan een Duitser dan?
Nope, ik denk dat ze een Nederlander willen. Het programma heet niet voor niets Hart van Nederland...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:10 schreef Schlumberger het volgende:
Wilden ze iets exotischer dan een Duitser dan?
Flauw van HvN, zeker als je het ze al gemeld hebt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:02 schreef Sakura het volgende:
Gisteren HvN opgebeld, ze waren er achter gekomen dat het een duitser was die de brief gepost had en waren daarom niet meer geinterresseerd![]()
Ik had dat notabene in de eerste regel van mijn mail al aan hun geschreven.
Nou ja, nu dus maar weer verder zoeken en vooralsnog even afwachten op reaktie van het Solinger tagesblat en het maandblad van de rederij
maar het is gevonden door een nederlander...quote:Op zondag 3 december 2006 12:50 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat ze een Nederlander willen. Het programma heet niet voor niets Hart van Nederland...![]()
Waar we het elke dag hebben over ontvoerde allochtoonse kinderen en exotische dieren die een bevalling in een dierentuin krijgen. Yep, HvNquote:Op zondag 3 december 2006 12:50 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat ze een Nederlander willen. Het programma heet niet voor niets Hart van Nederland...![]()
Vind ik raar, de fles is toch aan 't Nederlandse strand gevonden? Volgens mij mogen dingen die hier in Nederland gebeuren gewoon in dat programma, ook als er een buitenlander bij betrokken is!quote:Op zondag 3 december 2006 12:50 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn Duitser spreekt engels, nederlands, italiaans, latijn en russisch en duits natuurlijk..quote:Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef erikkll het volgende:
WTFdus 34 jaar geleden spraken duitsers nog wél engels én frans!
Waar is het dan misgegaan?
Dat is de beste manier, misschien plaatsen ze het artikel en foto wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:51 schreef Sakura het volgende:
Helaas, nog niets nieuws, ik ga maandag het solinger tagesblat nog maar weer eens aanschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |