Gadver!quote:Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef Mirage het volgende:
-holy kneiter-
0900-tuigquote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
Maar algemene nummer, is dat 0900-politie?
Ik had voicemail (ik moest getuige in een zaak) en daar liet meneer de plisie agent dat nummer achter maar die doet het helemaal niet![]()
JEZUS CHRISTUSquote:Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef Mirage het volgende:
Toen er een malloot op straat willekeurig op mensen in stak met een mes.
Hij had al verschillende mensen te pakken genomen, ik kon net met mijn zoontje ontlopen en vervolgens zie ik hem op een oud dametje insteken en haar tegen de grond slaan/schoppen.
hij had ook al een vader die met een klein jongetje liep te pakken genomen.
Verder bel ik meestal als ik moet bellen gewoon eerst het algemene nummer.
0900 8844quote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
Ik had voicemail (ik moest getuige in een zaak) en daar liet meneer de plisie agent dat nummer achter maar die doet het helemaal niet![]()
nee.. om precies te zijn riep hij iets over Allah...quote:
algemene nummer is 0900-tuigquote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
That's it, thx!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee.. om precies te zijn riep hij iets over Allah...
je zit dus wel aardig in de richting
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:20 schreef Flashwin het volgende:
[..]
maar waar was het dan..waren die neergestoken mensen doodgegaaN?
je vertelt het alsof het een dagelijkse gang van zaken is![]()
Zo een mongool pak je toch zeker zelf wel?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef hoM3r het volgende:
Vorige week voor het eerst. Omdat bij een vechtpartij op straat een fietsketting werd geslingerd door iemand die tegen het hoofd van mijn broertje aankwam, die net naar buiten kwam wandelen uit een kroeg. Gelijk gebeld, binnen 30 seconden kwam er een politieauto om de hoek(Amsterdam) De jongen is trouwens niet gepakt en zo een hoofdwond ziet er schoongemaakt inderdaad een stuk minder erg uit dan op het moment zelf
Dat vind ik dus ook. Moet je eerst wachten eer er wordt opgenomen. Vervolgens moet je worden doorgeschakeld ( want je belt mobiel ) en moet je weer wachten en dán pas kun je melden wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:35 schreef Migwi het volgende:
Ik, toen we bij Best langs de A2 stonden nadat we net een zijwaartse koprol met de auto hadden gemaakt.
Maar jee zeg, wat een klotedienst is dat! Duurde zeker 20 seconden voordat er opgenomen werd en toen moest je nog doorverbonden worden, pfff, efficiency was ver te zoeken.
Ja, dat gaat echt werkelijk waar totaal nergens over.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Moet je eerst wachten eer er wordt opgenomen. Vervolgens moet je worden doorgeschakeld ( want je belt mobiel ) en moet je weer wachten en dán pas kun je melden wat er aan de hand is.
Ik heb een keer een redelijk zwaar ongeluk gehad en het duurde zelfs een uur voordat er politie was....quote:Op woensdag 22 november 2006 01:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt werkelijk waar totaal nergens over.
Gelukkig had niemand van ons iets, maar je moet er toch niet aan denken dat iemand wel iets heeft en dan sta je daar te wachten..., en te wachten..., en nog langer te wachten![]()
Ja, want dan heb je nog twee armen.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij verricht heldendaden onderwijl jij handsfree belt?
Dan ga je doodgewoon bellen?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
1e keer: man met hond in middenberm A1
2e keer: bejaarde vrouw valt voor mijn neus voorover op straat.
Jij bent arts ? Wat snap je niet ?quote:Op woensdag 22 november 2006 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Dan ga je doodgewoon bellen?
Dat begrijp ik dus echt niet.
Nou ja zeg, dat is wel te zot voor woordenquote:Op woensdag 22 november 2006 01:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb een keer een redelijk zwaar ongeluk gehad en het duurde zelfs een uur voordat er politie was....
Ik had gelukkig niks, achteraf, behalve een stijve nek. Maar het was nogal een puinhoop. Sja, je moet er van houden, het binnenland van Frieslandquote:Op woensdag 22 november 2006 02:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is wel te zot voor woorden
Had dat nog vervelende gevolgen of dat dan gelukkig niet?
Brrr, moet er niet aan denken om na een zwaar ongeval een uur te wachten eer er hulp komt.
Wat snap jij niet met die enkele kronkel die je nog hebt?quote:Op woensdag 22 november 2006 02:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij bent arts ? Wat snap je niet ?
Waarom woon je?quote:Op woensdag 22 november 2006 02:20 schreef tonja het volgende:
5 keer.
1 keer omdat mijn buurvrouw uit het raam om de politie stond te brullen.
1 keer omdat mijn buurvrouw riep dat er brand was.
1 keer omdat mijn buurvrouw haar kind zo hard sloeg dat het gebeuk van de moeder en het gebrul van het kind mij deden vrezen voor het leven van laatstgenoemde.
1 keer omdat ik dacht dat mijn buurvrouw vermoord werd door haar vriendje.
1 keer omdat een tram tegen een kind aangereden was.
Pardon ? Het komt niet in die bolle kop van je op dat mensen helpen en bellen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 02:15 schreef static het volgende:
[..]
Wat snap jij niet met die enkele kronkel die je nog hebt?
Afzijdig staan als iemand op zijn muil gaat? Schijnheilig gaan telefonoren omdat je zelf te laf bent om hulp te bieden of je handen vuil te maken? My God.
Nee, primaire reactie is helpen en daarna overzien, extreem plakkerig rottig stuk strond.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Pardon ? Het komt niet in die bolle kop van je op dat mensen helpen en bellen ?
Flikker lekker op mafketel.
Aangezien ik geen arts ben en enkel eerste hulp kan toepassen bel ik een ambulance, leeggelopen zoon van een draaiorgelman.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:41 schreef static het volgende:
[..]
Nee, primaire reactie is helpen en daarna overzien, extreem plakkerig rottig stuk strond.
He dit is toevallig. Je kreeg een ongeluk bij Best en woont in Arnhem. Ik ben zojuist van Best naar Arnhem verhuisd. Niet dat het enige waarde toevoegd, maar toch...quote:Op woensdag 22 november 2006 01:35 schreef Migwi het volgende:
Ik, toen we bij Best langs de A2 stonden nadat we net een zijwaartse koprol met de auto hadden gemaakt.
Maar jee zeg, wat een klotedienst is dat! Duurde zeker 20 seconden voordat er opgenomen werd en toen moest je nog doorverbonden worden, pfff, efficiency was ver te zoeken.
Je "primaire reacties" in dit topic zijn niet mod-waardig. Niet kloppende aanname kan gebeuren, maar dan (verkeerd spellend) gaan schelden...quote:Op woensdag 22 november 2006 02:41 schreef static het volgende:
[..]
Nee, primaire reactie is helpen en daarna overzien, extreem plakkerig rottig stuk strond.
En dat duurt een uur, ranzig stuk vlees welke niet meer verdient dan te rotten totdat je je eigen maden lekker gaat vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Aangezien ik geen arts ben en enkel eerste hulp kan toepassen bel ik een ambulance, leeggelopen zoon van een draaiorgelman.
best leuk om te lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 02:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He dit is toevallig. Je kreeg een ongeluk bij Best en woont in Arnhem. Ik ben zojuist van Best naar Arnhem verhuisd. Niet dat het enige waarde toevoegd, maar toch...
best leuk om te lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 03:03 schreef static het volgende:
[..]
En dat duurt een uur, ranzig stuk vlees welke niet meer verdient dan te rotten totdat je je eigen maden lekker gaat vinden.
Geen actie = not done slipperkut.
Bizar dat je dit soort dingen als mod wel kunt zeggen en het aangepast wordt door een mod als iemand anders dit soort dingen zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 03:03 schreef static het volgende:
[..]
En dat duurt een uur, ranzig stuk vlees welke niet meer verdient dan te rotten totdat je je eigen maden lekker gaat vinden.
Geen actie = not done slipperkut.
Toendertijd woonde ik in Boxtel.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He dit is toevallig. Je kreeg een ongeluk bij Best en woont in Arnhem. Ik ben zojuist van Best naar Arnhem verhuisd. Niet dat het enige waarde toevoegd, maar toch...
Hulpdiensten kunnen vaak toch ook wat instructies geven? Ik heb 't zelf nog nooit meegemaakt, maar dat hoor je soms wel op zo'n bandje of in zo'n transcript van een telefoontje, dat ze je juist vertellen of je ze helemaal niet moet aanraken of dat je strakke kleding/stropdas moet losmaken, enzovoort. Zomaar zelf wat doen als je helemaal geen verstand van eerste hulp hebt is inderdaad erg dom! En gelukkig sluit bellen helpen niet uit, tenminste niet met de mobieltjes van tegenwoordig. Vroeger, toen je een telefooncel of huis moest gaan zoeken, toen moest je kiezen. Nu kan je mobiel bellen terwijl je naast 't slachtoffer zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 06:50 schreef Secretus het volgende:
In zware gevallen moet je juist zelf de persoon in kwestie zelfs niet aanraken. Met alleen gebrekkige EHBO kennis kan je nog zware schade toerichten, als je hem bijvoorbeeld uit een auto probeert te wringen, z'n helm afdoet of iets dergelijks.
Het beste is dan om gewoon de hulpdiensten te bellen.
Als ik zie dat mijn broertje onder het bloed zit, en ik zie een gast 50 meter verderop wegrennen niet, nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zo een mongool pak je toch zeker zelf wel?
logisch dat je belt maar op één of andere manier klinkt het heel zieligquote:Op woensdag 22 november 2006 11:40 schreef tonja het volgende:
Oh, nog een keer toen de vriend van mijn pa was flauwgevallen. Hij had een propellor van een modelvliegtuigje tegen zijn vinger gekregen, hij viel flauw van het bloed
Haha, ik in het weekend nogsteeds in Bestquote:Op woensdag 22 november 2006 05:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
Toendertijd woonde ik in Boxtel.
Nu nog steeds een beetje eigenlijk, in 't weekend
guttegut, *pats* *pats* ik heb connecties en/of hoge functie ..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef Mederiacvm het volgende:
Ik heb 112 nog nooit gebeld, in de situaties dat ik met spoed hulp nodig had heb ik daar twee keer de Marechaussee opdracht toe gegeven en één keer de OvD-G. Dat werkt wel zo prettig
Een OvD-G opdracht geven? Dat is de officier van geneeskundige dienst, die geef jij echt geen opdrachten. Die treedt op als een soort manager als er meerdere ambulances aanwezig zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef Mederiacvm het volgende:
Ik heb 112 nog nooit gebeld, in de situaties dat ik met spoed hulp nodig had heb ik daar twee keer de Marechaussee opdracht toe gegeven en één keer de OvD-G. Dat werkt wel zo prettig
Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha, ik in het weekend nogsteeds in Best![]()
Bij mijn ouders dus, jij waarschijnljk ook. Ben voor mijn studie in Arnhem gaan wonen, maar het bevalt me uitstekend![]()
Oeh dat is jammer. Ik ben met mijn vriendin, dat scheelt. Korenmarkt is best leuk hoor!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zelfde verhaal.
Alleen ik vind het nogal saai hier.
Saaie huisgenoten, klasgenoten wonen allemaal buiten Arnhem.
Ach ja, de weekenden zijn wel okay![]()
Oke, laat ik het anders zeggen, ik heb hem gezegd op welke plaats ik een ambulance nodig had, hij heeft daartoe toen opdracht gegeven.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:19 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Een OvD-G opdracht geven? Dat is de officier van geneeskundige dienst, die geef jij echt geen opdrachten. Die treedt op als een soort manager als er meerdere ambulances aanwezig zijn.
Dus met andere woorden, je moet eerst een hoog geplaatst iemand bellen die je om toestemming moet vragen om een ambulance te laten komen en hij moet dan vervolgens daar de opdracht toe geven...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen, ik heb hem gezegd op welke plaats ik een ambulance nodig had, hij heeft daartoe toen opdracht gegeven.
Dude,quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
1x : Toen Fok ! onaangekondigd down was voor een paar dagen en ik met afkickverschijnselen lag te schuimen op de bank.
Ik zal de volgende keer duidelijker zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Op de een of andere manier klinkt dat toch een stuk minder stoer dan wat je net vertelde![]()
Dat is eng idd...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:26 schreef senesta het volgende:
En één keer toen mijn dochtertje van de trap was gevallen en steeds flauw viel daarna, brr dat was eng.
HBO Nederland (ai, foute keuze bleek dat achteraf), dus middenin de stad.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oeh dat is jammer. Ik ben met mijn vriendin, dat scheelt. Korenmarkt is best leuk hoor!![]()
Rijnkade in de zomer ook trouwens![]()
Maar waar studeer jij dan?
oke, kutwijf.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Dan ga je doodgewoon bellen?
Dat begrijp ik dus echt niet.
Moet je eens kijken wat ie bij 'relatie' heeft staan in zijn profielquote:Op donderdag 23 november 2006 10:27 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
oke, kutwijf.
Die vrouw (80+) valt op straat, ik kon haar net niet vangen...
ik heb 112 gebeld terwijl ik haar hielp... iedereen (toetsenbordhelden a lá static) liep gewoon door....
wat had ik dan moeten doen? haar zelf hechten?
Hou die vooringenomen meningen maar voor je in het vervolg...
crewvolk![]()
Nummer van je Dealer onder de SOS toetsquote:Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Een paar keer per ongeluk, op de KPN telefoon zat zo'n "handige" SOS toets die je wel heel erg gemakkelijk per ongeluk indrukt. Nadat we gebeld waren door 112 met het verzoek niet meer te bellen heel het nummer maar achter die sos toets weggehaald.
Ze had Breath holding spells, het is daarna nog wel vaker gebeurd, maar nu gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is eng idd...
jeetje. Ze zal wel een fikse hersenschudding hebben gehad ?
Blij dat het goed is gegaan![]()
jakkes..quote:Op donderdag 23 november 2006 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze had Breath holding spells, het is daarna nog wel vaker gebeurd, maar nu gelukkig niet meer.
Ze had daarvoor al wel moeite om uit haar huil te komen, dit was de eerste keer dat ze echt van haar stokkie ging.
Ja gelukkig wel, je schrikt je alleen wel echt wezenloos, ik wist wel dat ze de neiging had omdat we vaak in haar gezicht moesten blazen als ze huilde om haar eruit te halen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
jakkes..
gelukkig is het wel zo dat als ze van hun stokkie gaan ze automatisch weer normaal gaan ademen toch ?
sorry voor de offtopic
rijinstructeurs,quote:Op zondag 26 november 2006 02:10 schreef roelofjan het volgende:
Ik nog nooit.
Mijn rijinstructeur wel, tijdens de rijles reden we langs een school, waar een raam openstond. (tijdens een schoolvakantie.)
Hij meteen vol op de rem, en 112 bellen.!
Staan we daar zo een tijdje stil, zijn ze daar gewoon aan het schoonmaken. Hij weer 112 bellen....
Geloof me, als er iets met jou gebeurt heb je liever dat medici je eerste hulp verlenen ipv ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:15 schreef static het volgende:
[..]
Wat snap jij niet met die enkele kronkel die je nog hebt?
Afzijdig staan als iemand op zijn muil gaat? Schijnheilig gaan telefonoren omdat je zelf te laf bent om hulp te bieden of je handen vuil te maken? My God.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef Mederiacvm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |