Ik kan 'm gewoon lezen, hoor..quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef ACT-F het volgende:
Kun je een foto in hoge resolutie plaatsen? Ik wil graag die brief lezen.
1MB versiequote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef ACT-F het volgende:
Kun je een foto in hoge resolutie plaatsen? Ik wil graag die brief lezen.
quote:Kennen jullie ook moederkeszalf?
We come in peace, we come from Flanders.
Ik hou er ook best wel rekening mee dat hij misschien niet meer leeft. Ik bedoel maar, hoe oud ben je als je als je als passagier meereist op een vrachtschip van Kaapstad naar Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wow, vet zeg! Vierendertig jaar geleden... die knul van toen heeft nu vrouw en kinderen, en als je hem nu stuurt dat je zijn brief van toen hebt gevonden, smelt-ie van nostalgie...
Super
Ik denk dat je een goede kans maakt, Duitse Gründlichkeit...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef Natalie het volgende:
Aangenomen dat ze in die tijd hun administratie goed bijhielden kan het lokale postkantoor je daar misschien vertellen wie de eigenaar van de postbus was.
Ik verwacht daar ook wel enigsinds antwoord op van het Solinger tagesblat.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:10 schreef charon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede kans maakt, Duitse Gründlichkeit...
Jullie kunnen wellicht samen op zoek gaan naar de Duitse afzender.quote:Op maandag 27 november 2006 16:52 schreef Sakura het volgende:
Net een mailtje gehad van Hart van Nederland, ze lijken het een leuk onderwerp te vinden, en wanneer ze hier kunnen komen filmen
Word morgen waarschijnlijk door ze gebeld, ben benieuwd wat ze er mee willen.
Lijkt me wel lachen ja, hoewel ik er eik niet zo'n behoefte aan heb om met mijn kop op tv te komenquote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Jullie kunnen wellicht samen op zoek gaan naar de Duitse afzender.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Sakura het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen ja, hoewel ik er eik niet zo'n behoefte aan heb om met mijn kop op tv te komen
Ok, maar ik durf niet te garanderen dat dit topic voor jouw fles over 34 jaar nog bestaatquote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]Hoe tof! Dikke vette Fles gooi ik hier ff uit om te volgen.
Tof!quote:Op maandag 27 november 2006 16:52 schreef Sakura het volgende:
Net een mailtje gehad van Hart van Nederland, ze lijken het een leuk onderwerp te vinden, en wanneer ze hier kunnen komen filmen
quote:Ertle, Georg J. M. :
Georgius Agricola : Dem Andenken des grossen Gelehrten zu seinem
vierhundertsten Todestage
in: Gluckauf 91 (1955), H. 47/48, S. 1296 - 1307
Essen! daar ben ik van het weekend. zal eens rondvragen bij die DEUTSCHERS!!!!!.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:07 schreef StevenX het volgende:
Tof verhaal zeg
Misschien is het wel de Duitser die dit boek heeft geschreven.
Solingen ligt in ieder geval wel vlak onder Essen.
En?quote:Op maandag 27 november 2006 16:52 schreef Sakura het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |