OMFGROFLEMAOCOPTERLOLZLOLZLOLZ!!EINZ!!ZWEI!!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef Badabingea het volgende:
FOTO'S MENSEN, geen geouwehoeral det heerlijke gejongeheer.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef Zosk het volgende:
waarom staat er een paard tussen?
en dat zeg jij?quote:
Vond ik ook al jaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zow! Die heeft flinke appels.
Moet ik dan gelijk fotos posten stelletje geile rukkersquote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef dRobje het volgende:
[..]
en dat zeg jij?
jij begon erover.. jij kon je kop wel door het toetsenbord slaan toen ze wegliep in dat setje.. jij zegt dat ze lekker is..
![]()
We willen bewijzen zien, maar we kunnen dus hieruit opmaken dat je gewoon een grote liegebeest bent?!!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Moet ik dan gelijk fotos posten stelletje geile rukkers
Kansloos ... ow wacht dat ben ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
We willen bewijzen zien, maar we kunnen dus hieruit opmaken dat je gewoon een grote liegebeest bent?!!![]()
LIEGELOLLEROMG~!!!EINZ!!!ZWEI!!!!
euhhhh.. jaquote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Moet ik dan gelijk fotos posten stelletje geile rukkers
dat zeggen we dus de hele tijd al tegen jouquote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef quickie1985 het volgende:
Jullie weten het mooi te brengenmaar goed genoeg gekut
FOOTOOOOWS!
dRobje was me voor ik wilde `t zelfde zeggen, jij loop lekker te schreeuwen van foto`s posten maar je postquote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef dRobje het volgende:
[..]
dat zeggen we dus de hele tijd al tegen jou
Hou je smoel eens ff jochie kijk de afgelopen 10 topics eens na. Tis dat ik honderden fotos gepost heb anders was deze thread allang doodgebloed. Ik heb jou amper zien posten hiero.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
dRobje was me voor ik wilde `t zelfde zeggen, jij loop lekker te schreeuwen van foto`s posten maar je post
zelf geen alleen 1 foto, die op pag 2 maar die had al iemand anders gepost dus je weet wat je te doen staat
niet lullen maar foto`s posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |