abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43782004
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Maar er zijn wel een hoop mensen die met XTC op de auto in stappen. Ik heb het nooit geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat je der niet blij van wordt als je kind onderweg naar huis vanuit de kroeg op straat zo een mongool tegenkomt. Het probleem zit em niet alleen in de verslavende werking.
Met alcohol op moet je toch wel het 1 en het ander op hebben voordat je een gevaar wordt op de weg.
Met chocola maakt het geen reet uit.
1 pilletje en en je wordt hyper.
1 blowtje en je wordt super duf en gaat de snelweg op met 50km/u.
Ik heb zo geen bron bij de hand, maar je weet ook wel dat het aantal alcohol slachtoffers in het verkeer vele malen groter is dan van een pilletje .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 22 november 2006 @ 14:42:50 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_43782005
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Maar er zijn wel een hoop mensen die met XTC op de auto in stappen. Ik heb het nooit geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat je der niet blij van wordt als je kind onderweg naar huis vanuit de kroeg op straat zo een mongool tegenkomt. Het probleem zit em niet alleen in de verslavende werking.
Met alcohol op moet je toch wel het 1 en het ander op hebben voordat je een gevaar wordt op de weg.
Met chocola maakt het geen reet uit.
1 pilletje en en je wordt hyper.
1 blowtje en je wordt super duf en gaat de snelweg op met 50km/u.
Ja maar niet om lullig te doen... je hebt geen idee wat het effect is omdat je het nog nooit gebruikt hebt...
Iemand met een blowtje op gaat echt niet ineens 70 km te langzaam rijden. Je reactievermogen gaat wat achteruit. En je hebt echt niet heel veel alcohol nodig om hetzelfde effect te bewerkstelligen. 1 glas is al genoeg. Hetzelfde geldt voor pillen. Iemand met een pilletje op is net zo gevaarlijk als iemand met een paar bier op.
Overigens mag je met zowel een pil als een blow op, geen auto rijden in Nederland
disclaimer
pi_43782040
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef febster het volgende:

[..]

Zodra je met feiten komt, heb je pas een punt Joost. Dingen als "in Amerika wonen meer simpele zielen" mag je mij eens statisch komen uitleggen cq onderbouwen .
Gaan we het daar op gooien? Prima. Statistisch gezien hebben Marokkanen na het voltooien van hun HBO/Uni het hoogste salaris. Dat het er dan maar 5 zijn, wordt achterwege gelaten, tegen de duizenden Nederlanders.

Dus dat het gezaghebbende Institute of Medicine beweert dat blowen niet heel erg verslavend is, moeten ze zelf weten, ik weet bij Domino's wel anders.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43782049
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Ook dat valt niet te controleren en wordt ook niet op gecontroleerd. Op feesten gaat het controleren vaak voor 95% om wapens en 5% om de drugs. Dat spul krijg je toch wel mee naar binnen, desnoods stouw je het 2 minuten voor je in de rij gaat staan allemaal naar binnen.
De laatste tijd wordt er in Amsterdam (Westergasfabriek bv) fiks gecontroleerd op drugs en ben je bij 1 pil of 1 joint al de zak . Maar idd, de tegengeluiden zeiden al gelijk dat iedereen dan thuis al aan de pil gaat, of er andere zaken op gaat vezinnen .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43782059
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]
Overigens mag je met zowel een pil als een blow op, geen auto rijden in Nederland
Alleen daar controleren ze niet op, althans hier niet, in België kunnen ze het al jaren. (dmv een kauwgom die een bepaalde kleur krijgt)
  woensdag 22 november 2006 @ 14:45:28 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_43782089
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Alleen daar controleren ze niet op, althans hier niet, in België kunnen ze het al jaren. (dmv een kauwgom die een bepaalde kleur krijgt)
Wellicht niet, maar je ebnt niet minder strafbaar als je een ongeluk veroorzaakt.
De meeste mensen met alcohol op worden trouwens ook nooit gepakt
disclaimer
pi_43782091
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef febster het volgende:

[..]

De laatste tijd wordt er in Amsterdam (Westergasfabriek bv) fiks gecontroleerd op drugs en ben je bij 1 pil of 1 joint al de zak . Maar idd, de tegengeluiden zeiden al gelijk dat iedereen dan thuis al aan de pil gaat, of er andere zaken op gaat vezinnen .
Ik hoop dat ze er in hun hebberigheid teveel innemen.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43782110
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja maar niet om lullig te doen... je hebt geen idee wat het effect is omdat je het nog nooit gebruikt hebt...
Iemand met een blowtje op gaat echt niet ineens 70 km te langzaam rijden. Je reactievermogen gaat wat achteruit. En je hebt echt niet heel veel alcohol nodig om hetzelfde effect te bewerkstelligen. 1 glas is al genoeg. Hetzelfde geldt voor pillen. Iemand met een pilletje op is net zo gevaarlijk als iemand met een paar bier op.
Je mag officieel zelfs niet fietsen met alcohol op
pi_43782121
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar je ebnt niet minder strafbaar als je een ongeluk veroorzaakt.
De meeste mensen met alcohol op worden trouwens ook nooit gepakt
Klopt. Omdat ze op vrijdagavond om 20.00 gaan controleren, i.p.v. op zaterdag alle uitvalswegen in Eindhoven om 4.30.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:47:17 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_43782156
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef febster het volgende:

[..]

Je mag officieel zelfs niet fietsen met alcohol op
Je mag niet eens aan het verkeer deelnemen inderdaad
disclaimer
pi_43782175
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef febster het volgende:

[..]

Pillen zijn zo klein dat je ze altijd wel mee naar binnen krijgt, hoe goed ze er ook op controleren.
pi_43782187
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef r8ality het volgende:

[..]

Gaan we het daar op gooien? Prima. Statistisch gezien hebben Marokkanen na het voltooien van hun HBO/Uni het hoogste salaris. Dat het er dan maar 5 zijn, wordt achterwege gelaten, tegen de duizenden Nederlanders.
Ja dusch? Statisch gezien wil 40% van de AH klanten een mandjes kassa terug, wat heeft dat te maken met de discussie over drugs die onderbouwd is met feiten?
quote:
Dus dat het gezaghebbende Institute of Medicine beweert dat blowen niet heel erg verslavend is, moeten ze zelf weten, ik weet bij Domino's wel anders.
Ja, maar jij hebt je plaat weer eens voor je kop . Gelukkig ging je 24 uur per dag met die mensen mee zodat je precies wist dat ze alleen soft drugs gebruikten en niks anders, en hadden ze vooral van te voren al geen verhoogde kans op verslaving .
pi_43782233
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Pillen zijn zo klein dat je ze altijd wel mee naar binnen krijgt, hoe goed ze er ook op controleren.
True, maar de reacreationele gebruiker wil niet altijd oppakken riskeren voor een pilletje en zal wellicht af zien van gebruik of een andere manier verzinnen .
  woensdag 22 november 2006 @ 14:50:29 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_43782268
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Juh, je kan ze zelfs in je holle kies kwijt
En ze doen echt geen full cavity search op feesten
disclaimer
pi_43782278
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:49 schreef febster het volgende:

[..]

True, maar de reacreationele gebruiker wil niet altijd oppakken riskeren voor een pilletje en zal wellicht af zien van gebruik of een andere manier verzinnen .
Die zal het vooraf innemen of binnen wel ergens kopen
  woensdag 22 november 2006 @ 14:51:05 #216
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43782297
quote:

[..]

.
Is Donny een recreationele (volgens mij bestaat het woord niet eens) gebruiker?
Ik weet niet zeker wat het beleid is van de Ehv. politie op stratum, maar had jij een probleem gehad die avond dat die kerel je portomonnee wilde zien als er een zakje wiet in had gezeten?
  woensdag 22 november 2006 @ 14:51:28 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_43782306
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Die zal het vooraf innemen of binnen wel ergens kopen
Of middels een condoom in zijn Bruyne Ster verstoppen
disclaimer
pi_43782311
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Juh, je kan ze zelfs in je holle kies kwijt
En ze doen echt geen full cavity search op feesten
Daarom, het gaat ze voornamelijk om wapens.
pi_43782368
quote:

[..]

En dit geldt ook voor wiet. Dus hoezo is illegaal maken van wiet slecht?
pi_43782393
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:48 schreef febster het volgende:

[..]

Ja dusch? Statisch gezien wil 40% van de AH klanten een mandjes kassa terug, wat heeft dat te maken met de discussie over drugs die onderbouwd is met feiten?
[..]

Ja, maar jij hebt je plaat weer eens voor je kop . Gelukkig ging je 24 uur per dag met die mensen mee zodat je precies wist dat ze alleen soft drugs gebruikten en niks anders, en hadden ze vooral van te voren al geen verhoogde kans op verslaving .
Ik wil niet mierenneuken, maar dit is nu al de 2e keer dat je "Statisch" i.p.v. "Statistisch" zegt.
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 22 november 2006 @ 14:54:17 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_43782402

Ik stap nu uit deze discussie
disclaimer
  woensdag 22 november 2006 @ 14:55:27 #222
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43782433
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

Jah, does werken jij. Ga ik nu ook doen .
pi_43782435
quote:

't werd net gezellig
pi_43782462
quote:

Ja maar dan heb ik niks meer te F5'en en te lezen

Niet dat de politieke discussies me nog kunnen boeien want ik ben er echt klaar mee...
pi_43782512
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Daarom, het gaat ze voornamelijk om wapens.
Lees even:

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30566537

En
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30656225
pi_43782609
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik wil niet mierenneuken, maar dit is nu al de 2e keer dat je "Statisch" i.p.v. "Statistisch" zegt.
Stom idd .

Foutjes die erin sluipen na 3 uur slaap vannacht en 12 uur de afgelopen 3 dagen dus draai beetje op de automatische piloot en de andere drugs namelijk caffiene
pi_43782638
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef r8ality het volgende:

[..]

En dit geldt ook voor wiet. Dus hoezo is illegaal maken van wiet slecht?
Hooi

Zal ik voetbalsupporters nog even aansnijden als onderwerp voor je ?
pi_43782729
quote:
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.
pi_43782850
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.
True maar het slaat ook nergens op, houdt het gewoon bij het oude beleid.
pi_43782992
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef febster het volgende:

[..]

Hooi

Zal ik voetbalsupporters nog even aansnijden als onderwerp voor je ?
Dat heeft HELEMAAAAAL geen nut . Want die moeten per definitie sterven, wat je ook verzint aan argumenten.
pi_43783002
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Update Firmware to Hond 1.09
pi_43783168
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Update Firmware to Hond 1.09
pi_43783232
Heerlieck, in een topic ([voelt goed] Toch Strategisch PvdA Gestemd!) waar men een poging doet tot "serieus" over de verkiezingen te discussiëren al die links-stemmers die nu nog zieltjes proberen te winnen afzeiken. Ze laten zich zo lekker makkelijk uit de kast lokken
pi_43783978
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhovense met Geheim: Ingridh007

moet zijn: Eindhovense met Mijn Geheim: Ingridh007
Dat was expres.
  woensdag 22 november 2006 @ 15:39:47 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_43784037
steve had een leuk plannetje, ik moest een schema op mijn deur plakken waarop staat op welke tijden ik bereikbaar ben voor P&O gerelateerde vragen. (omdat ik anders niks kan plannen en mijn marketingwerk er bij in schiet)
Ik ben gvd de schooldokter niet
disclaimer
pi_43784049
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem blanco op deze dame. Ze kijkt op allebei de plaatjes alsof ze het IQ van een kinderschoenzool heeft, met zo'n idiote pruilende "kijk mij eens een gijle stoeipoes zijn voor jouwwwww" blik
Toch vind ik de donkerdere mooier.
pi_43784055
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:38 schreef gurlie het volgende:

[..]

Dat was expres.
leg uit
  woensdag 22 november 2006 @ 15:40:51 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_43784082
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

leg uit
Moet ze dat uitleggen?
disclaimer
pi_43784090
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
steve had een leuk plannetje, ik moest een schema op mijn deur plakken waarop staat op welke tijden ik bereikbaar ben voor P&O gerelateerde vragen. (omdat ik anders niks kan plannen en mijn marketingwerk er bij in schiet)
Ik ben gvd de schooldokter niet
Niet? Bukt u even?
  woensdag 22 november 2006 @ 15:41:25 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_43784106
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:41 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Niet? Bukt u even?
full cavity search
disclaimer
pi_43784218
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef gurlie het volgende:

[..]

Toch vind ik de donkerdere mooier.
Ik ook.
Maar SQ heeft wel gelijk. Ze heeft wel een goedkope kop But who cares?
pi_43784249
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Moet ze dat uitleggen?
Ja want, ik als man zijnde, snap 'm niet
pi_43784299
quote:
Haaaaaaaaahahaha! Veeg me op!
pi_43784471
En nou kappen met die politieke propaganda, ik word er gek van!
pi_43784489
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat hoort ook zo.
god bestaat niet dus dat hoeft niet.
pi_43784520
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
En nou kappen met die politieke propaganda, ik word er gek van!
Me too, maar heb je al gestemd?
pi_43784534
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef gurlie het volgende:

[..]

god bestaat niet dus dat hoeft niet.
Volgens het ABN wel. Of ie nou wel of niet bestaat doet er niet toe.
pi_43784900
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Volgens het ABN wel. Of ie nou wel of niet bestaat doet er niet toe.
Bull
pi_43784922
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Me too, maar heb je al gestemd?
Nee, en ik weet nog steeds niet wat.
pi_43784967
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef gurlie het volgende:

[..]

Bull