Gadver!quote:Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef Mirage het volgende:
-holy kneiter-
0900-tuigquote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
Maar algemene nummer, is dat 0900-politie?
Ik had voicemail (ik moest getuige in een zaak) en daar liet meneer de plisie agent dat nummer achter maar die doet het helemaal niet![]()
JEZUS CHRISTUSquote:Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef Mirage het volgende:
Toen er een malloot op straat willekeurig op mensen in stak met een mes.
Hij had al verschillende mensen te pakken genomen, ik kon net met mijn zoontje ontlopen en vervolgens zie ik hem op een oud dametje insteken en haar tegen de grond slaan/schoppen.
hij had ook al een vader die met een klein jongetje liep te pakken genomen.
Verder bel ik meestal als ik moet bellen gewoon eerst het algemene nummer.
0900 8844quote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
Ik had voicemail (ik moest getuige in een zaak) en daar liet meneer de plisie agent dat nummer achter maar die doet het helemaal niet![]()
nee.. om precies te zijn riep hij iets over Allah...quote:
algemene nummer is 0900-tuigquote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver!
That's it, thx!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee.. om precies te zijn riep hij iets over Allah...
je zit dus wel aardig in de richting
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:20 schreef Flashwin het volgende:
[..]
maar waar was het dan..waren die neergestoken mensen doodgegaaN?
je vertelt het alsof het een dagelijkse gang van zaken is![]()
Zo een mongool pak je toch zeker zelf wel?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:13 schreef hoM3r het volgende:
Vorige week voor het eerst. Omdat bij een vechtpartij op straat een fietsketting werd geslingerd door iemand die tegen het hoofd van mijn broertje aankwam, die net naar buiten kwam wandelen uit een kroeg. Gelijk gebeld, binnen 30 seconden kwam er een politieauto om de hoek(Amsterdam) De jongen is trouwens niet gepakt en zo een hoofdwond ziet er schoongemaakt inderdaad een stuk minder erg uit dan op het moment zelf
Dat vind ik dus ook. Moet je eerst wachten eer er wordt opgenomen. Vervolgens moet je worden doorgeschakeld ( want je belt mobiel ) en moet je weer wachten en dán pas kun je melden wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:35 schreef Migwi het volgende:
Ik, toen we bij Best langs de A2 stonden nadat we net een zijwaartse koprol met de auto hadden gemaakt.
Maar jee zeg, wat een klotedienst is dat! Duurde zeker 20 seconden voordat er opgenomen werd en toen moest je nog doorverbonden worden, pfff, efficiency was ver te zoeken.
Ja, dat gaat echt werkelijk waar totaal nergens over.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Moet je eerst wachten eer er wordt opgenomen. Vervolgens moet je worden doorgeschakeld ( want je belt mobiel ) en moet je weer wachten en dán pas kun je melden wat er aan de hand is.
Ik heb een keer een redelijk zwaar ongeluk gehad en het duurde zelfs een uur voordat er politie was....quote:Op woensdag 22 november 2006 01:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt werkelijk waar totaal nergens over.
Gelukkig had niemand van ons iets, maar je moet er toch niet aan denken dat iemand wel iets heeft en dan sta je daar te wachten..., en te wachten..., en nog langer te wachten![]()
Ja, want dan heb je nog twee armen.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij verricht heldendaden onderwijl jij handsfree belt?
Dan ga je doodgewoon bellen?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
1e keer: man met hond in middenberm A1
2e keer: bejaarde vrouw valt voor mijn neus voorover op straat.
Jij bent arts ? Wat snap je niet ?quote:Op woensdag 22 november 2006 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Dan ga je doodgewoon bellen?
Dat begrijp ik dus echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |