Ik heb zo geen bron bij de hand, maar je weet ook wel dat het aantal alcohol slachtoffers in het verkeer vele malen groter is dan van een pilletjequote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar er zijn wel een hoop mensen die met XTC op de auto in stappen. Ik heb het nooit geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat je der niet blij van wordt als je kind onderweg naar huis vanuit de kroeg op straat zo een mongool tegenkomt. Het probleem zit em niet alleen in de verslavende werking.
Met alcohol op moet je toch wel het 1 en het ander op hebben voordat je een gevaar wordt op de weg.
Met chocola maakt het geen reet uit.
1 pilletje en en je wordt hyper.
1 blowtje en je wordt super duf en gaat de snelweg op met 50km/u.
Ja maar niet om lullig te doen... je hebt geen idee wat het effect is omdat je het nog nooit gebruikt hebt...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar er zijn wel een hoop mensen die met XTC op de auto in stappen. Ik heb het nooit geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat je der niet blij van wordt als je kind onderweg naar huis vanuit de kroeg op straat zo een mongool tegenkomt. Het probleem zit em niet alleen in de verslavende werking.
Met alcohol op moet je toch wel het 1 en het ander op hebben voordat je een gevaar wordt op de weg.
Met chocola maakt het geen reet uit.
1 pilletje en en je wordt hyper.
1 blowtje en je wordt super duf en gaat de snelweg op met 50km/u.
Gaan we het daar op gooien? Prima. Statistisch gezien hebben Marokkanen na het voltooien van hun HBO/Uni het hoogste salaris. Dat het er dan maar 5 zijn, wordt achterwege gelaten, tegen de duizenden Nederlanders.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef febster het volgende:
[..]
Zodra je met feiten komt, heb je pas een punt Joost. Dingen als "in Amerika wonen meer simpele zielen" mag je mij eens statisch komen uitleggen cq onderbouwen.
De laatste tijd wordt er in Amsterdam (Westergasfabriek bv) fiks gecontroleerd op drugs en ben je bij 1 pil of 1 joint al de zakquote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ook dat valt niet te controleren en wordt ook niet op gecontroleerd. Op feesten gaat het controleren vaak voor 95% om wapens en 5% om de drugs. Dat spul krijg je toch wel mee naar binnen, desnoods stouw je het 2 minuten voor je in de rij gaat staan allemaal naar binnen.
Alleen daar controleren ze niet op, althans hier niet, in België kunnen ze het al jaren. (dmv een kauwgom die een bepaalde kleur krijgt)quote:Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overigens mag je met zowel een pil als een blow op, geen auto rijden in Nederland
Wellicht niet, maar je ebnt niet minder strafbaar als je een ongeluk veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Alleen daar controleren ze niet op, althans hier niet, in België kunnen ze het al jaren. (dmv een kauwgom die een bepaalde kleur krijgt)
Ik hoop dat ze er in hun hebberigheid teveel innemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef febster het volgende:
[..]
De laatste tijd wordt er in Amsterdam (Westergasfabriek bv) fiks gecontroleerd op drugs en ben je bij 1 pil of 1 joint al de zak. Maar idd, de tegengeluiden zeiden al gelijk dat iedereen dan thuis al aan de pil gaat, of er andere zaken op gaat vezinnen
.
Je mag officieel zelfs niet fietsen met alcohol opquote:Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar niet om lullig te doen... je hebt geen idee wat het effect is omdat je het nog nooit gebruikt hebt...
Iemand met een blowtje op gaat echt niet ineens 70 km te langzaam rijden. Je reactievermogen gaat wat achteruit. En je hebt echt niet heel veel alcohol nodig om hetzelfde effect te bewerkstelligen. 1 glas is al genoeg. Hetzelfde geldt voor pillen. Iemand met een pilletje op is net zo gevaarlijk als iemand met een paar bier op.
Overigens mag je met zowel een pil als een blow op, geen auto rijden in Nederland
Klopt. Omdat ze op vrijdagavond om 20.00 gaan controleren, i.p.v. op zaterdag alle uitvalswegen in Eindhoven om 4.30.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar je ebnt niet minder strafbaar als je een ongeluk veroorzaakt.
De meeste mensen met alcohol op worden trouwens ook nooit gepakt
Je mag niet eens aan het verkeer deelnemen inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Je mag officieel zelfs niet fietsen met alcohol op
Pillen zijn zo klein dat je ze altijd wel mee naar binnen krijgt, hoe goed ze er ook op controleren.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef febster het volgende:
[..]
De laatste tijd wordt er in Amsterdam (Westergasfabriek bv) fiks gecontroleerd op drugs en ben je bij 1 pil of 1 joint al de zak. Maar idd, de tegengeluiden zeiden al gelijk dat iedereen dan thuis al aan de pil gaat, of er andere zaken op gaat vezinnen
.
Ja dusch? Statisch gezien wil 40% van de AH klanten een mandjes kassa terug, wat heeft dat te maken met de discussie over drugs die onderbouwd is met feiten?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gaan we het daar op gooien? Prima. Statistisch gezien hebben Marokkanen na het voltooien van hun HBO/Uni het hoogste salaris. Dat het er dan maar 5 zijn, wordt achterwege gelaten, tegen de duizenden Nederlanders.
Ja, maar jij hebt je plaat weer eens voor je kopquote:Dus dat het gezaghebbende Institute of Medicine beweert dat blowen niet heel erg verslavend is, moeten ze zelf weten, ik weet bij Domino's wel anders.
True, maar de reacreationele gebruiker wil niet altijd oppakken riskeren voor een pilletje en zal wellicht af zien van gebruik of een andere manier verzinnenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Pillen zijn zo klein dat je ze altijd wel mee naar binnen krijgt, hoe goed ze er ook op controleren.
Juh, je kan ze zelfs in je holle kies kwijtquote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Pillen zijn zo klein dat je ze altijd wel mee naar binnen krijgt, hoe goed ze er ook op controleren.
Die zal het vooraf innemen of binnen wel ergens kopenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef febster het volgende:
[..]
True, maar de reacreationele gebruiker wil niet altijd oppakken riskeren voor een pilletje en zal wellicht af zien van gebruik of een andere manier verzinnen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef febster het volgende:
[..]
True, maar de reacreationele gebruiker wil niet altijd oppakken riskeren voor een pilletje en zal wellicht af zien van gebruik of een andere manier verzinnen.
Of middels een condoom in zijn Bruyne Ster verstoppenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die zal het vooraf innemen of binnen wel ergens kopen
Daarom, het gaat ze voornamelijk om wapens.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, je kan ze zelfs in je holle kies kwijt
En ze doen echt geen full cavity search op feesten
En dit geldt ook voor wiet. Dus hoezo is illegaal maken van wiet slecht?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar dit is nu al de 2e keer dat je "Statisch" i.p.v. "Statistisch" zegt.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dusch? Statisch gezien wil 40% van de AH klanten een mandjes kassa terug, wat heeft dat te maken met de discussie over drugs die onderbouwd is met feiten?
[..]
Ja, maar jij hebt je plaat weer eens voor je kop. Gelukkig ging je 24 uur per dag met die mensen mee zodat je precies wist dat ze alleen soft drugs gebruikten en niks anders, en hadden ze vooral van te voren al geen verhoogde kans op verslaving
.
Ja maar dan heb ik niks meer te F5'en en te lezenquote:
Lees even:quote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daarom, het gaat ze voornamelijk om wapens.
Stom iddquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar dit is nu al de 2e keer dat je "Statisch" i.p.v. "Statistisch" zegt.
Hooiquote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
En dit geldt ook voor wiet. Dus hoezo is illegaal maken van wiet slecht?
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:57 schreef febster het volgende:
[..]
Lees even:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30566537
En
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30656225
Truequote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.
Dat heeft HELEMAAAAAL geen nutquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef febster het volgende:
[..]
Hooi
Zal ik voetbalsupporters nog even aansnijden als onderwerp voor je?
Update Firmware to Hond 1.09quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.
Dat was expres.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhovense met Geheim: Ingridh007
moet zijn: Eindhovense met Mijn Geheim: Ingridh007
Toch vind ik de donkerdere mooier.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem blanco op deze dame. Ze kijkt op allebei de plaatjes alsof ze het IQ van een kinderschoenzool heeft, met zo'n idiote pruilende "kijk mij eens een gijle stoeipoes zijn voor jouwwwww" blik![]()
![]()
Niet? Bukt u even?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
steve had een leuk plannetje, ik moest een schema op mijn deur plakken waarop staat op welke tijden ik bereikbaar ben voor P&O gerelateerde vragen. (omdat ik anders niks kan plannen en mijn marketingwerk er bij in schiet)
Ik ben gvd de schooldokter niet
Ik ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toch vind ik de donkerdere mooier.
Haaaaaaaaahahaha! Veeg me op!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:50 schreef r8ality het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php.
Me too, maar heb je al gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
En nou kappen met die politieke propaganda, ik word er gek van!
Volgens het ABN wel. Of ie nou wel of niet bestaat doet er niet toe.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
god bestaat niet dus dat hoeft niet.
Bullquote:Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens het ABN wel. Of ie nou wel of niet bestaat doet er niet toe.
Nee, en ik weet nog steeds niet wat.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Me too, maar heb je al gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |