Surprises hebben we gelukkig afgeschaft, as. vrijdag alleen dobbelen. Hopelijk iets minder lang dan vorig jaar, toen hebben we 1,5 uur lang die kadoos door zitten pasen, op een gegeven moment wordt je daar een klein beetje simpel van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mensen die hier trouwens nog aan surprises doen ofzo? Deel hier je ervaringen.
Zelf doe ik op werk een soort 2 mensen vs 2 mensen surprise.
Maak met een maat van me een mooie kooiconstructie van ijzerdraad, een mooie bol van ijzerdraad eromheen
kado in het midden van de kooiconstructie, goed waterdicht ingepakt.
dan, zak eromheen, water erin, keihard invriezen en zak er weer af. En in het gedicht zetten dat het cadeau breekbaar en broos is enzo, pak dat maar is uiit bitches![]()
En daarom stem ik Geert WIldersquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou wat verassende inside-information: het waren mocro's![]()
stemdequote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
En daarom stem ik Geert WIlders![]()
Wat tof dat er beeld bij zit... geniaal. Wat een joepies. Hoor die argumenten, hahaha.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:10 schreef PieterBas het volgende:
Op de website van het zo hoogstaande NOS Headlines. Die gasten hebben wat tegen Westlanders.. terwijl de Westlanders dondersgoed weten welke minderheid dit kinderfeestje moet verzieken..
Een paar maanden geleden een gehele VMBO klas op straat interviewen, vind je het gek dat we worden gezien als een lomp volk.![]()
![]()
Briljant van die disco voor 15 jarigen.. Als je 15 bent kom je ook het teejater ook nog wel inquote:Op woensdag 29 november 2006 23:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat tof dat er beeld bij zit... geniaal. Wat een joepies. Hoor die argumenten, hahaha.
En check ook dat dikke schaap op dr fiets in dr witte jack (sorry als dr vriend hier zit..)![]()
En dat andere meisje, ja al die nageroep![]()
En dat joepie dat niet wil dat de politie snel komt![]()
Voer dan gewoon een vluggere ramkraak uit suflul![]()
Edit# 25: 'levenslang....ongeveer'![]()
Daar gaan een aantal van die meiden die jij eerder postte, ook heen geloof 'k.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:58 schreef Gebleekte het volgende:
Vluchtenburg!
Rrooaarrrrrrquote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daar gaan een aantal van die meiden die jij eerder postte, ook heen geloof 'k.
quote:
Explosief en pistool gevonden
Aan de Windmolen in Wateringen is donderdag een tas met een granaat en een pistool gevonden.
De tas is gevonden tijdens werkzaamheden in de sloot nabij het zwembad.
De EOD is onderweg om het explosief mee te nemen of tot ontploffing te brengen. De straat is aan beide kanten afgesloten.
Het gaat vermoedelijk om spullen van tijdens de Tweede Wereldoorlog.
I second thatquote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef keijz het volgende:
Kan opzich wel ja, maar ik vermoed niet dat ik na een paar uur 2007 al niet meer weet wie dubidub is
Bierquote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef dubidub het volgende:
Ik zie het al voor me, 4 mensen die bij iedereen op elkaars arm loopt te kijken in de hoop een GotC, een dubidub, een ThaRooP of een keijz te vinden
En één biertje maar?
Ik kwam vorig jaar de tent binnen met een grote blaar op mijn hand, iemand vond het nodig om zo'n romeinse kaars in mijn hand te schietenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef GotC het volgende:
Als ik t echt goed doe dan haal ik t feest niet eens
Pijnlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar de tent binnen met een grote blaar op mijn hand, iemand vond het nodig om zo'n romeinse kaars in mijn hand te schieten![]()
Maar het pils smaakt altijd wel goed op oudejaarsavond![]()
Mwah, van sterke drank ben ik niet zo een fan.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef GotC het volgende:
[..]
PijnlijkIk kwam met een jas zonder rits binnen, 1 van mn (zwaar bezopen) vrienden probeerde m'n jas dicht te ritsen
Ik ga voor de champagne, of iig sterke drank.
Idd, als je nog niet vet ben, dan weet je wel zeker dat je het wordtquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef PieterBas het volgende:
ik denk dat ik al lam op vluchtenburg aan kom fietsen... zo niet.. dan ga ik ieder geval lam terug..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een bruin/koper tasje bij me, en All Stars aanquote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Oke! Je kan mij herkennen aan een biertje in m'n linkerhand.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Oke! Je kan mij herkennen aan een biertje in m'n linkerhand.
Ik ga ook naar R-dam waarschijnlijk. Waar ga je precies heen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:25 schreef keijz het volgende:
Zo het weekend staat weer voor de deur
Morgen eerst voetballen, en 's avonds waarschijnlijk naar Rotterdam
En geslaagd met 2 foutenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:17 schreef ThaRooP het volgende:
Zoow, morgen 13:30 theorie examen voor me rijbewijs, kan niet moeilijk zijn lijkt me![]()
Hmm, ik had pas 7 fouten, voelde me best genaaidquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:15 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En geslaagd met 2 fouten![]()
Echt ook daaro, de helft van die zaal is buitenlands, en er waren er maar 16 van de 42 geslaagd![]()
En van t weekend, denk maar beetje rustig aan doen ofzo ik zie t wel![]()
Ik had eerst 10 foutenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:36 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hmm, ik had pas 7 fouten, voelde me best genaaid![]()
Toen ik ging was er zo'n meisje, en haar ding werkte niet zeg maar. Dus dat zei ze tegen die vent. En hij zo van: Nee dat ligt aan jou, en we gaan het er nu niet over hebben want je leidt iedereen af blabal.. echt zo triest![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef PieterBas het volgende:
Van de IT Crowd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |