Ga jij nou maar in dat elitaire VVD topic je de verstandige jongen proberen uit te hangen..quote:
Ik vraag even of een uitsmijter je uit 't café zetquote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef freddygonzales het volgende:
Kinderen kan Marijnissen ook niet maken. Dit is die überlelijke dochter van hem:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een serieuze vraag. Maarja de bekende rode waas weer he.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in dat elitaire VVD topic je de verstandige jongen proberen uit te hangen..![]()
Kssst, ga naar je eigen café!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef freddygonzales het volgende:
Kinderen kan Marijnissen ook niet maken. Dit is die überlelijke dochter van hem:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt spannend man.. ik gun het ze ZO erg dat ze heel veel zetels winnen.. Aaaaaaaah kwilde dat het al 9 uur was!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef venomsnake het volgende:
Twinkle20, je bent een heldin!!![]()
Nog 2/half uur en dan gaan de stembussen dicht!
Om 21.00 uur komen de eerste exit polls uit, dat geeft een beetje een idee hoe er gestemd is in Nederland.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Komt die uitslag eigenlijk vanavond al of hoelang moeten we nog wachten?![]()
godsamme dit soort hypevolk stemt er dus opquote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik vind het echt spannend man.. ik gun het ze ZO erg dat ze heel veel zetels winnen.. Aaaaaaaah kwilde dat het al 9 uur was!
Moet zo eerst nog tot half 9 gaan dansen... Maja heb ik even wat afleiding..
Jeetjequote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha eerst die walgelijke propaganda, en dan val je ineens grandioos door de mand met die laatste alinea.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik vind het echt spannend man.. ik gun het ze ZO erg dat ze heel veel zetels winnen.. Aaaaaaaah kwilde dat het al 9 uur was!
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
16 dagen, waren de verkiezeingen maar 16 dagen laterquote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mijn maten en hun ouders ook allemaal SP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |