Pechtold, die werd er helemaal uitgeluld door Stuger, Wilders en Pastors. Ik had gewoon medelijden met die manquote:Op woensdag 22 november 2006 17:45 schreef freddygonzales het volgende:
Geert gaat winnen!!!!!!!! Hij was masterlijk tegen Pechtold gisteren op tv. Dat zijn geen vrienden van elkaar. Geert veel succes vandaag, ik heb gestemd op jou!
Maar heus niet te groot voor m'n frituurpan, wat zal ik voor je klaarmaken ? Een broodje Bamao of zal ik wat shoarmao voor je bakken ?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zijn ze te groot voor.
hop en nu koken voor het schatje, ploert!
Nederlanders waren 20 jaar geleden geen racisten hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef luidspreker het volgende:
enige politieke partij die opkomt voor de nederlandse identiteit zoals 20 jaar terug! Hiep hoi PVV, ik denk minstens 7 zetels!
20 jaar terug waren het allemaal linkse blijf van mijn lijf hippiesquote:Op woensdag 22 november 2006 18:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nederlanders waren 20 jaar geleden geen racisten hoor.![]()
Waarom zijn we racisten dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nederlanders waren 20 jaar geleden geen racisten hoor.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
Let op, straks gaat het regenen en o.a. hierdoor zal WIlders uiteindelijk op 81 zetels uitkomen
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef TeChNo2 het volgende:
Moet het topic niet zijn: feliciteer hier monster Wilders met zijn zege ?
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef TeChNo2 het volgende:
Moet het topic niet zijn: feliciteer hier monster Wilders met zijn zege ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |