abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43766794
Poll: Wie won het debat van de kleine partijen
  • Pastors
  • Wilders
  • Pechtold
  • Thieme
  • Van der Vlies
  • Stuger
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
    pi_43767399
    Ik vond Wilders en Pastoors het felst reageren en neigde het meest met hun eens te zijn. Pastoors was af en toe wel erg fel maar waarschijnlijk wilde hij ook graag zijn gelijk tonen.

Pechtold kon zich moeilijk verweren door de problematiek te ontkennen en graafde zo eigelijk zijn eigen graf.

Stuger die moet nog leren lopen

Van der Vlies vond ik niet aanwezig en gaf mij de indruk dat het een broer van Donner kon zijn. Hij ontweek ook een aantal vragen te nadrukelijk.

en Thieme probeerde haar one-issue partij een beetje te verdoezelen door kreten te roepen dat dieren een weerspiegeling zijn van de maatschappij. Op bepaalde punten eens met deze stelling maar als we het dan toch over dieren en mileu hebben vind ik het weer jammer dat ze het enige huidige alternatief op stroom, kernenergie, afwijst.

Een interessant debat
    Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
    Android + Verveling = Titan Turret spelen
    pi_43767416
    Pastors, was het meeste aan het woord en deed het wel goed. Pechtold een goeie tweede.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_43767422
    Ik vond Pastors erg sterk.

Vorige verkiezingen heb ik op D66 gestemd maar Pechtold vind ik echt een trieste lijsttrekker met de verkeerde ideeen.
    lollig
    pi_43767469
    Ik ben geen D66-er maar ik vind dat Pechtold zijn partij inderdaad heeft verkracht.
    Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
    pi_43767518
    Pastors met vlag en wimpel. Wilders veels te rechts, Pechtold naar mijn idee totaal nietszeggend met veel abstracte termen. LVF weinig aan het woord, weinig charisme, weinig overgedragen. v/d Vlies liep schaamteloos te stuntelen toen het over de Islam ging. Over Thieme wil ik eigenlijk geen woorden vuil maken maar het storende gedrag om elke standpunt te linken aan een standpunt over dieren maakt pijnlijk duidelijk dat het een one issue partij is die verder inhoudelijks 0,0 heeft bij te dragen behalve wat vreemde idealistische ideeen.
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_43767855
    Ik vond Pechtold wel goed overeind blijven tegen drie van die blaaskaken die wel de problemen benoemen maar er totaal geen oplossingen voor aandragen...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_43767885
    Wel leuk dat Van der Vlies meedeed aan een debat op een medium dat door zijn partij verketterd wordt: de televisie
    pi_43767903
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
    Ik vond Pechtold wel goed overeind blijven tegen drie van die blaaskaken die wel de problemen benoemen maar er totaal geen oplossingen voor aandragen...
    Ik vond Pechthold z'n "kansen bieden" en "aan de hand nemen" nou ook niet echt getuigen van probleemoplossende capaciteiten.
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:36:48 #10
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_43768116
    De vloer werd echt keihard aangeveegd met pechtold, en vervolgens staat hij hier bijna bovenaan
    Ook geen pechtold-stemmers die hun antwoord motiveren denk dat ze eerder "tegen die kankernazi's" stemmen dan echt voor die halve zool
    pi_43768122
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik vond Pechthold z'n "kansen bieden" en "aan de hand nemen" nou ook niet echt getuigen van probleemoplossende capaciteiten.
    Nou dat is altijd nog beter dan ze constant beledigen en in de verdomhoek plaatsen, de allochtone jongeren die ontspoord zijn zijn over het algemeen hier geboren dus dan kunnen Wilders en cs wel blijven verkondigen dat de grenzen dichtmoeten, daar los je het probleem niet mee op... Ik vind ook dat ons asielbeleid selectiever moet, daar niet van... maar mensen als Wilders, Pastors en Stuger vergroten met hun opmerkingen eerder de kloof dan dat ze hem dichten. Door de allochtone jongeren op school te houden en ze onze normen en waarden bij te brengen en ze vervolgens kansen te bieden op de arbeidsmarkt voorkom je eerder dat ze ontsporen...
    pi_43768147
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:30 schreef FJD het volgende:

[..]

op dat punt vond ik hem ook zwak. maar hij was wel sterk in het algemeen. hij moest zich natuurlijk ook een beetje neerzetten als het alternatief voor die rechtse partijen.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2006 @ 23:38:02 #13
    862 Arcee
    Look closer
    pi_43768150
    Pechtold heb ik veel beter gezien deze week.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_43768181
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Steve_I. het volgende:
    De vloer werd echt keihard aangeveegd met pechtold, en vervolgens staat hij hier bijna bovenaan
    Ook geen pechtold-stemmers die hun antwoord motiveren denk dat ze eerder "tegen die kankernazi's" stemmen dan echt voor die halve zool
    Jij kunt dus ook niet door dat populistische gebral van die drie heen luisteren en kijken, heb je ze een oplossing horen aandragen behalve het onzinnige grenzen dicht voor ontspoorde jongeren die hier geboren en getogen zijn
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:38:57 #15
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_43768183
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou dat is altijd nog beter dan ze constant beledigen en in de verdomhoek plaatsen, de allochtone jongeren die ontspoord zijn zijn over het algemeen hier geboren dus dan kunnen Wilders en cs wel blijven verkondigen dat de grenzen dichtmoeten, daar los je het probleem niet mee op... Ik vind ook dat ons asielbeleid selectiever moet, daar niet van... maar mensen als Wilders, Pastors en Stuger vergroten met hun opmerkingen eerder de kloof dan dat ze hem dichten. Door de allochtone jongeren op school te houden en ze onze normen en waarden bij te brengen en ze vervolgens kansen te bieden op de arbeidsmarkt voorkom je eerder dat ze ontsporen...
    Heb je het debat wel gekeken?
    Van Wilders kan je dat nog zeggen ja, die zij inderdaad vooral dat je eerst moet voorkomen dat het probleem groter wordt voordat je het kleiner kan maken, maar Pastors is zeer realistisch en toepassend.
    pi_43768224
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Heb je het debat wel gekeken?
    Van Wilders kan je dat nog zeggen ja, die zij inderdaad vooral dat je eerst moet voorkomen dat het probleem groter wordt voordat je het kleiner kan maken, maar Pastors is zeer realistisch en toepassend.
    Pastors is naast Wilders en Stuger (over kansloze kneus gesproken) nog wel de meest realistische van de drie, dat ben ik met je eens... mar ook hem vond ik maar mondjesmaat met goede alternatieven komen
    pi_43768253
    Pastors het sterkst imo, Thieme het lekkerst.
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:42:37 #18
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_43768303
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef pingu_ het volgende:
    Thieme het lekkerst.
    Nee dat is lekker moeilijk
    pi_43768327
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Nee dat is lekker moeilijk
    Het verdiende wel een expliciete vermelding.
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:45:02 #20
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_43768381
    Dat Thieme nog zeven (en meer) stemmen heeft in deze poll . Verre weg de meest slechte. Hoe ze het steeds voor elkaar kreeg het woord 'dier' tijdens het debat te laten vallen bij elk punt, is gewoon triest.

[ Bericht 3% gewijzigd door gitaarsnaar op 21-11-2006 23:46:33 (typo en gram.) ]
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    Feyenoord: RR
    pi_43768403
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
    Dat Thieme nog zeven stemmen heeft in deze poll . Verre weg de slechste. Hoe ze het steeds voor elkaar kreeg het woord 'dier' tijdens het debat te laten vallen bij elk punt toont, is gewoon triest.
    dat begon mij op een bepaald moment ook enorm te irriteren
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:48:30 #22
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_43768497
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
    Wel leuk dat Van der Vlies meedeed aan een debat op een medium dat door zijn partij verketterd wordt: de televisie
    Dat is inderdaad opmerkelijk. Binnen de SGP wordt er steeds meer meegewerkt aan TV-programma's. En dat is mooi, Van der Vlies hoor ik ook graag spreken.
    pi_43768528
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef freako het volgende:

[..]

Dat is inderdaad opmerkelijk. Binnen de SGP wordt er steeds meer meegewerkt aan TV-programma's. En dat is mooi, Van der Vlies hoor ik ook graag spreken.
    Nou ik vond hem echt allerbelabberst slecht, zelfs Thieme was beter
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:51:21 #24
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_43768599
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zijn spreekstijl is misschien wat houterig, maar inhoudelijk vind ik hem wel oké eigenlijk.
    pi_43768605
    Pechtold kwam zeer sterk over, maar sloeg inhoudelijk geheel de plank mis met zijn verwerpelijke cultuurrelativisme. Van Thieme had ik overigens meer verwacht. Ze was aardig rustig. Of was ze vlak daarvoor getemd door een hengstige hengst?
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:51:39 #26
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_43768613
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb het debat niet gezien, wel andere gesprekken met Van der Vlies. In de Kamer kan ie ook wel eens sterk uit de hoek komen.
    pi_43768677
    En Wilders vond ik echt het meest verachterlijk, de onzin die die man kan uitkramen met dat zelfingenomen hoofd...
    pi_43768689
    Prachtig was ook Van der Vlies . Ergens in het midden werd zijn betogende zin afgemaakt door Pastors. Alsof Van der Vlies een kleuter was en dan vooral ook hoe hij er vervolgens bij keek . Echt prachtig! En natuurlijk zijn wens dat iedereen de weg van de Heere zal bewandelen naar Verlossing.
      dinsdag 21 november 2006 @ 23:54:27 #29
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_43768733
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat begon mij op een bepaald moment ook enorm te irriteren
    mij begon het op een bepaald moment juist enorm te amuseren lachwekkend achterlijk mens
    pi_43769468
    Wat mij betreft heeft Pechtold gewonnen. Maar dat was dan ook zo ongeveer de enige die de eer aan zichzelf hield en zinnige taal uitsloeg, in plaats van te vervallen in simplistisch streepjespakpopulisme.
    Terwijl Van der Vlies continu keek alsof de ruiters van de apocalyps zelve gewapend met felle zaklampen recht op hem af kwamen stormen en mevrouw Thieme vaker het woord 'dier' in één zin wist te noemen dan het totale aantal zaadcellen dat er in de loop der maanden bij Wilders, Pastors en Stuger bij elkaar is ontsnapt tijdens hun vele natte dromen van een blank Walhalla heb ik uit pure ergernis over het laatstgenoemde drietal en het feit dat een groot deel van het volk dermate simpel is dat het hun haatzaaiende praatjes als zoete koek slikt de normaal gesproken puntgave nagels van mijn beide duimen afgekloven. Getsie.
    pi_43769567
    Het antwoord van Pechthold op de vraag "waar houdt de vrijheid op?" (of iets in die trant) was, vanuit liberaal-oogpunt dan, wel sterk: "mijn vrijheid houdt op, waar die van jou begint". Presenteert D'66 zich toch mooi tien keer zo liberaal als de VVD mee.
    pi_43769599
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef ZomerDagDromer het volgende:
    Wat mij betreft heeft Pechtold gewonnen. Maar dat was dan ook zo ongeveer de enige die de eer aan zichzelf hield en zinnige taal uitsloeg, in plaats van te vervallen in simplistisch streepjespakpopulisme.
    Terwijl Van der Vlies continu keek alsof de ruiters van de apocalyps zelve gewapend met felle zaklampen recht op hem af kwamen stormen en mevrouw Thieme vaker het woord 'dier' in één zin wist te noemen dan het totale aantal zaadcellen dat er in de loop der maanden bij Wilders, Pastors en Stuger bij elkaar is ontsnapt tijdens hun vele natte dromen van een blank Walhalla heb ik uit pure ergernis over het laatstgenoemde drietal en het feit dat een groot deel van het volk dermate simpel is dat het hun haatzaaiende praatjes als zoete koek slikt de normaal gesproken puntgave nagels van mijn beide duimen afgekloven. Getsie.

Ik hoop niet dat er onder die nagelrandjes al te veel roos zat.
    Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
    Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
      woensdag 22 november 2006 @ 00:53:48 #33
    9902 Lestat
    the vampire...
    pi_43770369
    Inhoudelijk vond ik Pechtold wel de verstandigste boodschap hebben, maar Pastors vond ik het sterkst overkomen. Hoewel ik helemaal niet op hem zal stemmen. Wilders vond ik onthutsend zwak, hij
    herhaalde alleen maar z'n negatieve oneliners die we al maanden van hem horen.
    Memento Mori
    pi_43771056
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 00:53 schreef Lestat het volgende:
    Inhoudelijk vond ik Pechtold wel de verstandigste boodschap hebben, maar Pastors vond ik het sterkst overkomen.
    Meesterlijke opmerking trouwens van Pechtold over de tulp op het brevet van Pastors "Die komt ook uit Turkije"

Pechtold: "die boerka's trek je ze niet af, die emancipeer je er af" Ook een hele mooie.
      woensdag 22 november 2006 @ 02:51:59 #35
    128635 Kokstra
    Feelin' kinda Kokstra
    pi_43771795
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
    Prachtig was ook Van der Vlies . Ergens in het midden werd zijn betogende zin afgemaakt door Pastors. Alsof Van der Vlies een kleuter was en dan vooral ook hoe hij er vervolgens bij keek . Echt prachtig! En natuurlijk zijn wens dat iedereen de weg van de Heere zal bewandelen naar Verlossing.
    pi_43771812
    Dit debat kende geen winnaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 22 november 2006 @ 03:01:49 #37
    128635 Kokstra
    Feelin' kinda Kokstra
    pi_43771827
    Trouwens Van der Vlies: "Een goed gezin is het halve werk"
    pi_43771831
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 03:01 schreef Kokstra het volgende:
    die gast is echt gek bin laden met een bril en een hitler kapsel. dat is het.

pi_43771852
    quote:
    haha ja, dat was een hilarische zin..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 22 november 2006 @ 12:01:53 #40
    157948 Steve_I.
    Is niet meer...
    pi_43777013
    quote:
    Heeft hij wel gelijk in
      woensdag 22 november 2006 @ 12:47:37 #41
    158292 problematiQue
    Correspondent ter Plaatse
    pi_43778384
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef ZomerDagDromer het volgende:
    pi_43778604
    Ach gossie, ja, die van der Vlies. Niet alleen een enorme generatiekloof met de andere sprekers, maar ook nog in de jaren 50 blijven steken. Lijkt me een aardige man als opa, met goede bedoelingen an sich. Alleen beseft ie niet helemaal dat zijn goede bedoelingen meer kwaad aanrichten dan goed. Hij had duidleijk problemen om op een correcte manier zich uit te spreken over het islamisme "iedereen moet de weg van Jezus bewandelen"

Tja, vd Vlies, dat zeggen die imams nou net ook en daarin steekt nou ook net het probleem. Niemand spreekt de ultieme waarheid, die maakt iedereen zelf wel uit. Alleen Pechtold begreep dat van deze club.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')