quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef -XX- het volgende:
Leg eens je hand op je blote been, op je knie om precies te zijnGa alsvolgt een beetje bewegen met je knie, heeeel klein beetje he!
HAAAAAAA Voel die knieschijf zijn werk doen !![]()
Hij is vast bang dat iemand hem doodschietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar kratjuh, doe eens niet zo geheimzinnig en vertel gewoon op wie je hebt gestemd
vanzelfsprekendheidquote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef worldpimber het volgende:
Ik stem niet eens
Damn, mijn uitspraak "Teruglezen is voor mietjes" hoeven jullie niet te letterlijk nemen hoor ..quote:Op woensdag 22 november 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar kratjuh, doe eens niet zo geheimzinnig en vertel gewoon op wie je hebt gestemd
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Damn, mijn uitspraak "Teruglezen is voor mietjes" hoeven jullie niet te letterlijk nemen hoor ..
Tja, als jij degene waarop je stemt zelf al belachelijk maakt, hoe moet ik dan weten of je serieus postquote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Damn, mijn uitspraak "Teruglezen is voor mietjes" hoeven jullie niet te letterlijk nemen hoor ..
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef -XX- het volgende:
Leg eens je hand op je blote been, op je knie om precies te zijnGa alsvolgt een beetje bewegen met je knie, heeeel klein beetje he!
HAAAAAAA Voel die knieschijf zijn werk doen !![]()
Een homofiele marokkaan en zijn zusquote:Op woensdag 22 november 2006 19:12 schreef worldpimber het volgende:
Check Lingo
[..]
Niet anders verwacht van jou![]()
Kweenie, maar ze werden ingemaakt door Trudy & Annequote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Een homofiele marokkaan en zijn zus
Trudy en Anne mogen hier wel voor ontbijt aanschuivenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kweenie, maar ze werden ingemaakt door Trudy & Annedie flink op dreef waren
Welkom bij iedere doordeweekse avond voor mijquote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
Nu Dharma & Greg en straks Everybody loves Raymond, dat tussendoor afgewisseld met Veronica. [afbeelding] [afbeelding]![]()
kwestie van afstrepenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
En wanneer beken jij je kleur dan?
Tiestoquote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
Nu Dharma & Greg en straks Everybody loves Raymond, dat tussendoor afgewisseld met Veronica. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
Tja ik stemde niet op 'm vanwege z'n leuke kapsel ..quote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, als jij degene waarop je stemt zelf al belachelijk maakt, hoe moet ik dan weten of je serieus post
Blanco?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kwestie van afstrepen
nog eens vier jaar bak ellende met zijn 'gezins-partij'
onervaren-kleine-niet-bestuurspartij zoals wilders
tegenstem via SP
stemmen op persoon cq. lijststrekker
radicaal sociaal/mileu/dierenbeleid
lijkt me vrij duidelijk
Zo relaxed luizenleventje.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef BazzieK het volgende:
Welkom bij iedere doordeweekse avond voor mij
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo relaxed luizenleventje.![]()
![]()
Alleen af en toe bewijzen dat je met je dikke lichaam nog op de poltieschool past
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo relaxed luizenleventje.![]()
![]()
Alleen af en toe bewijzen dat je met je dikke lichaam nog op de poltieschool past
Wat is er onervaren aan iemand die al sinds 1998 in de Tweede Kamer zit .. ?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kwestie van afstrepen
onervaren-kleine-niet-bestuurspartij zoals wilders
Hahaaaaaaa toen was ik allang geboren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is er onervaren aan iemand die al sinds 1998 in de Tweede Kamer zit .. ?
zitten en regerenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef kratjuh het volgende:
Hoe ziet jouw schoolloopbaan eruit eigenlijk? Doe je nog wat nuttigs of hoe zit dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:![]()
Je weet toch dat dat voor hem een gevoelig punt is!![]()
![]()
Ik heb geen gevoelige punten en pimber schept zo ook een beeld alsof ik 100+ kilo weegquote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Je weet toch dat dat voor hem een gevoelig punt is!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaaaaaaa toen was ik allang geboren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima de luxequote:Op woensdag 22 november 2006 19:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw schoolloopbaan eruit eigenlijk? Doe je nog wat nuttigs of hoe zit dat?
Niet stemmen zegt net zo goed weinig, kan luiheid zijn of pikstrafquote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan kun je net zo goed niet stemmen![]()
D66 dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed niet stemmen![]()
quote:
Ik weet bij jou wel een gevoelig punt te vinden hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoelige punten en pimber schept zo ook een beeld alsof ik 100+ kilo weeg
Je weet dat hij anti shoarma is?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja hallooooooowww mobiele eenheidquote:Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
Prima de luxe![]()
Alleen we hebben een nieuw rooster, woensdags geen les![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik weet bij jou wel een gevoelig punt te vinden hoor [afbeelding]
En ik doe dat nog steeds, doorzettingsvermogen heet datquote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef worldpimber het volgende:
Vorig jaar zat je toch net als Bazzie op je luie gat
hoe lang heeft dat geduurdquote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef kratjuh het volgende:
Toen zat hij bij een onbelangrijke partij die VVD heette ofzo .. Weet niet eens of die nog bestaan ..
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik doe dat nog steeds, doorzettingsvermogen heet dat![]()
![]()
Dus het was de VVD?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe lang heeft dat geduurd
geen onervaren partij iig; drastische veranderingen in de politiek is toch een utopie
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja hallooooooowww mobiele eenheid![]()
![]()
Dat zegt nog nix, doe je de middelbare school of 1 of andere hotelschool ofzo? Vorig jaar zat je toch net als Bazzie op je luie gat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zit ik lekker met me luie gat op een dokterassitstente schoolLekker prikke!
HATSAFLATSAAA
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik doe dat nog steeds, doorzettingsvermogen heet dat![]()
![]()
Eigenlijk voel ik helemaal niets knorrenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:45 schreef -XX- het volgende:
En toch hebben jullie het geprobeerden gevoelt hoe gruwelijk je die knieschijf voelt knorren in je been!
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]ZustertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zit ik lekker met me luie gat op een dokterassitstente schoolLekker prikke!
HATSAFLATSAAA
![]()
![]()
omdat het me vrij duidelijk lijktquote:Op woensdag 22 november 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus het was de VVD?
Damn, waarom kan je nooit duidelijk zijn.![]()
Nohhhhhhh vet nastyquote:Op woensdag 22 november 2006 19:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik helemaal niets knorren, alleen bij uiterste bewegingen springt ie soms ineens van zn plek
. Zal wel niet gezond wezen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |