Ik vond Pechthold z'n "kansen bieden" en "aan de hand nemen" nou ook niet echt getuigen van probleemoplossende capaciteiten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Pechtold wel goed overeind blijven tegen drie van die blaaskaken die wel de problemen benoemen maar er totaal geen oplossingen voor aandragen...
Nou dat is altijd nog beter dan ze constant beledigen en in de verdomhoek plaatsen, de allochtone jongeren die ontspoord zijn zijn over het algemeen hier geboren dus dan kunnen Wilders en cs wel blijven verkondigen dat de grenzen dichtmoeten, daar los je het probleem niet mee op... Ik vind ook dat ons asielbeleid selectiever moet, daar niet van... maar mensen als Wilders, Pastors en Stuger vergroten met hun opmerkingen eerder de kloof dan dat ze hem dichten. Door de allochtone jongeren op school te houden en ze onze normen en waarden bij te brengen en ze vervolgens kansen te bieden op de arbeidsmarkt voorkom je eerder dat ze ontsporen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond Pechthold z'n "kansen bieden" en "aan de hand nemen" nou ook niet echt getuigen van probleemoplossende capaciteiten.
op dat punt vond ik hem ook zwak. maar hij was wel sterk in het algemeen. hij moest zich natuurlijk ook een beetje neerzetten als het alternatief voor die rechtse partijen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond Pechthold z'n "kansen bieden" en "aan de hand nemen" nou ook niet echt getuigen van probleemoplossende capaciteiten.
Jij kunt dus ook niet door dat populistische gebral van die drie heen luisteren en kijken, heb je ze een oplossing horen aandragen behalve het onzinnige grenzen dicht voor ontspoorde jongeren die hier geboren en getogen zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Steve_I. het volgende:De vloer werd echt keihard aangeveegd met pechtold, en vervolgens staat hij hier bijna bovenaan
Ook geen pechtold-stemmers die hun antwoord motiverendenk dat ze eerder "tegen die kankernazi's" stemmen dan echt voor die halve zool
Heb je het debat wel gekeken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat is altijd nog beter dan ze constant beledigen en in de verdomhoek plaatsen, de allochtone jongeren die ontspoord zijn zijn over het algemeen hier geboren dus dan kunnen Wilders en cs wel blijven verkondigen dat de grenzen dichtmoeten, daar los je het probleem niet mee op... Ik vind ook dat ons asielbeleid selectiever moet, daar niet van... maar mensen als Wilders, Pastors en Stuger vergroten met hun opmerkingen eerder de kloof dan dat ze hem dichten. Door de allochtone jongeren op school te houden en ze onze normen en waarden bij te brengen en ze vervolgens kansen te bieden op de arbeidsmarkt voorkom je eerder dat ze ontsporen...
Pastors is naast Wilders en Stuger (over kansloze kneus gesproken) nog wel de meest realistische van de drie, dat ben ik met je eens... mar ook hem vond ik maar mondjesmaat met goede alternatieven komenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heb je het debat wel gekeken?
Van Wilders kan je dat nog zeggen ja, die zij inderdaad vooral dat je eerst moet voorkomen dat het probleem groter wordt voordat je het kleiner kan maken, maar Pastors is zeer realistisch en toepassend.
dat begon mij op een bepaald moment ook enorm te irriterenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
Dat Thieme nog zeven stemmen heeft in deze poll. Verre weg de slechste. Hoe ze het steeds voor elkaar kreeg het woord 'dier' tijdens het debat te laten vallen bij elk punt toont, is gewoon triest.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Binnen de SGP wordt er steeds meer meegewerkt aan TV-programma's. En dat is mooi, Van der Vlies hoor ik ook graag spreken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk dat Van der Vlies meedeed aan een debat op een medium dat door zijn partij verketterd wordt: de televisie![]()
Nou ik vond hem echt allerbelabberst slecht, zelfs Thieme was beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is inderdaad opmerkelijk. Binnen de SGP wordt er steeds meer meegewerkt aan TV-programma's. En dat is mooi, Van der Vlies hoor ik ook graag spreken.
Zijn spreekstijl is misschien wat houterig, maar inhoudelijk vind ik hem wel oké eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vond hem echt allerbelabberst slecht, zelfs Thieme was beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |