quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef nokwanda het volgende:
FIPO
Starseed zat ook al commentaar te leveren dat een gekleurd plafond niet goed is, want bijna niemand heeft het. Waar ik op reageer: "dat is voor mij al genoeg reden om het wel te doen en als het na afloop niet bevalt probeer ik gewoon wat anders".quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk idd dat dat beter is, anders voelt het alsof het plafond " op je rust"
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef nokwanda het volgende:
die laatste pic...kuttekopmodedie is best wel erg.
Dubbele coentunnel ook. Maar dan in decollete-vorm. En helemaal haarloosquote:
Ik ben harstikke blij dat ik werk heb. Alleen gaat er van het geld wat ik verdien wel ontzettend veel naar de staat. En als er een links kabinet komt wordt er straks nog meer geld bij de werkenden weggehaald om aan de sociaal zwakkeren te geven. Op zich niks mis mee maar je verhoogf daarmee wel de drempel om te gaan werken. Immers, thuisblijven levert je straks meer op en werken levert je straks minder op. Het verschil tussen een uitkering en een minimumloon is nu al enorm klein en het is eigenlijk niet de moeite om te gaan werken.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Werken zou je ook voor jezelf moeten doen in principe, werken omdat je graag doet werken. Niet kijken naar mensen die niet werken, kijken naar je eigen werk en blij zijn dat je zelf werk hebt.
Genoeg mensen zonder werk willen graag werken, niet iedereen maar genoeg mensen die hebben geen werk, krijgen amper kansen om zich te ontplooien op de arbeidsmarkt en ga zo door.
Werken zou een verrijking moeten zijn op je dagelijkse leven. Een aanvulling dus ook. Ook om vrije tijd te krijgen. Werk je niet dan heb je geen vrije tijd.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dubbele coentunnel ook. Maar dan in decollete-vorm. En helemaal haarloos![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
en een FOK awardneuh dank je...
ik zou nog liever een terechte permban oplopen
Kan me je frustratie wel voorstellen. Maar goed. Het zijn sowieso geen goede economische tijden. De economie ben je ook afhankelijk van.quote:
Wil je ons verlatenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
en een FOK awardneuh dank je...
ik zou nog liever een terechte permban oplopen
mwoah... het is meer dat ik het interessant zou vinden om te kijken wat er gebeurd als ik bepaalde dingen doe.... en dat stuk is mij best een permban waard.quote:
Je wilt dus kijken hoe ver je kunt gaan hierquote:Op woensdag 22 november 2006 15:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
mwoah... het is meer dat ik het interessant zou vinden om te kijken wat er gebeurd als ik bepaalde dingen doe.... en dat stuk is mij best een permban waard.
Nou nee.. dat het ver over het randje is daar ben ik mij bewust van.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je wilt dus kijken hoe ver je kunt gaan hier![]()
Je moest eens wetenquote:You evil woman![]()
Dan ben ik benieuwd naar wat er allemaal nog komen gaatquote:Op woensdag 22 november 2006 15:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
mwoah... het is meer dat ik het interessant zou vinden om te kijken wat er gebeurd als ik bepaalde dingen doe.... en dat stuk is mij best een permban waard.
I love evil woman!!!!!quote:
efficientie, precies datgene wat ons kabinet balkenende (ook enigszins rechts) en vvd de afgelopen jaren gedaan hebben waardoor nu de staatsschuld flink gekrompen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze hebben geen onbeperkte middelen. Ik ben dan wel van mening dat ze alles zo efficient mogelijk moeten doen. Efficientie dus. Kostenbesparen en exact uitkienen welke acties ze moeten doen. Geen geld over de balk gooien, alles precies uitkienen zoals het hoort. Een juiste plan-matige aanpak op alle gebieden. Verstandig te werk gaan. Goede afwegen wat wel en niet nodig is. Rekening houden met iedereen maar dan bepaalde groepen iets meer aandacht schenken.
Het wordt betaald van geld dat er niet is. Lenen dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
efficientie, precies datgene wat ons kabinet balkenende (ook enigszins rechts) en vvd de afgelopen jaren gedaan hebben waardoor nu de staatsschuld flink gekrompen is.
Mocht er nu een links kabinet komen dan gaat het volgens mij flink de verkeerde kant op met de economie. Al die mooie plannen als gratis OV () , Gratis kinderopvang etc etc dat moet wel ergens van betaald worden!
Hallo Barraquote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
LO HA! jullie posten te snel... ik houd het niet meer bij!
leuk pics mir!
Zorgen dat je meer overhoudt van je salaris (wat dus kan als je een wat rechtser kabinet kiest) en je kunt toe met 1 salaris (van de man bv). Of je gaat allebei parttime werken zodat 1 vd 2 thuis is.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:19 schreef senesta het volgende:
Ik ben het op bijna alle punten wel met metro eens, alleen het gedeeltje over kinderen niet.
Kinderen zijn de toekomst en daar mag best in geinvesteerd worden, moeders met een uitkering MOETEN werken, hoe kun je ze verplichten te werken als de opvang zo vreselijk duur is?
Van kinderen kun je geen eliterecht maken, plus dat het vaak niet zo simpel ligt.
Mijn man en ik hebben er voor gekozen dat ik thuis zou blijven voor de kinderen, dat kunnen we behappen, het is soms erg krap, het water staat ons soms aan de lippen (zeker met alle bijkomende kosten van afgelopen jaren), maar we redden het, en we zijn blij dat we die beslissing hebben genomen.
Maar stel nu dat ik ons huwelijk stuk was gelopen?
Dan was ik in eerste instantie ook afhankelijk geweest van een uitkering, het is wel erg simpel om dan te zeggen dat ik dan maar geen kinderen had moeten nemen, situatie's kunnen veranderen.
Als mijn kinderen ouder zijn dragen ze straks ook hun steentje bij (hoop ik tenminste).
Lo droomquote:
Daar hoorde ik Balkenende over praten pas geleden op TV. Besparen in de zorg, de zorg anders indelen en uitvoeren. In Belgie schijnt het veel beter geregeld te zijn. In Belgie is de zorg veel goedkoper.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
efficientie, precies datgene wat ons kabinet balkenende (ook enigszins rechts) en vvd de afgelopen jaren gedaan hebben waardoor nu de staatsschuld flink gekrompen is.
Mocht er nu een links kabinet komen dan gaat het volgens mij flink de verkeerde kant op met de economie. Al die mooie plannen als gratis OV () , Gratis kinderopvang etc etc dat moet wel ergens van betaald worden!
Alles okey ???????quote:
Dat weet ik dan weer welquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
LO HA! jullie posten te snel... ik houd het niet meer bij!
leuk pics mir!
Daar gaat het geld niet alleen maar naar het managementquote:Op woensdag 22 november 2006 15:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Daar hoorde ik Balkenende over praten pas geleden op TV. Besparen in de zorg, de zorg anders indelen en uitvoeren. In Belgie schijnt het veel beter geregeld te zijn. In Belgie is de zorg veel goedkoper.
Wat ze in Belgie anders doen dat weet ik even niet te vermelden. Maar ze pakken het daar anders aan.
Zo kun je meer zaken anders aanpakken. Mensen in dienst nemen die de boel opnieuw gaan ordenen.
Alleen al de inrichting van een gebouw kan zorgen voor kosten-besparing.
Administratie regelen inderdaad, automatische administratie. Geen 100 keer invoeren van hetzelfde, een administratie die zichzelf bijhoudt.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar gaat het geld niet alleen maar naar het management
Een verzorger of arts is hier bijna de helft (!) van zijn tijd kwijt aan administratieve handelingen.
Dat is echt te belachelijk voor woorden.
Jij zegt hier zo ongeveer dat vakantie een grondrecht is. vakantie is een extreme vorm van luxe!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles okey ???????
Hier gaat het wel zijn gangetje. Geestelijk gezien niets te klagen. Maar financieel gezien kan het beter zoals ik net liet zien.
Vraag me soms af waarom het ondertussen niet mogelijk is dat ieder mens modaal kan leven. En wat is modaal???? Niet overdreven uitgeven en zeker ook niet iedere cent moeten omdraaien. Eens onbezorgd 2 keer per jaar op vakantie omdat ieder mens een vakantie verdiend. Mensen verdienen vakantie in het leven.
Lees vaker in de krant van gezinnen die dus echt totaal geen geld hebben, mensen die de hele dag water drinken. Je kunt zeggen dat het beter is dan helemaal geen water maar het is toch de bedoeling dat je ieder jaar vooruit gaat als samenleving?
Waarom is het na 1999 weer achteruit gegaan. 1999 was een redelijke opleving en dan zakt het weer in. Het lijkt wel alsof het gemaakt is om te crashen allemaal.
Waarom geen constante groei ieder jaar? Ieder jaar 2 procent vooruit, 2 procent is genoeg. Zou het vanaf het begin ieder jaar met een rechte lijn 2 procent vooruit zijn gegaan dan zouden we nu in gouden tijden leven. Met een bescheiden groei vooruit iedere keer.
Lijkt soms alsof het allemaal te labiel voor woorden is. Het hele systeem dat te labiel voor woorden is. Niet alleen mensen die labiel kunnen zijn maar zeker het hele systeem van economie en maatschappij.
stabiele groei kan niet, een economie heeft altijd een conjunctuurbeweging (golfbeweging) omdat je nou eenmaal afhankelijk bent van een wereldeconomie. En die economie wordt beinvloed door oorlogen, tekorten op bv de oliemarkt, rampen (denk maar aan een paar orkanen die boorplatformen weggevaagd hebben) enz enz.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Stel je eens voor dat het vanaf 1980 stabiel gegroeid zou zijn allemaal. Dan neem ik even 1980 en niet 1900. Vanaf 1980 een groei van 2 procent per jaar. Reken dan eens uit waar we zouden zijn op dit moment. We zouden niets te klagen hebben.
Waarom groeit het niet stabiel?
Ik zei vroeger wel eens voor de gein, de economie en het hele systeem is ook manisch depressief en heeft last van stemmings-wisselingen.
Is het zo moeilijk om een consante groei te krijgen??? Ligt het eraan dat je te maken hebt met mensen die onvoorspelbare beslissingen nemen? Het hele klimaat dat heerst?
Het gaat altijd van boven naar beneden, altijd weer omhoog en omlaag. Een opleving en dan weer een recessie. Even een kleine opleving wat de gemoederen positief doet stemmen en daarna zakt het hele kaartenhuis in elkaar. Alsof er totaal geen fundamenten zijn waar op gebouwd wordt. Alsof het zo zwak is als een lammetje en dan is een lammetje zelfs sterk te beschouwen vergeleken met waar wij leefbaar in zijn.
Ik vraag me dus ook af of het wel juist is opgezet allemaal, of ze niet beter helemaal opnieuw kunnen beginnen. Helemaal opnieuw beginnen is moeilijk. Mensen hechten zich vast aan een bestaande manier.
Mag ik dan vragen waarom jij meer wilt verdienen dan een uitkering? Je zegt dat we te luxe leven en je wilt wel meer geld in het laadje krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij zegt hier zo ongeveer dat vakantie een grondrecht is. vakantie is een extreme vorm van luxe!
En dat is een beetje het hele probleem van de huide samenleving.
Er móet zoveel geconsumeerd worden omdat je anders anders bent dan anderen (lekkere zin)
Je móet een grote televisie, je móet een auto (liefst 2 want dat hebben de buren ook), je móet altijd 40 soorten frisdrank in huis hebben. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wanneer beseffen we nou eens dat dat allemaal een vorm van enorme luxe is!
Het is toch harstikke chique dat iemand die in de bijstand zit een televisie heeft?
Als mensen in Afrika dat horen komen ze hier toch massaal kijken of het waar is?
Zalm zei het al en ik deel die mening wel: armoede is relatief.
vroeger (jaar of 40 geleden) gingen mensen helemaal niet op vakantie. En nu is het ineens ondenkbaar dat je niet op vakantie gaat?
Ik zeg niet dat het leven makkelijk is als je bv kinderen hebt, dat hoor je mij echt niet zeggen maar bekijk het ook eens vanuit een ander perspectief. Relativeer het eens. We hebben het hier in NL niet slecht. Echt niet. Misschien alleen minder goed dan 5 jaar geleden, en een stap terug doen is schijnbaar erg moeilijk.![]()
Omdat degene met een uitkering niks doet voor zijn geld en degene die werkt wel misschien?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom jij meer wilt verdienen dan een uitkering? Je zegt dat we te luxe leven en je wilt wel meer geld in het laadje krijgen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel![]()
ik was je hier net trouwens aan het spammen in de tent
Hier op mijn werk bij een van de dames. We hadden het al eerder over je gehad natuurlijk. En nou kon ik even je fotoboek laten zien over wie we het nou hadden.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier op mijn werk bij een van de dames. We hadden het al eerder over je gehad natuurlijk. En nou kon ik even je fotoboek laten zien over wie we het nou hadden.
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
ow, de door jou genoemde ook hoor
oooowwww, DIE coentunnel...nee, dat niet. Alleen de alienserie en de kuttekopdubbelecoentunnelquote:
Juist op mijn werk is zoiets niet shockerendquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist op mijn werk is zoiets niet shockerend![]()
Ja...wel....ik zou er de arme heren hier niet mee op willen zadelen. Die kijken dan heel vies en wenden geschokt hun blik af![]()
Maar bij de dames doe je het wel goed hier.
met m'n mac.. photobooth, vissenoog/uitrekken en dat soort dingen..quote:Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef sararaats het volgende:
Mirage, hoe heb je die foto's gedaan?
Daarom zeg ik dat het allemaal door elkaar loopt, wil je ergens hulp verlenen dan krijg je weer te maken met zaken die tegenwerken, en zo werkt altijd wel wat tegen. Het gaat niet lekker vlot. Altijd weerstand en tegenstand. Ik zei vroeger vaker dat je tegenstand nodig hebt om een voorwaartse beweging te kunnen maken maar dat is denk ik niet altijd het geval.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
@ droom,
Het is inderdaad niet eerlijk verdeeld in de wereld dat ben ik helemaal met je eens.
Vergeet niet dat nederland ook een hoop geld geeft aan ontwikkelingssamenwerking. Al vraag ik me zeer regelmatig af of al dat geld wel goed besteed wordt . Daar moet eens kritisch naar gekeken worden. Meer geld is lang niet altijd de oplossing.
Bovendien is het erg lastig om landen te helpen die overlopen van corruptieschandalen en een leger wat een eigen willetje heeft. op die manier bereik je de bevoling nooit. Hoezeer je ook je best doet.
Triest dat het zo loopt helaas![]()
We leven nu ook van één salaris, dat van mijn man.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zorgen dat je meer overhoudt van je salaris (wat dus kan als je een wat rechtser kabinet kiest) en je kunt toe met 1 salaris (van de man bv). Of je gaat allebei parttime werken zodat 1 vd 2 thuis is.
Ben het met je eens dat situaties kunnen veranderen maar ben je het niet met mij eens dat het nogal kort door de bocht is om bv de kinderopvang maar helemaal gratis te maken?
Weet je hoe ontzettend veel geld dat de maatschappij kost?
Bovendien, als je in de bijstand zit ben je thuis en hoef je je kind ook niet naar de kinderopvang te doen. En de kinderbijslag blijft gewoon in stand bij alle partijen en daar ben ik ook helemaal voor. Ik vind het niet erg om wat subsidies te geven aan mensen met kinderen, ik ben er niet voor om hierin door te slaan.
Ik vind, nee ik WEET dat de overheid ook op andere manieren de opvang goedkoper kan maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef senesta het volgende:
[..]
We leven nu ook van één salaris, dat van mijn man.
Ik heb na de basisschool geen afgeronde opleiding, mijn moeder is hertrouwd met een man die maar één missie had en dat was mij de deur uitkrijgen en met mijn moeder en zijn kinderen een gezinnetje vormen.
Ik was dus erg vroeg de deur uit en heb altijd gewerkt om mijn hoofd boven water te houden, ik probeer niet zielig te doen hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom we niet voor gecombineerd werken hebben gekozen.
Ik zou op zich ook wel willen werken maar dat zet gewoon niet veel zoden aan de dijk.
Helemaal gratis zou voor mij niet hoeven, in ieder geval niet voor iedereen, volgens mij is het nu betalen naar inkomen en ik denk dat dat geen verkeerd systeem is.
Al mag het wel iets minder vind ik, mensen met een uitkering betalen helemaal niets voor peuterspeelzaal en ik moet mijn dochter van psz halen omdat het te duur is voor ons![]()
Ik vind alleen wel dat als je mensen verplicht om te gaan werken, je ook moet zorgen dat er betaalbare opvang is.
Hier net zo inderdaad, je piest overal net naast de pot.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:
dat is het hele probleem senesta.. je doet je best !
en zolang je je best doet in dit kutland wordt je afgestraft
Hier ook.. 1 inkomen... we redden het hoor, maar daar moet wel heel hard voor gewerkt en gepuzzeld worden. Op het moment zitten we weer in een goede vlaag, maar er zijn perioden geweest... jemig..
en nergens, nergens wordt je bij geholpen.
Ik heb een vriendin wel eens met haar financieen geholpen.
note !: lang niet iedereen met een uitkering of iets aanverwants heeft het zo goed als zij (ondanks dat zij het ook helemaaaaal niet breed heeft), het ligt er maar net aan hoe die op is gebouwd.. uit welk potje het precies komt etc etc
Haar inkomsten, haar uitgaven, haar vrijstelingen en de potjes waar ze aanspraak op kan maken meegerekend had zij met haar 1 kind het niet breed maar een stuk luxer dan wij met een inkomen... een man die keihard werkt. Soms om 15.00 uur s middags de deur uit gaat en de volgende ochtend om 8.00 uur pas weer thuis komt.
Als je net modaal zit (of er om heen schommelt) dan heb je dikke pech.
gister werd nog geroepen dat de meningen over modaal nogal verdeeld zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Ashavan het volgende:
Even ter verversing. Hoeveel is modaal ook al weer? 1300 netto toch?
Als ik zie dat er mensen zijn die met 800-1000euro in de maand rond kunnen komen en nog geld hebben voor zichzelf...
Dus er is inderdaad geen vastgesteld cijfer voor :Squote:'Modaal inkomen' betekent letterlijk het 'meest voorkomende inkomen'. In de praktijk is 'modaal inkomen' een vastgesteld inkomensniveau, vlak onder de zogeheten ziekenfondsgrens.
De ziekenfondsgrens is vastgesteld op ¤33.000 over 2005. Sind de nieuwe zorgverzekering een feit is en het ziekenfonds niet meer bestaat kan voor het vaststellen van het modaal inkomen dus de ziekenfondsgrens niet meer als referentiepunt dienen.
In Nederland gebruikt men het begrip modaal inkomen als referentiepunt waar veel inkomensmaatregelen van de overheid naar verwijzen. Het begrip is door het Nederlands Centraal Planbureau (CPB) gedefiniëerd als een 'geprikt' inkomensniveau.
Long time no seenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef vamperotica het volgende:
hello
ben ik het niet mee eens...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef Ashavan het volgende:
En voor die situatie veranderingen kun je heel goedkoop een verzekering afsluiten die je je meer uitbetaald per maand als je werkeloos bent dan dat je van de uitkering krijgt. En in die periode kun je op zoek naar iets anders.
Informeren en dan kiezen gebruik maken van iets doe je altijd zelf. Maar je moet niet van de overheid verwachten dat ze helpen.
heb jij niet gelezen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef Ashavan het volgende:
Je kan je ook over verzekeren natuurlijk. Maar je verhaal onderstreept wel dat je echt voor jezelf moet zorgen en niets van de overheid moet verwachten.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:25 schreef Ashavan het volgende:
Dus ben je oververzekerd...te veel
wat voor buffer ???quote:Het is me opgevallen dat mensen wel vaker verzekeringen nemen uit voorzorg waar je niets aan hebt als je beetje nadenkt.
Als voorbeeld. Ik, als een gezonde 20-jarige, ga toch geen extra tandarts verzekering afsluiten voor een eventueel kunstgebit? Of een looprek? So what als me tanden er morgen uitgeslagen worden, dat risico durf neem ik wel.
Na mate je ouder wordt heb je dan wel weer zulke verzekeringen nodig en een extra gezondheids geval als er iets gebeurd zoals een herseninfarct of iets dergelijks. Maar dan nog denk ik...waarom houdt je niet een buffer achter de hand?
quote:Je weet dat instanties altijd moeilijk doen en eer dat je je geld ziet ben je lange periode verder. Dat zie je zelfs al bij iets kleins als je een tandarts controle terug moet krijgen van de verzekeraar.
Maar wat dat betreft hadden sommige partijen wel interesante ideeen.
Daar hebben die maatschappijen wel een handje in. Mensen dingen aanpraten die ze niet nodig hebben en dan bang maken met hypothetische situaties om het dan toch aan te smeren.
1500 nettoquote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Ashavan het volgende:
Even ter verversing. Hoeveel is modaal ook al weer? 1300 netto toch?
Als ik zie dat er mensen zijn die met 800-1000euro in de maand rond kunnen komen en nog geld hebben voor zichzelf...
Okey, maar waarom dan altijd een klote beleid?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef Metro2005 het volgende:
elke stem telt![]()
vele stemmen maken 1 grote
Ik zet zo een DVD op.quote:
Geen idee kijk met half oog naar nederland1quote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
weet iemand trouwens of de uitslagen ook via internet te bekijken zijn (rtl 4 stream ofzo?)
Valt mee. Heb geen behoefte aan oorlog aangezien het tijdsverspilling is. Als je lastig bent gebruik ik een oud familierecept genaamd loodvergiftigingquote:Op woensdag 22 november 2006 21:15 schreef nokwanda het volgende:Tis maar goed dat ik niet met jou of Ash samen leef, Metro. Het zou oorlog zijn
Simpel. Elke partij heeft zijn goede en slechte ideeen. Helaas worden alleen de slechte ideeen werkelijkheid omdat die makkelijker uit te voeren zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, maar waarom dan altijd een klote beleid?
Waarom altijd een klote kabinet?
Waarom worden de problemen niet aangepakt?
Wat heeft een stem voor nut als de problemen niet worden aangepakt?
Ik snap er soms de ballen van.
Tot laterzzz
het duurt ook wel even voordat je lichaam de ziektekiemen aangepakt heeft en alle symptomen ook verdwenen zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:20 schreef sararaats het volgende:
goedenacht lieve kindjes, ik bedoel dames en heren
ik ben nog steeds hoesterig
Als mensen zulke domme uitspraken gaan doen krijgt die persoon nooit een stem van mequote:Op woensdag 22 november 2006 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hoop dat SP de grootste wordt.
Waarom
Uit voorgevoel dat het beter is voor mij en anderen, en omdat ik Marijnissen echt okey vindt overkomen. Ik vind politieke mensen niet snel okey, Femke Halsema van Groenlinks vind ik ook niets.
Marijnissen is de enige die ik in orde vind. Vandaar SP.
SP
Een keer hoorde ik Marijnissen praten over de prijs van brood, dat brood zelfs duur is. En ook dat zet me aan tot stemmen op de SP. Zomaar een zin uit zijn mond, lang geleden.
Je wel eens afgevraagd waarom de armen arm zijn en de rijken rijk?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef Dromenvanger het volgende:
De rijken vullen zakken en de armen krijgen niets.
Ik ben niet zo'n oorlogszuchtig typequote:Op woensdag 22 november 2006 21:15 schreef nokwanda het volgende:Tis maar goed dat ik niet met jou of Ash samen leef, Metro. Het zou oorlog zijn
Veel Ultra links gestemd en veel lichtelijk rechtsquote:Op donderdag 23 november 2006 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
Wat mij vooral opviel was dat er veel meer gekozen werd voor 'extreem' links of 'extreem' rechts.
Het midden viel een beetje overal buiten.
Tis je wel gegund. Je wilde een koper voor je auto en nou heb je een koper voor je auto.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
zo hehe misschien eindelijk een koper voor mijn auto.
UIteraard net in een periode dat het niet echt uitkomtheb mijn auto deze maand net ff veel nodig en mijn tv is pas stuk gegaaan wat weer geld kostte
![]()
zucht, het is me niet gegund.
jahoor....Kun je volgens mij gewoon vragen aan je werkgever.....quote:Op donderdag 23 november 2006 13:09 schreef Ashavan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is dat werkgevers vakantie geld eerder uitbetalen als je het nodig heb? Zag het bij de TV hypotheker langskomen toen ze spraken over mensen die financieel krap zaten en daardoor niet aan hun hypotheek aflossing konden voldoen. Ik wil het eerder aanvragen zodat ik ietwat meer geld heb met de verbouwing, aanschaf spullen (in het specifiek die LCD tv). Maar omdat dat meer vanwege ongeduld is, zodat het 2 maanden eerder gekocht kan worden, dan een echte benodigdheid weet ik niet of dat kan.
Groep kalkoenen vlucht voor Thanksgiving
Maar DV bij jouw is het ietwat anders dan de meeste uitkeringstrekkers. Jij wilt wel werken, maar omdat bepaalde figuren jouw niet in staat achtte vanwege je geschiedenis en condities namen ze dat risico nog niet. Wel goed dat je nu wel echt je leven op kan gaan pakken en iets gaat doen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis je wel gegund. Je wilde een koper voor je auto en nou heb je een koper voor je auto.
Als je die koper eerder had gehad was je tv nu ook stuk geweest en had je je auto ook meer nodig gehad. daar was anders ook niks aan veranderd.
Goed bezigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, net even gesprek gehad over werk. Ik ga begeleiding krijgen bij het vinden van vrijwilligerswerk, sowieso zal ik een opstapje moeten krijgen richting regulier werk. Dat thuis zitten bevalt me dus niet en het gaat op een gegeven moment wennen en dan wordt het steeds moeilijker om actie te ondernemen. Hoe langer ik thuis zit des te moeilijker het wordt dus, totdat je helemaal gaat vastroesten.
Nu hopen dat er ergens een geweldige plek vrij is waar ze je niet behandelen als koffie-meneer of wat anders.
Kan nog wel een tijdje duren voordat ik daadwerlijk aan het werk ben, krijg een beetje hulp om te komen tot een actiever leven dus. Ook met andere activiteiten als hobby's. 2007 ga ik waarschijnlijk naar een sport-school, niet thuis sporten maar onder de mensen sporten. Onder de mensen komen is beter dan thuis tussen de 4 muren. Maar het isoleren wen je zo aan dus. De dagen vliegen voorbij.
Niet dat ze mij gaan vertellen wat ik moet doen, ze gaan helpen bij mijn zoektocht. En ze bieden wat stimulans.
Ben het thuis zitten vaker meer dan zat![]()
En dan doen sommigen zo makkelijk praten over mensen met een uitkering, alsof zo'n leven makkelijk is. Geef mij een leuke baan en ik sta paraat. Maar alsnog eerst rustig opbouwen middels een vrijwilligers-plek.
Wil je dat niet weer doen, ik vond het eng.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef Mirage het volgende:
Treed binnen maffe en minder maffe truthers,
![]()
Ach gossiequote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil je dat niet weer doen, ik vond het eng.
en die kuttenkop was ook eng
Raak je nu dermate getraumatiseerd dat je nimmer meer een vrouw durft aan te kijken?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil je dat niet weer doen, ik vond het eng.
en die kuttenkop was ook eng
Nee.... Maar zo voelt het wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:38 schreef nokwanda het volgende:
Tis stilletjes hier.
Heeft iedereen het gisteravond op een zuipen gezet?
Uhm...quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:23 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen allemaal.
Sorry Barra. tegen de tiojd dat je kwam was iedereen blijkbaar al in slaap gevallen.
Of iets andersquote:
Middag allemaalquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:38 schreef nokwanda het volgende:
Tis stilletjes hier.
Heeft iedereen het gisteravond op een zuipen gezet?
beurt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Middag allemaal![]()
Nee geen kater, gewoon mijn half jaarlijkse "beurt" gehad vanmorgen![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
beurt?ik zal er maar niet naar vragen
![]()
![]()
Ik ken mirage lang genoeg om dat te weten maar het was nogsteeds eng.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ach gossie
*stelt Baay gerust*
Het is Mirage maar hoor.
Nou, neem me vooral niet kwalijk hoor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ken mirage lang genoeg om dat te weten maar het was nogsteeds eng.
En ik heet trouwens BG of Baaj, niet baay![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef Mirage het volgende:
dies toch niet eng he...
ik vinnum schattig
![]()
wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, neem me vooral niet kwalijk hoor!
Gaat niet samen. Arme jongenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi, ik ben BGtje, jullie vinden mij allemaal lief en ik ben slim.
Ik ben 23 herfstjes oud en dat betekend dat ik bijna op 1/3e van mijn leven ben,
ik ga namelijk op mijn 79e dood.
Ik woon in het gat heerenveen, en ik verveel me.
Ik ben te slim soms en daarom word ik weleens verkeerd begrepen wanneer ik sarcastisch ben.
Ik heb ervaring met teveel dingen om op te noemen, weet te veel en heeft te weinig energie ervoor.
Ik heb een grote penis en ik ben gespierd en knap.
groetjes.
*verschrikkelijke hoestbui kreeg*quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Middag allemaal![]()
Nee geen kater, gewoon mijn half jaarlijkse "beurt" gehad vanmorgen![]()
Is je geheugen gereset ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch maar even opnieuw gedag zeggen
Ik ben dromenvanger en sinds vandaag geregristreerd hier. Ik ben dus nieuw en weet niet hoe het werkt allemaal. Ik zal me later voorstellen helemaal. Ik ben nuchter ingesteld, ik ben zo normaal als een komkommer in een kom sla.
Als je over normaal praat dan praat je over mij dus. Ben ik hier op de juiste plek als nuchtere Nederlander?
Ik ben 18 jaar dus![]()
Nog lang geen 29 gelukkig
Ik durf niet te posten over mijn normale invalshoeken dus![]()
Ik denk dat ik een vreemde eend in de bijt ben hier
Volgens mij welquote:
* Metro2005 drukt stiekem op het knopjequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles naar de klote!!!!!!
Will Smith dan maar, postkantoor is sowieso een rare instelling. Maar goed.
Will Smith zorgt voor zon in de regen nu. Lekkere beats
[afbeelding]
Hier zit mijn reset button dus. Gisteren hebben ze die button geinstalleerd, ik ga nu weer pushen erop.
Iedere 10 seconde resetten![]()
Zodat ik niets weet behalve het heden. Ik mag niet eens weten wat ik 1 minuut geleden allemaal dacht of deed. Alleen het nu op de seconde in het heden
Wil jij ook zo'n knopje hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Metro2005 drukt stiekem op het knopje
![]()
soort goudvis ideequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wil jij ook zo'n knopje hebben
Moet je even bidden naar de grote resetter hier in de kosmos. Loop je morgen ook met zo'n knopje in je nek.
Lekker in het ongewisse blijven, ieder moment een moment van verbazing. Ieder moment verbaasd zijn over het leven. Niet wennen aan het leven maar verbaasd zijn over al het mooie aan het bestaan.
Ben je na 1 uur gewend aan alles, dan reset je vervolgens weer
Zo is ieder moment een nieuw moment, zul je je nooit vervelen.
Heb je een serie of film al 100000 keer gezien dan reset je weer. Heb je muziek te vaak geluisterd dan reset je weer. Raak je uitgekeken op je vriendin dan reset jij jezelf weer, en misschien haar ook als zij het nodig heeft.
De reset God is een goede God
Of moet ik zeggen de reset-knop
Mij bevalt het wel, iedere keer verbazing tonen na alles, uitgekeken raken zorgt voor sleur en verveling. Ik kan nu 10000 jou bericht met verbazing bekijken, door me steeds te blijven resetten.
Fabrieks-instellingen.
Het houdt je bezigquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
soort goudvis idee
doe maar niet, lijkt me nogal frustrerend om telkens alles opnieuw te moeten leren
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het houdt je bezig
Wie weet reset ik alleen de beleving, dat ik het lange termijn geheugen erin laat zitten. Dat ik alleen bij film en muziek alles doe resetten. Niet mijn hele geheugen resetten maar een gedeelte ervan. De zaken die ik vol verbazing opnieuw wil doen resetten. De rest aanwezig laten.
Opnieuw moeten leren schrijven wil ik dus niet. En opnieuw moeten leren rekenen ook niet.
Heb trouwens lekkere muziek opstaan van Faithless. Eerste keer dat ik dit album luister, maar dan dus echt de eerste keer. Zonder resetten de eerste keer. Een 3 dubbele cd is het.
Lekkere muziek![]()
Ben helemaal op de muziek aan het meegaan weer. Waar is die smiley waarbij die helemaal uit het dak gaat.
Die bedoel ik inderdaadquote:
hoiquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Saraatje!!!
Wat zijn fluimen?
Zou eerder zeggen dat ie aan de Hepetitus B lijdt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat beestje ziet eruit alsof hij schurft heeft
oh neem me niet kwalijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef nokwanda het volgende:
he getver
heb wat medelijden met de visualiserende medemens, zeg
Dromenvanger, gefeliciteerd met het uitvinden van de zin van het leven en de reden van de dood,quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Even zonder gein. Ik zou dat wel willen, een reset even. Even alles en dan ook alles vergeten. Een frisse start en een nieuwe start. Je voert in welk werk je wilt met welke opleidingen. Je voert in welke boeken je gelezen wilt hebben en je voert je vriendin in.
Zo makkelijk moet het leven zijn. Niet zeggen dat je inzet moet tonenInzet tonen gebeurt al genoeg door op te staan 's morgens
jullie vinden me gewoon niet meer lief he!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:23 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen allemaal.
Sorry Barra. tegen de tiojd dat je kwam was iedereen blijkbaar al in slaap gevallen.
ik vind je wel liefquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jullie vinden me gewoon niet meer lief he!
jawel. Ben alleen een tijdje offline geweest en op rare tijden aan het werk. Moet er zo ook weer vandoor. Eerst een tukkie op de bank doen en dan weer de hort opquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jullie vinden me gewoon niet meer lief he!
zie het nu ook.... dacht dat ik al teruggemailt had... stuur morgen ochtend wel een mailquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jawel. Ben alleen een tijdje offline geweest en op rare tijden aan het werk. Moet er zo ook weer vandoor. Eerst een tukkie op de bank doen en dan weer de hort op![]()
Maar ik dacht dat jij mij niet meer lief vond. ik mailde je nog maar kreeg helemaal geen antwoord.
Hee....Dan zitten we in hetzelfde stadje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik heb zojuist een bolletje gekocht van bergkristal.
[afbeelding]
8 minuutjes fietsen en ik ben bij Pleïade.![]()
Valt wel mee.......quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef nokwanda het volgende:ik zit op mijn werk en beneden in het cafe is een jamsessie. Mijn EWtje doet ook mee. Meeeeeen, ik ben zo trots als een aap met 7 lullen.
Die gozer rocks!!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef nokwanda het volgende:ik zit op mijn werk en beneden in het cafe is een jamsessie. Mijn EWtje doet ook mee. Meeeeeen, ik ben zo trots als een aap met 7 lullen.
Die gozer rocks!!
Navahsa? wat is dat dan..quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:37 schreef TaLoN.NL het volgende:
Haha, wat een morbide spiegel. Als ik jou was zou ik er maar geen 3x Navahsa tegen zeggen.
Tis dat ik een poesje heb (lichte kater) van gister,quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:37 schreef Ashavan het volgende:
Geen idee met Navahsa vindt ik allerlei vage forum users.
Vindt wel van alles met Navassa zoals:
http://denali.gsfc.nasa.gov/navassa/
https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/bq.html
Navasha is allerlei instrumenten en muziek.
Klopt, het onderzoek wordt uitgevoerd in het UMC Utrechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:15 schreef The_Shining het volgende:
mogguh...
van de week las ik een artikel in de metro (of spits, geen id) over gezonde stemmenhoorders.. dacht er over een topic te beginnen maar geen zin in een discussie. Ik kan het artikel niet terugvinden maar deze lijkt erop:
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/30655146/
Het onderzoek was volgens mij gedaan in Utrecht met 150 personen. Het komt erop neer dat men in psychiatrie van mensen die stemmen horen maar ermee om kunnen gaan willen onderzoeken hoe zij dat doen, waar andere mensen bang worden van stemmen en er 'gestoord' van worden. Een belangrijke ontdekking is dat met scans werd aangetoond dat er hersendelen oplichten wanneer mensen stemmen horen die eigenlijk niet horen op te lichten. Zoiets als dat het fantasie gedeelte van de hersenen actief zouden moeten zijn terwijl de delen die geassocieerd worden met het horen oplichten, alsof zij daadwerkelijk stemmen horen via de oren.
ja hoor, mijn fiets heeft een lekke bandquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:14 schreef Ashavan het volgende:
Heb je tenminste geen excuus om te laat op je werk te komen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef Metro2005 het volgende:
Hallooooo![]()
ik heb een suzuki swift gekocht vandaag![]()
![]()
alleen jammer dat de persoon die mijn xantia wou hebben vandaag afbeldenu heb ik dus 2 auto's
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sorry dat ik moest lachen.
Maar eerst wilde je je auto zo snel mogelijk verkopen. Toen kreeg je een koper en toen was het niet goed want je had je auto nodig en nu heb je je ouwe auto ook toch nog en heb je er twee.
In jouw geval is de zin: "be carefull what you wish for" wel heeeeel erg van toepassing.
Al je wensen komen uit. Alleen weet jij blijkbaar niet helemaal zeker wat je wil
[afbeelding]
Jij lijkt op het jongetje uit deze tekenfilm.
Halloquote:Op zondag 26 november 2006 13:55 schreef sararaats het volgende:
Allo' Allo', my name is blahblahblah
ik ben tegenwoordig een slaapkop en een dromertje
wees blij, wat moet je met een tv en dvd speler, naar buiten moeten we.quote:Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
jeeeeeetje zeg wat een ongeluksweek is dit
maandag gaat de tv stuk
gister gaat mijn autoradio stuk
en vandaag gaat mijn dvd speler thuis doodongeloofelijk
Ik zei toch. Als het ene kapot gaat dan volgt meestal meer in korte tijd. Dat is altijd het geval met thuis apparaten, en zeker als je ze in ongeveer dezelfde periode aangeschaft heb. Daarom zorgen de meeste mensen dat ze een buffer achter de hand hebben om alles meteen te kunnen vernieuwen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Metro2005 het volgende:
jeeeeeetje zeg wat een ongeluksweek is dit
maandag gaat de tv stuk
gister gaat mijn autoradio stuk
en vandaag gaat mijn dvd speler thuis doodongeloofelijk
Tv had ik al vervangen, dvd speler vind ik niet echt prioriteit hebben en in de auto heb ik nu een cassettespeler geprakt. (beter dan niks).quote:Op maandag 27 november 2006 06:50 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ik zei toch. Als het ene kapot gaat dan volgt meestal meer in korte tijd. Dat is altijd het geval met thuis apparaten, en zeker als je ze in ongeveer dezelfde periode aangeschaft heb. Daarom zorgen de meeste mensen dat ze een buffer achter de hand hebben om alles meteen te kunnen vernieuwen.
Meestal doe je 4-5 jaar met zo'n ding. Neem de nieuw prijs, deel het door 5 en je weet hoeveel je per jaar aan de kant moet houden. Zelf ga ik niet op vakantie meer tot ik een redelijke buffer heb opgespaard.
Zat maar 1 jaar opquote:Op maandag 27 november 2006 09:49 schreef Ashavan het volgende:
3 jaar? Inderdaad niet echt het termijn waarin het kapot hoort te gaan. Toevallig net de garantie verlopen ook?
quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Metro2005 het volgende:
Wat voor games doe je dromenvanger?
en sararaats, wil ik weten wat je gedroomd hebt![]()
![]()
ik bedoel dat ik een vervolg kon forcerenquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ook niet hoe precies dat staartje aan die droom kwam
en ik dacht weer dubbelzinnig, as usualquote:Op maandag 27 november 2006 15:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik een vervolg kon forceren
de laatste keer dat ik wakker werd was het 13u en nog iets
ik heb vannacht piano gespeeld samen met poekie
we hadden een pianorecital
quote:Op maandag 27 november 2006 17:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik dacht weer dubbelzinnig, as usual
quote:Op maandag 27 november 2006 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Zal niet helpen. Ik ben altijd dubbelzinnig. Ligt aan mij, niet an jou
quote:
Goede morgenquote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Metro2005 het volgende:
Wat voor games doe je dromenvanger?
Wazzupquote:
Weet je nog, mijn rijbewijs?quote:
Hoe kan dat nou. Bij 3 goedgekeurd en dan nog niet door?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet je nog, mijn rijbewijs?
Nou, toen mezelf laten keuren, door 3 onafhankelijke artsen, bij alle 3 goedgekeurd, CBR legt dat dus naast zich neer![]()
Wel gelijk in beroep gegaan maar nu geen rijbewijs dus![]()
En dat beroep duurt een maandje of 4.
En ik verhuis zeer binnenkort, verlaat dus het dorp waar al mijn familie woont, geen probleem vond ik, met de auto ben ik er zo, dat gaat dus nu niet zo lukken.
Ik kan ook niet zo makkelijk met het openbaar vervoer..........., dus daarom ben ik.........heel erg
![]()
wat een kutstreek van het CBR~!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, toen mezelf laten keuren, door 3 onafhankelijke artsen, bij alle 3 goedgekeurd, CBR legt dat dus naast zich neer![]()
En ik verhuis zeer binnenkort, verlaat dus het dorp waar al mijn familie woont, geen probleem vond ik, met de auto ben ik er zo, dat gaat dus nu niet zo lukken.
Ik kan ook niet zo makkelijk met het openbaar vervoer..........., dus daarom ben ik.........heel erg
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
die mensen vanachter hun bureautjes... je zou ze !!
Je vraagt maar mooi extreme taxivergoedingen aan !
Als ze je zo gehandicapt inschatten, dan heb je recht op vervoer op maat of hoe dat dan ook heet...
aanvragen, uitkkleden en bij gezeur verwijs je ze door naar het CBR voor een discussie.
Kijken wie er wint
ik vind het ontzettend balen voor jou...
Mars inconjuct Saturnusquote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef senesta het volgende:
Maar wat voor verklaring kunnen ze daarvoor geven dan?
Belachelijk toch dat ze het advies van drie artsen naast zich neer leggen?
Heb je vervelende transits?
In dit geval heeft het nut.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo goed in het "uitkleden" omdat ik me op die manier afhankelijk maak van anderen en ik wil niet profiteren van de maatschappij![]()
Zolang ik alles zelf kan behappen zal ik dat zeker doen maar op deze manier wordt je er wel toe gedwongen natuurlijk.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
ah beter dromenvanger
Altijd lekker zulke muziek cd's
Tja, met je rug tegen de muur aspecten he?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mars inconjuct Saturnus
Mars vierkant Maan
Mars inconjuct MC![]()
Ik had het kunnen weten maar ja, dat is ook gelijk een van de redenen waarom ik mijn eigen transits zelden bekijk![]()
En ja Vamp, sommige medische adviseurs denken het beter te weten dan drie specialisten.
Bedoel jequote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef TaLoN.NL het volgende:
Dames en Heren, even een vraagje...
Laatst verscheen er in TRU een link naar een horoscoop, wat was die link ook al weer?
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kom weer even langswippen
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo goed in het "uitkleden" omdat ik me op die manier afhankelijk maak van anderen en ik wil niet profiteren van de maatschappij![]()
Zolang ik alles zelf kan behappen zal ik dat zeker doen maar op deze manier wordt je er wel toe gedwongen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |