als ze normaal kijkt is ze niet verkeerdquote:Op woensdag 22 november 2006 10:56 schreef dRobje het volgende:
noemt zich op sugababes :KONINGIN*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier is ze nog wel een beetje te doen trouwens..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mwoah..
[afbeelding]
[afbeelding]
verwaandquote:Op woensdag 22 november 2006 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
als ze normaal kijkt is ze niet verkeerd![]()
Zonde hoe zo'n best mooi meisje zich zo kan toetakelen dat ze zo'n enorme slettenuitstraling heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:09 schreef dRobje het volgende:
shit was net bezig met een nieuw topic
naja laatste post uit vorige topic..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mwoah..
[afbeelding]
[afbeelding]
sorryquote:Op woensdag 22 november 2006 11:09 schreef dRobje het volgende:
die zou ik wel een keertje willen batsenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:09 schreef dRobje het volgende:
naja laatste post uit vorige topic..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mwoah..
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig Lichaam Ontiegelijke Rot Kopquote:Op woensdag 22 november 2006 10:45 schreef dRobje het volgende:
Prachtig Lichaam Onder Rot Kop
Op zn 25ste kaalquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef bokkiej het volgende:
Doet de nerd 4 potten gel per dag in zn haar ofzo
Boeit ook niet, maar het is een vaak voorkomend verschijnselquote:Op woensdag 22 november 2006 12:10 schreef Zosk het volgende:
ik wist ook niet wat plork betekend maar niet dat het me wat uitmaakt hoor![]()
ja daar zit wat inquote:Op woensdag 22 november 2006 12:11 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Boeit ook niet, maar het is een vaak voorkomend verschijnsel![]()
Of zijn vet kruipt naar zn voorhoofd.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:25 schreef Zosk het volgende:
die wordt naar beneden geduwt door het gewicht van zijn gel![]()
Wow shit gek batsen da wijf damn!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, de supersaiyan-haarstijl is in tegenwoordig?.
[..]
http://www.sugababes.nl/pypsletj
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Dat vraagt om een stevige atomic wedgiequote:
Kamehamehaarproblemenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, de supersaiyan-haarstijl is in tegenwoordig?.
iddquote:Op woensdag 22 november 2006 17:30 schreef -Rebelle het volgende:
echt schokkend hoeveel van die mensen er zijn![]()
Die onderste is weer wel okquote:Op woensdag 22 november 2006 17:09 schreef Plupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op zich alle 2 niet heel beroerd....quote:
dude, waar kijk je na, ik had die golfclub en poster geen eens gezienquote:Op donderdag 23 november 2006 08:30 schreef bokkiej het volgende:
T is een engelse
Welke nederlandse breezersnol heeft er een poster van newcastle united ( ze weten niet eens wat dat is) en een golfclub in dr handen.
Geef die golfclub maar aan mij dan zal ik wat van die kansloze mennekes in elkaar gaan meppen
Wow shit man ... Ik .. IK.. vind het niet eerlijkquote:
Waar heb je deze vandaan ??????????!?!??!!?!?!?quote:
de golfclub had ik wel gezien, maar die poster valt niet echt op naast haarquote:Op donderdag 23 november 2006 08:52 schreef PPAUL het volgende:
[..]
dude, waar kijk je na, ik had die golfclub en poster geen eens gezien
Ach t lichaam is wel aardig, hoofd is lelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
de golfclub had ik wel gezien, maar die poster valt niet echt op naast haar![]()
daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 23 november 2006 12:23 schreef bokkiej het volgende:
[..]
Ach t lichaam is wel aardig, hoofd is lelijk.
Prima selectie! Ik vraag me wel steeds meer af of er eigenlijk nog wel lelijke vrouwen te vinden zijn in Zweden...quote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fapse!![]()
Mooi hequote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Prima selectie! Ik vraag me wel steeds meer af of er eigenlijk nog wel lelijke vrouwen te vinden zijn in Zweden...
op die 1 na laatste na is het allemaal neukbaarquote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fapse!![]()
plork.nlquote:Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef quickie1985 het volgende:
Zij ---> [afbeelding]
Is toch wel de lekkerste meid die ik in een lange tijd gezien heb![]()
![]()
![]()
Wat is haar site??
Rot op man ruggeridderquote:
15quote:Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Rot op man ruggeridder![]()
Het hoeft van mij niet altijd ultra groot .
Als het maar op proportie is. en ik geil nou eenmaal op zulke lingerie .. en op blond .. en op 15+ ;')
ultra groot? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Rot op man ruggeridder![]()
Het hoeft van mij niet altijd ultra groot .
Als het maar op proportie is. en ik geil nou eenmaal op zulke lingerie .. en op blond .. en op 15+ ;')
Van die FOK!king E tieten... beetje reeel blijven!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
ultra groot? Waar heb je het over?![]()
Vind haar gewoon een lelijk hoofd hebben.![]()
Ze is trouwens geen 15+![]()
Ik doe niet aan ruilacties. Je mag haar hebben, maar je vriend hoef ik dan niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Van die FOK!king E tieten... beetje reeel blijven!
dat weet ik btw maar boven de 11
En een lelijk hoofd? mn toen ik je vriendin gisterennacht pakte had ik 6 komozakken nodig![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ruilacties. Je mag haar hebben, maar je vriend hoef ik dan niet.
ach smaken verschillen... persoonlijk draag ik zoiets niet voor de show dus wel inclusief kousen zeg maar, misschien ligt het daaraan...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef quickie1985 het volgende:
Ik vind dat juist sexy!
?? wat bedoel je mafkees?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef bokkiej het volgende:
[..]
Ruk ze op iemand die een foto van een ander in dr profiel zet
leeftijd?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:57 schreef quickie1985 het volgende:
Weet je wat de grap is? vorige week kwam het zusje van mijn vriendin de computerkamer binnen wandelen (waar ik zat) in zon setje
Leeftijd:quote:Op donderdag 23 november 2006 14:07 schreef quickie1985 het volgende:
Leeftijd: 13
Lekker ja
Pics: over mijn dooie lijk.
dan zit er maar 1 ding op en dat is pics postenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef quickie1985 het volgende:
Nou ze heeft meer tiet dan de gemiddelde vrouw.. ik dacht iets van een C cup.. lekker iig
En neej niet sterker.
ahhh poeper! begin er dan ook niet overquote:Op donderdag 23 november 2006 14:07 schreef quickie1985 het volgende:
Leeftijd: 13
Lekker ja
Pics: over mijn dooie lijk.
ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:30 schreef dRobje het volgende:
[..]
ahhh poeper! begin er dan ook niet over
ROFLOLLERBBQ!!!!EINS!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef Badabingea het volgende:
FOTO'S MENSEN, geen geouwehoerjongehoer.
PEDOOOOOOOOOOOOSquote:
OMFGROFLEMAOCOPTERLOLZLOLZLOLZ!!EINZ!!ZWEI!!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef Badabingea het volgende:
FOTO'S MENSEN, geen geouwehoeral det heerlijke gejongeheer.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef Zosk het volgende:
waarom staat er een paard tussen?
en dat zeg jij?quote:
Vond ik ook al jaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zow! Die heeft flinke appels.
Moet ik dan gelijk fotos posten stelletje geile rukkersquote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef dRobje het volgende:
[..]
en dat zeg jij?
jij begon erover.. jij kon je kop wel door het toetsenbord slaan toen ze wegliep in dat setje.. jij zegt dat ze lekker is..
![]()
We willen bewijzen zien, maar we kunnen dus hieruit opmaken dat je gewoon een grote liegebeest bent?!!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Moet ik dan gelijk fotos posten stelletje geile rukkers
Kansloos ... ow wacht dat ben ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
We willen bewijzen zien, maar we kunnen dus hieruit opmaken dat je gewoon een grote liegebeest bent?!!![]()
LIEGELOLLEROMG~!!!EINZ!!!ZWEI!!!!
euhhhh.. jaquote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Moet ik dan gelijk fotos posten stelletje geile rukkers
dat zeggen we dus de hele tijd al tegen jouquote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef quickie1985 het volgende:
Jullie weten het mooi te brengenmaar goed genoeg gekut
FOOTOOOOWS!
dRobje was me voor ik wilde `t zelfde zeggen, jij loop lekker te schreeuwen van foto`s posten maar je postquote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef dRobje het volgende:
[..]
dat zeggen we dus de hele tijd al tegen jou
Hou je smoel eens ff jochie kijk de afgelopen 10 topics eens na. Tis dat ik honderden fotos gepost heb anders was deze thread allang doodgebloed. Ik heb jou amper zien posten hiero.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
dRobje was me voor ik wilde `t zelfde zeggen, jij loop lekker te schreeuwen van foto`s posten maar je post
zelf geen alleen 1 foto, die op pag 2 maar die had al iemand anders gepost dus je weet wat je te doen staat
niet lullen maar foto`s posten!
allemaalquote:Op donderdag 23 november 2006 15:34 schreef Alpine69 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGLOLLERLMAOBBQ!!!EINS!!!11ZWEI!!!111
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Wiggersquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wiggers
Basshunter
Zweedse chicks
Zweedse chicks in de clip
wat hij zegtquote:Op donderdag 23 november 2006 16:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wiggers
Basshunter
Zweedse chicks
Zweedse chicks in de clip
Cool toch.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
lol dat manneke is net 15
Heel subtiel gedaan ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
lol dat manneke is net 15
aanstellerquote:
mazzelaarquote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die woont hier. Haar beste vriendin woont hier tegenover
Beetje doen alsof je het zou negeren hequote:Op donderdag 23 november 2006 18:31 schreef Badabingea het volgende:
`Beetje vierkant alleen
Had ik al gepostquote:Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef Appeltaarten het volgende:
in de andere breezah topics opzich wel wat gepost...en niet gelijk boos worden he
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mens kind is 12 jaar!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef NIEKler het volgende:
[afbeelding]
waarom doet ze zo? Ze kan dat topje best uitdoen, net alsof er iets te zien is![]()
die is niet misquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:19 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Het zal wel een omgebouwde Br33z4H dude zijn![]()
Omfg, dat is de halte van het trammetje van Houten Castellum (voor de treinrukkers onder ons). Daar stap ik zo'n beetje elke dag in... waarom staan daar breezers op het spoor te poserenquote:
Haha ik kerkende hem ook al, wist alleen niet zeker of het Houten wasquote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef Descendant het volgende:
[..]
Omfg, dat is de halte van het trammetje van Houten Castellum (voor de treinrukkers onder ons). Daar stap ik zo'n beetje elke dag in... waarom staan daar breezers op het spoor te poseren![]()
roxy?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:35 schreef bokkiej het volgende:
Ik moest kotsen toen ik roxy weer zag
same here.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:35 schreef bokkiej het volgende:
Ik moest kotsen toen ik roxy weer zag
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:02 schreef RobbieT het volgende:
Laat ik er ook maar eens een paar posten dan.
[afbeelding]
WTF moet ze bij Jensen dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:01 schreef dRobje het volgende:
[afbeelding]
topmodel.. vanavond bij jensen aan de roulettetafel trouwens
![]()
geen idee..quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:05 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
lief
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
van achteren is ze wél lekker![]()
[afbeelding]
óf daar zit een piemel achter óf een enorme mat haar
Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:16 schreef dRobje het volgende:
[..]
geen idee.... denk dat jensen mensen zocht om te begekken xD
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef dRobje het volgende:
ohja.. IK ZAG VANMORGEN LAURA/MONICAAAAA!!!!
btw: check nu.nl
Meeste plaatjes zijn wel nsfw... Maarja ik kijk ook op mn stagequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef quickie1985 het volgende:
Goedemorgen en vette posts! maar de helft doet het niet?ow well kan zo weinig posten omdat ik alleen FOK! op mijn werk en de internet verbinding is echt mega kut.
Halloquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:50 schreef koentje.k het volgende:
OMG!!
Deze woont ook hier in dordt, verloedering van mn woonplaats!!
[afbeelding]
zit bij de laatste 10 FHM buurmeisjes van 2006quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen!
Ten eerst; Topmodel?![]()
Lelijk buurmeisje heb je dan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:21 schreef dRobje het volgende:
[..]
zit bij de laatste 10 FHM buurmeisjes van 2006
Dude, tis m'n buurmeisje..quote:
dus met dr mond dichtquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:48 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dude, tis m'n buurmeisje..en zo lekker is ze niet. Believe me .
![]()
Wat een paar strategisch genomen fotootjes met een hoop plamuur geschoten door een neukert van d'r wel niet teweeg kan brengen.
aantal andere buurmeisjes van de FHM:quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Precies. Tis gewoon een boerentrien.
Nadja en Karin.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:58 schreef dRobje het volgende:
[..]
aantal andere buurmeisjes van de FHM:
[afbeelding]
fleur
[afbeelding]
nadja
[afbeelding]
karin
[afbeelding]
[afbeelding]
nathalia, mijn favoriet
leuk..quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef bokkiej het volgende:
Ha kwam op de vorige pagina een wijf tegen dat ik nog eens geneukt heb voor een kwartje
Ik zie het plaatje niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:47 schreef dRobje het volgende:
[..]
daar lig ik liever mee in bed dan met de griep![]()
stoere jongen hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:24 schreef quickie1985 het volgende:
Boeit mij het ik neuk ze allemaal als het nodig is![]()
Iemand moet toch de dikkes nemenquote:
Dat haarquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef Sloavink het volgende:
Die gast erboven!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Sowieso alquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:28 schreef quickie1985 het volgende:
N.B Dat is dus de reden waarom zulke gasten het land uit mogen van mij. Showen met grootmoeders poen !
Zn maatje heeft geld zatquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:53 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
die gast links kon zeker geen schoenen meer betalen![]()
Hij heeft wel een super vette Peugeot fietsquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:53 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
die gast links kon zeker geen schoenen meer betalen![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zn maatje heeft geld zat
Ownee, dat is van een Oma.
Vet gangsta in de eftelingquote:
patserquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:45 schreef M3CABRIO het volgende:
Als Achmed zijn sandalen mag showen en Mohammed zijn 50 pleuro die ie krijgt per keer dat een politicus zijn kontje vol mag spuiten zal ik mjin fiets ook maar ff posten hier![]()
Lekkere Breezahchicks (16+) die een ritje willen maken altijd welkom![]()
[[url=http://xs209.xs.to/xs209/06475/kuikens_ceo.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:58 schreef dRobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
nathalia, mijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |