Je "primaire reacties" in dit topic zijn niet mod-waardig. Niet kloppende aanname kan gebeuren, maar dan (verkeerd spellend) gaan schelden...quote:Op woensdag 22 november 2006 02:41 schreef static het volgende:
[..]
Nee, primaire reactie is helpen en daarna overzien, extreem plakkerig rottig stuk strond.
En dat duurt een uur, ranzig stuk vlees welke niet meer verdient dan te rotten totdat je je eigen maden lekker gaat vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Aangezien ik geen arts ben en enkel eerste hulp kan toepassen bel ik een ambulance, leeggelopen zoon van een draaiorgelman.
best leuk om te lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 02:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He dit is toevallig. Je kreeg een ongeluk bij Best en woont in Arnhem. Ik ben zojuist van Best naar Arnhem verhuisd. Niet dat het enige waarde toevoegd, maar toch...
best leuk om te lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 03:03 schreef static het volgende:
[..]
En dat duurt een uur, ranzig stuk vlees welke niet meer verdient dan te rotten totdat je je eigen maden lekker gaat vinden.
Geen actie = not done slipperkut.
Bizar dat je dit soort dingen als mod wel kunt zeggen en het aangepast wordt door een mod als iemand anders dit soort dingen zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 03:03 schreef static het volgende:
[..]
En dat duurt een uur, ranzig stuk vlees welke niet meer verdient dan te rotten totdat je je eigen maden lekker gaat vinden.
Geen actie = not done slipperkut.
Toendertijd woonde ik in Boxtel.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He dit is toevallig. Je kreeg een ongeluk bij Best en woont in Arnhem. Ik ben zojuist van Best naar Arnhem verhuisd. Niet dat het enige waarde toevoegd, maar toch...
Hulpdiensten kunnen vaak toch ook wat instructies geven? Ik heb 't zelf nog nooit meegemaakt, maar dat hoor je soms wel op zo'n bandje of in zo'n transcript van een telefoontje, dat ze je juist vertellen of je ze helemaal niet moet aanraken of dat je strakke kleding/stropdas moet losmaken, enzovoort. Zomaar zelf wat doen als je helemaal geen verstand van eerste hulp hebt is inderdaad erg dom! En gelukkig sluit bellen helpen niet uit, tenminste niet met de mobieltjes van tegenwoordig. Vroeger, toen je een telefooncel of huis moest gaan zoeken, toen moest je kiezen. Nu kan je mobiel bellen terwijl je naast 't slachtoffer zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 06:50 schreef Secretus het volgende:
In zware gevallen moet je juist zelf de persoon in kwestie zelfs niet aanraken. Met alleen gebrekkige EHBO kennis kan je nog zware schade toerichten, als je hem bijvoorbeeld uit een auto probeert te wringen, z'n helm afdoet of iets dergelijks.
Het beste is dan om gewoon de hulpdiensten te bellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |