Kan je mooi ff met de auto langs het hok rijdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef keijz het volgende:
Nog een uurtje werken, dan met de auto naar huis, dan bier, morgen voetballen (als het droog blijft) en dan morgenavond bier in Amsterdam
Niet beter dan jij hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kan je mooi ff met de auto langs het hok rijden![]()
kinderbier!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef GotC het volgende:
Bussen met bier
Zometeen:
Werken, daarna naar Delft, en dan effe zitten met the usual colaIs er nog iets anders wat bobbers kunnen drinken (behalve Red Bull, Cola (en fanta, sprite etc etc) en water?
Is de golden earring zo vroeg afgelopen dan dat je dat nog redt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:48 schreef dubidub het volgende:
Vanavond maar effe nix doen denk, gisterenavond was gek zat. Morgenmiddag naar vriend, shoarma+bier dan golden earring+bier, dan Naaldwijk + bier. Is goed man!
Ik stel voor dat we een partij voor de bieren oprichten, PvdB, en meedoen aan de volgende verkiezingen.
Ja, ze beginnen om 20:30 en ze zullen neit tot half 12 daar staan denk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is de golden earring zo vroeg afgelopen dan dat je dat nog redt?
Ik moet nu ff middagje uitrusten (en ja dat is flink nodig, gisteravond weer langer doorgegaan dan gepland)
De wekker was me vanmorgen niet gunstig gezind, werk schijnt niet op te schuiven naarmate je de avond ervoor langer en meerzuipt![]()
Moest ook alweer een halfuur inleveren want was te laat, overkomt me de laatste weken echt overal, volgens mij ben ik de afgelopen 2 weken op school geen lesuur op tijd geweest.
maar goed, vanavond wedstrijd tegen de nummer 1, de nieuwe nummer 1, 2 weken terug speelde we al tegen de vorige nummer 1. Gaat lekker zo dus.
En vanavond Teejaat
Die oudjes houden wel van een pauze hoor, dus het kan gerust tot half 12 durenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, ze beginnen om 20:30 en ze zullen neit tot half 12 daar staan denk.
Ik bereid me nu vast voor dat ik zometeen moet fietsen.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik bereid me nu vast voor dat ik zometeen moet fietsen.
Ik ga maandag naar de kapper, en heb nu dus een echt wildemans kapsel, altijd heerlijk met wind als vandaag.
maar over tot de orde van de dag: vanavond stevig doorzuipen want de mood zit er dik in, daarnet ff de wedstrijd tegen de nummer 1 (we wisselen nu van plek) gewonnen.
Waar woon jij danquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hey hier zijn jullie gebleven. Tevens meelurkpost
De rand van Monster, hiervoor Kwintsheul en daarvoor Naaldwijkquote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Waar woon jij dan
Gisterenavond Golden Earring. Was zeer goeie shit![]()
Ik nog minderquote:Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef wlsandman het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik kapot ben![]()
Ik loop zeg maar op mijn tandvlees![]()
Dit weekend ongeveer 13 uur slaap gehad, veels te weinig dus![]()
Ik heb vrijdag 4 uurtjes slaap gehad, en gister 3. Niet dat ik normaal veel meer slaapquote:Op zondag 26 november 2006 19:22 schreef wlsandman het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik kapot ben![]()
Ik loop zeg maar op mijn tandvlees![]()
Dit weekend ongeveer 13 uur slaap gehad, veels te weinig dus![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 4 uurtjes slaap gehad, en gister 3. Niet dat ik normaal veel meer slaap.
Daar ging ik ook altijd van uit. Redt dat al tijden niet meer, vooral niet op vrijdag.quote:Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Ben je dan niet verrot a.s. week? Ikke wel denk, en ik zal dus een goeie bak koffie nodig hebben morgen om enigszins bij te komen![]()
Ik heb echt wel minimaal 9 uur slaap per dag nodig, het liefste meer![]()
Eehm dat is normaal tegenwoordigquote:Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Ben je dan niet verrot a.s. week? Ikke wel denk, en ik zal dus een goeie bak koffie nodig hebben morgen om enigszins bij te komen![]()
Ik heb echt wel minimaal 9 uur slaap per dag nodig, het liefste meer![]()
Ik ben benieuwdquote:Het Westland
* Het wordt makkelijker om vanuit het Westland naar Den Haag te reizen. Voor de meeste bestemmingen in Den Haag hoeft u maar 1x over te stappen. De meeste buslijnen gaan ook vaker rijden. En straks met RandstadRail bent u ook nog eens veel sneller in Den Haag centrum.
* Zowel Rotterdam als Den Haag zijn met Interliner 86 goed bereikbaar. Naar Rotterdam stapt u in Schiedam over op de metro. Naar Den Haag stapt u in Leyenburg over op de tram. Interliner 86 rijdt overdag ieder kwartier en in de spits tussen Naaldwijk en Den Haag zelfs iedere 7 minuten.
Ik was deel van de oude ONZSCquote:Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding] Da's 14.gifIk hang vaak in ONZ ja
.
Nou vooruitquote:
Waarom wasquote:
De laatste tijd zit er een hoop bagger in. Vroeger (quote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waarom was![]()
En wat is er eigenlijk zo leuk aan ONZIk vind het altijd maar een stelletje kanslozen zeg maar...
Ach, toen het nog leuk wasquote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waarom was![]()
En wat is er eigenlijk zo leuk aan ONZIk vind het altijd maar een stelletje kanslozen zeg maar...
Paint topicsquote:Op maandag 27 november 2006 19:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
De laatste tijd zit er een hoop bagger in. Vroeger () waren er veel paint topics. Tegenwoordig worden er maar weinig leuke/goede topics geopend
.
In Hollywood denk ikquote:Op maandag 27 november 2006 19:10 schreef dubidub het volgende:
Tof, waar ben je volgende week zaterdag? Dan ga ik je aanraken![]()
De nachtbagger bestaat nog steeds heur.quote:Op maandag 27 november 2006 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, toen het nog leuk wasEn het was de enige SC dat alleen 's nachts mocht bestaan
Toendertijd zat ik echt op Fok! tot 5 a 6 uur 's ochtends..
Alleen maar in die SC..
Ja, maar niet De Echte ONZSCquote:Op maandag 27 november 2006 20:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
De nachtbagger bestaat nog steeds heur.
Maar met minder leuke mensenquote:Op maandag 27 november 2006 21:33 schreef dubidub het volgende:
ja ok, maar je kunt nog steeds snachts baggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |