Dank!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:23 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nederlandkiest.nl/ de videolink 'Links haalt uit tijdens laatste lijstrekkersdebat'
Die frommel je er zelf maar tussen.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Silmarwen het volgende:
Haakjes du_ke haakjes!
Ik kon het topic niet vinden.
Is goed, maak jij me even blauw?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die frommel je er zelf maar tussen.
Heb nog een lfes Whiskey en een fles Wodka staan, moet lukkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is goed, maak jij me even blauw?
ik zie daar alleen een nieuwsitem van anderhalve minuut .. niet het verkiezingsdebat van gisteren. Zou het ook graag nog een keer nakijken.quote:
Moet je zelf weten, ik ken ze niet zo. De eerste drie ken ik, Pechtold, Van der Ham een beetje en Bakker, waar ik op ga stemmen. Het is jammer dat Van der Laan er niet meer is.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:35 schreef problematiQue het volgende:
tvlxd, wat is een toffe d66'er om op te stemmen?
Als Wilders nou geen zetels krijgt, is je stem voor niets geweest. Ik begrijp het.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:38 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik heb toch maar een keuze gemaakt. Ik krijg er vast spijt van, maar dat risico loop je altijd.
Nee, eenieder moet prediken waar ie voor staat / in gelooft.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:24 schreef problematiQue het volgende:
[..]
het bloed van vele miljoenen afrikanen kleeft aan hun handen, Ik zie liever dat ze daar wat aan doen door ze aan te zetten tot het gebruiken van condooms (of het in ieder geval niet meer te verbieden) dan dat ze prediken waar ze eigenlijk voor zouden moeten staan.
Ik drink geen wodka meer. Je gebruikt iig wel de goede spelling van Whiskeyquote:Op woensdag 22 november 2006 09:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb nog een lfes Whiskey en een fles Wodka staan, moet lukken.
Vertel vertel! Of niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:38 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik heb toch maar een keuze gemaakt. Ik krijg er vast spijt van, maar dat risico loop je altijd.
Hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |