quote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik doe dat nog steeds, doorzettingsvermogen heet dat![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhhhhhh vet nasty
Dat is niet bepaald goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhhhhhh vet nasty
heb je geen kruisbanden die dat tegenhouden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Hij zit nog steeds in de Tweede Kamer ..quote:Op woensdag 22 november 2006 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe lang heeft dat geduurd
geen onervaren partij iig; drastische veranderingen in de politiek is toch een utopie
wildersquote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds in de Tweede Kamer ..
Hij schreef van '90 tot '98 sociaal-economisch beleid en speeches voor de VVD-fractie en zat zelf namens de VVD in de Tweede Kamer van 1998 tot 2004. In 2004 werd hij namelijk een Eenmansfractie ..
Kan je de benzine voor je amerikaanse hok nu alweer niet betalen?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Heerlijk weer om 18 kilometer naar een voetbaltraining te fietsen.. uurtje langs de lijn stil te staan ..
.. en dan weer terug.ècht lekker weer.
![]()
En natuurlijk vechten met pappa's van de rivaliserende partijquote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Heerlijk weer om 18 kilometer naar een voetbaltraining te fietsen.. uurtje langs de lijn stil te staan ..
.. en dan weer terug.ècht lekker weer.
![]()
Verder dan de overkant van de straat is teveel moeite voor deze politiek.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef Roderick2085 het volgende:staat ook gewoon op die kaart toch waar je moe stemmen?
waarom wil je dat allemaal weten?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
Dus het was de VVD?
Damn, waarom kan je nooit duidelijk zijn.![]()
Gamma.. ik volg hem al jaren, was een vriendje van Pim etc.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef kratjuh het volgende:
Hij zit nog steeds in de Tweede Kamer ..
Hij schreef van '90 tot '98 sociaal-economisch beleid en speeches voor de VVD-fractie en zat zelf namens de VVD in de Tweede Kamer van 1998 tot 2004. In 2004 werd hij namelijk een Eenmansfractie ..
quote:
De bedoeling leek eerst alleen om Nick naar huis te begeleiden in het donker.. en naar een ander dorp.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:08 schreef BazzieK het volgende:
Kan je de benzine voor je amerikaanse hok nu alweer niet betalen?![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:12 schreef hicham het volgende:
En natuurlijk vechten met pappa's van de rivaliserende partij
Weten de kids ook meteen hoe het moet
Je hebt echt een rare relatie met je ex hequote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De bedoeling leek eerst alleen om Nick naar huis te begeleiden in het donker.. en naar een ander dorp.![]()
Er zit een heel kilometers lang industriegebied tussen zonder lantaarnpalen.
Mamma moest werken tot 18.00 ... maar die bleek gewoon bij oma in de huiskamer te zitten.
Had zich ziekgemeld.. nierstenen .. sms dan ff. Naja was leuk.![]()
Wie niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt echt een rare relatie met je ex he
Waarom zegt niet iedereen dat gewoon, tis actueel, belangrijk (quote:Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
waarom wil je dat allemaal weten?![]()
Ben er al sinds 2001 van verlost.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef BazzieK het volgende:
Keihard afkappen op het overbodige na
Naja, als je een partij stemt dan wil het nog niet zeggen dat je het er op alle punten kan vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
Waarom zegt niet iedereen dat gewoon, tis actueel, belangrijk () en handig om te weten wat voor vleesch je in de kuip hebt.
En wie de [afbeelding] mag uitdelen en wie ze gaat vangen [afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig staan vrouwen bekend om hun punctualiteitquote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben er al sinds 2001 van verlost.Kreeg net nog een sms toen ik wel 2 minuten te laat was.
![]()
Heerlijk vrouwen......![]()
2 weken geleden was ik wel 5 minuten te laat met Nick terugbrengen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
Gelukkig staan vrouwen bekend om hun punctualiteit![]()
![]()
dat claimt elke partijquote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben goed rechts in het economische vlak, en behoorlijk links in het menselijke vlak, waarbij economie wel overheerst.
PVDA denk ik dan . .welke huizenbezitter geeft om huurverhogingen?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat claimt elke partijpunt is vanuit welk perspectief de partij staat voor haar beleid..menselijjk en economisch voor wie bijvoorbeeld? stemmen wordt ook (te)veel gedaan vanuit de gedachte, wat levert het mij op? meteen ook redenen om niet op wilders te stemmen..
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 weken geleden was ik wel 5 minuten te laat met Nick terugbrengen.
(dat is vanaf mijn ouders toch wel even een flink stuk rijden.............................)
Nou het leek de derde wereldoorlog wel.SMS, mail, boos gezicht, etc.
En mijn vriendin was het nog met haar eens ook.![]()
Nick begon er dit weekend nog over, dat hij het compleet niet begreep.
Ze had het tegen hem ook over een kwartier .. hij zei zelf.. het was maar 5 minuten.![]()
In BWT ook hoor.. ik heb foto's gezien van een party.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen, het is dat er een gat in zit
![]()
![]()
![]()
Goed punt, tnx.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef bvvt het volgende:
discovery met isle of man TT docu
offtopicquote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef bvvt het volgende:
discovery met isle of man TT docu
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In BWT ook hoor.. ik heb foto's gezien van een party.![]()
wat bedoel jij met menselijk danquote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
PVDA denk ik dan . .welke huizenbezitter geeft om huurverhogingen?![]()
![]()
Wat zijn de redenen om niet op Wilders te stemmen? Je verdient te veel?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij veel kiezers in de lagere klassen probeert bij te scharrelen.![]()
Was een ander programma, maar wel leuk om te zien speed machines of zoquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In BWT ook hoor.. ik heb foto's gezien van een party.![]()
[..]
Goed punt, tnx.![]()
![]()
Vaak verplaatst dat zich ineens naar de hand en dan lach je niet meer.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen, het is dat er een gat in zit
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vaak verplaatst dat zich ineens naar de hand en dan lach je niet meer.![]()
Sjah, of door de eigen maagquote:Op woensdag 22 november 2006 21:01 schreef hollander172 het volgende:
Vaak verplaatst dat zich ineens naar de hand en dan lach je niet meer.![]()
Blij met een dode mus.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:01 schreef bvvt het volgende:
Was een ander programma, maar wel leuk om te zien speed machines of zo
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben verslaafd aan koekjes..![]()
2 dagen zonder, en net weer door het lint.
Was zo natgeregend, dat ik verlangde naar hete koffie en een koekje.
Heb een pak hazelnoot chocoladekoekjes genomen, en een pak roomboterpunten.
Nou voordat het eerst bakkie op was, had ik nog maar 1 roomboterpunt over.
En vriendinnetje zelf pas 12 kilo kwijt ergerde zich van het weekend al aan mijn vreetgedrag.
Ik had beterschap beloofd..
.. Maar dit lukt dus niet.
Het gaat gigantisch mis zo.![]()
Je weet wel dat je een pakje boter naar binnen hebt zitten werken?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben verslaafd aan koekjes..![]()
2 dagen zonder, en net weer door het lint.
Was zo natgeregend, dat ik verlangde naar hete koffie en een koekje.
Heb een pak hazelnoot chocoladekoekjes genomen, en een pak roomboterpunten.
En vriendinnetje zelf pas 12 kilo kwijt ergerde zich van het weekend al aan mijn vreetgedrag.
Ik had beterschap beloofd..
.. Maar dit lukt dus niet.
Het gaat gigantisch mis zo.![]()
1 koek is 8 punten...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je een pakje boter naar binnen hebt zitten werken?
Ook goed, Peppie noemt het roomboterpunten ofwel boterkoek, wat zit daarin denk je?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1 koek is 8 punten...
Er passen niet eens 8 pakjes boter in 1 koek
Lariekoek![]()
gr. koffiekoekje
Ja, boter, maar niet zoveelquote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook goed, Peppie noemt het roomboterpunten ofwel boterkoek, wat zit daarin denk je?
Edit: punten aan voedsel toekennen? Weightwatchers oid?
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]jeuj.. een teken tablet
leip ding, alleen dat vermogenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
I am surprised.![]()
[afbeelding]
The Cagiva Mito 500 was completely unexpected and finally there might be a supermono available on the market again. The decision to produce or not have not been taken yet, but we hope Cagiva will. Everything is Cagiva Mito 125, apart from the fact Cagiva have made a new 500cc single cylinder engine for it. Claimed figures are 60bhp and 50Nm and dry weight 133kg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen 10 jaar te laat en inmiddels beetje achterhaald design.. maar .. blijft leuk!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |