Wat jij wil.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Je bedoeld Bos met z'n ongemakkelijke glimlach?
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:13 schreef SCH het volgende:
Waarom zo verbaasd doen als niemand met je wil reageren?
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:23 schreef SCH het volgende:
Heb je de spellingscontrole voor Wildersianen nog niet geinstalleerd? Foei![]()
Je hebt gelijk, liever een foutje in de spelling dan een grammaticale fout.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een spellingscontrole helpt niet tegen zo'n fout. Daar heeft hij het dus ook niet over.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, liever een foutje in de spelling dan een grammaticale fout.
quote:Dion Graus (Heerlen, 1967) is een dierenactivist en voormalig presentator van het lokale televisieprogramma Beesten met Dion.
In september 2006 kwam Graus in opspraak nadat hij in een interview had afgestaan aan de Volkskrant. Columnisten vielen over bepaalde uitspraken die ze naief en ongenuanceerd vonden. Zo bekommerde Graus zich over het lot van een muisje en vergeleek hij zich met ridder Floris. Toen hij anoniem kritiek kreeg via internet, kwam bij hem een plan op om de anonimiteit van internet aan te pakken. (Wikipedia)
quote:Dion Graus
39 jaar, Heerlen
Een hart van goud. En dat hart klopt vooral voor dieren. Graus: "Dieren zijn pas echt de zwakkeren in de samenleving." Dus: dierenrechten in de grondwet en geen pardon voor dierenmishandelaars. (geertwilders.nl)
aaahw, is grote boze wilders zwaarder vertegenwoordigd dan femke nuquote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef JelleS het volgende:
Gefeliciteerd extreem-rechts Nederland.
Nu kunnen ze snel de naam veranderen in partij van de schijnvrijheid
jawohlquote:Op donderdag 23 november 2006 09:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is dit het Heil Wilders topic? Zijn dit nou de neo-fascisten van dit land?
'Beesten met Dion' Klinkt kinky!quote:Op donderdag 23 november 2006 02:54 schreef soylent het volgende:
Ach, waarom ook niet. Gefeliciteerd Wilders met je monsterzege!
We hebben in ieder geval ene Dion Graus in de kamer. Ik ken hem niet verder. Maar een partij waar men dierenrechten hoog in het vaandel heeft staan, daar kan ik alleen maar vol lof over spreken.
[..]
[..]
1 antidemocratie-fascist, gefeliciteerd nederland!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef pfaf het volgende:
600.000 xenofobe, hersenlozen, fascisten. Gefeliciteerd Nederland.![]()
Dese wooorden kunnuh se nie eens uitschpreke manquote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef pfaf het volgende:
600.000 xenofobe, hersenlozen, fascisten. Gefeliciteerd Nederland.![]()
pfaf is net 17 die mag nog niet stemmenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:52 schreef UberPhreak het volgende:
Wat heb jij gestemd mijnheer de mod? Ik ben benieuwd.
Doe maar niet meer voortaanquote:Op donderdag 23 november 2006 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb op hem gestemd
ook een laatste minute beslissing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |