Tussenstanden worden natuurlijk niet bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef flexlexie het volgende:
[..]
Ja flappie... das nou de eindstand!
Nee die is tegen een uur of 12, half1.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef flexlexie het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk om dat in de loop van de dag te doen (voor 21:00), De Hond heeft dat ooit gedaan en kreeg daar veel kritiek op.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar er zijn ook vast wel exit polls
Een mooie uitslagnachtquote:Op woensdag 22 november 2006 09:42 schreef FritsBom het volgende:
Ik denk niet dat de uitslag er vandaag nog is, gezien de vele stemmen die alleen in Amsterdam al met de hand geteld moeten worden.
Je wilt tussenstanden terwijl er nog gestemd mag worden?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef flexlexie het volgende:
[..]
Volgens mij komen rond dat tijdstip altijd de tussentijdse opkomstcijfers.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:28 schreef 9christensen het volgende:
Half 12 volgens mij de eerste tussenstand.
Het is elke dag 2x half 12.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij komen rond dat tijdstip altijd de tussentijdse opkomstcijfers.
Dat is zelfs niet eens nieuwsquote:Op woensdag 22 november 2006 10:52 schreef tvlxd het volgende:
Journaals houden wel gesprekjes met mensen, maar dat kun je geen peilingen noemen.
Die zul je pas na 21.00 uur krijgen. Alleen over de opkomstcijfers zul je voor die tijd wat horen:quote:Op woensdag 22 november 2006 12:12 schreef Badabingea het volgende:
Iemand kleine tussenstand?
quote:RIJSWIJK - Het opkomstpercentage voor de Tweede Kamerverkiezingen was woensdag omstreeks elf uur naar 20 gekropen. In Maastricht en Den Bosch had twee op de tien kiesgerechtigden zijn stem uitgebracht. In Enschede lag het percentage op ruim 17.
In Emmen maakte al bijna 22 procent van de kiesgerechtigden gebruik van zijn stemrecht. De opkomst in Assen en Eindhoven bleef omstreeks elf uur iets achter. In beide steden stemde ongeveer 14 procent. In Utrecht lag rond hetzelfde tijdstip het percentage op ruim 15.
De opkomst ligt daarmee in de lijn van de percentages van de vorige kamerverkiezingen, in 2003. Uiteindelijk bracht toen ongeveer 80 procent van de kiezers zijn stem uit.
Peilingen komen me strot uit.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef freako het volgende:
[..]
Die zul je pas na 21.00 uur krijgen. Alleen over de opkomstcijfers zul je voor die tijd wat horen:
[..]
Mee eens. Gevolgd door het strategisch stempubliek wat er als een stelletje makke schapen achteraan dendert.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Peilingen komen me strot uit.
Maurice de hond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |