Stom iddquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar dit is nu al de 2e keer dat je "Statisch" i.p.v. "Statistisch" zegt.
Hooiquote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
En dit geldt ook voor wiet. Dus hoezo is illegaal maken van wiet slecht?
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:57 schreef febster het volgende:
[..]
Lees even:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30566537
En
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30656225
Truequote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.
Dat heeft HELEMAAAAAL geen nutquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef febster het volgende:
[..]
Hooi
Zal ik voetbalsupporters nog even aansnijden als onderwerp voor je?
Update Firmware to Hond 1.09quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze hebben er 130 gepakt op 7000 in totaal. Denk je echt dat die 6870 andere helemaal clean en strontnuchter waren. Nee, natuurlijk niet, het schrikt ook helemaal niet af, je kan het spul overal wegstoppen, je moet een verdomd goeie hond hebben wil hij/zij het kunnen ruiken, nieuwe samenstellingen van pillen kunnen ze sowieso niet ruiken, daarvoor moet je zo'n hond weer updaten. Kortom, het is altijd achter de feiten aan rennen. Ze kunnen het spul beter bij de bron aan gaan pakken en niet bij de eindgebruikers.
Dat was expres.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhovense met Geheim: Ingridh007
moet zijn: Eindhovense met Mijn Geheim: Ingridh007
Toch vind ik de donkerdere mooier.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem blanco op deze dame. Ze kijkt op allebei de plaatjes alsof ze het IQ van een kinderschoenzool heeft, met zo'n idiote pruilende "kijk mij eens een gijle stoeipoes zijn voor jouwwwww" blik![]()
![]()
Niet? Bukt u even?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
steve had een leuk plannetje, ik moest een schema op mijn deur plakken waarop staat op welke tijden ik bereikbaar ben voor P&O gerelateerde vragen. (omdat ik anders niks kan plannen en mijn marketingwerk er bij in schiet)
Ik ben gvd de schooldokter niet
Ik ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toch vind ik de donkerdere mooier.
Haaaaaaaaahahaha! Veeg me op!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:50 schreef r8ality het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php.
Me too, maar heb je al gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
En nou kappen met die politieke propaganda, ik word er gek van!
Volgens het ABN wel. Of ie nou wel of niet bestaat doet er niet toe.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
god bestaat niet dus dat hoeft niet.
Bullquote:Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens het ABN wel. Of ie nou wel of niet bestaat doet er niet toe.
Nee, en ik weet nog steeds niet wat.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Me too, maar heb je al gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |